Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Welkom en logisch dat je niet alles gelezen hebt, haha.
    Vervelend dat je eerst moet afvallen, is dat veel? Ik heb zelf geen overgewicht dus kan je daar niet in helpen.
    Maar ik lees wel vaker dat ze in de Geertgen kliniek niet zo moeilijk doen over overgewicht als in reguliere zkh. Dus misschien daar es kijken?

Iig succes en leuk dat je meeschrijft!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks!!!
    Ik moet een bepaald gewicht halen, dat is 7 kilo eraf (ik ben niet trots op mijn gewicht, dus die noem ik liever niet ;)). Gyn zei "Even die 7 kilo eraf en dan kijken we verder!", maar ik vermoed dat hij niet weet hoe lastig dat bij mij gaat, dus er is geen sprake van 'even' :(
    Eerder ben ik ook al door iemand van het forum op Geertgen gewezen. Ik hou dat zeker in gedachte, maar wil eerst kijken of dit nu gaat werken (beweegcursus waarbij ik zowel psycholoog, diƫtist als fysio ga volgen) en daarnaast nog bij de gyn kijken wat hij te zeggen heeft. Morgen weer een afspraak, dus ik ben benieuwd!

3. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ mira
    Welkom hier!

@ uk
    Wat goed van je dat je nog steeds niet getest hebt. Dat je nog geen ongi voelt zal ook wel een beetje een geruststelling zijn en een motivator om niet te testen. En fijn dat je mannetje er ook mee bezig is! Af en toe mogen ze het zeker laten blijken ;)

Ben net gebeld door t ziekenhuis en moet vandaag nog 50++ spuiten. Maar nu willen ze me morgen zien (whaaa heb ik net met veel moeite mijn dienst op woensdag geruild, moet ik ineens morgen en dan waarschijnlijk donderdag terug komen...) Morgen gaan ze dan kijken hoe en wat er groeit en dan krijg ik ook te horen of ik minder moet gaan spuiten...

Ik ben wel heel blij dat mijn man en ik de laatste tijd weer wat meer leuke dingen doen, dan kunnen we er tenminste weer even tegen aan! Gisteren naar So You Think You Can Dance geweest, dus al deze elende kan ik deze week dan weer hebben ;)

4. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk: Anders maak je het nog ff spannender haha! Knap hoor dat je nog niet getest heb, maar je od is nu wel geweest toch? Ik hoop echt zo met je mee dat het raak is nu!!

MenP: Goed dat je hebt gezegd wat haar uitspraken met jou deden, en nu gaat het dus ook echt beginnen voor jullie!

Kirss: Hoe gaat ie?

Mira: Welkom, volgens mij ken ik je nog van een ander topic over lang niet ongesteld worden, kan dat kloppen? Als ik meer tijd heb ga ik je blog lezen, succes iig!

Judith: Hoe is het met jou en de mini?

Elmo: die geurtjes... een echte zwangerschapskwaal, dan zal het allemaal wel goed gaan daarbinnen!

Miloe: hm minder dat de eitjes nu niet echt lekker willen groeien, ben benieuwd wat er morgen en donderdag te zien is.

Updateje:
    Ik ben gister begonnen met Menopur spuiten, heb er nu dus 2 spuitjes in zitten. Valt me alles mee. De naaldjes zijn bij mij hetzelfde als die ik voor de pregnyl heb. Ik voel me momenteel eigenlijk best wel goed, stuk beter dan vorige week toen ik bijna ongesteld moest worden. Ben benieuwd of er volgende week maandag op dag 11 al wat te zien is. Volgende week gaan we ook op intake bij geertgen, heb vandaag alle formulieren op de post gedaan.

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Miloe: Thanks!

Dierelier: Kan wel kloppen, jou naam kwam me ook al bekend voor, maar waarvan weet ik niet. Mijn eerste cyclus was 125 dagen, dus dat was lang niet ongi worden, dus ik denk dat je gelijk hebt :D

6. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Haha, ja ik dacht voor mij spannend, dan ook voor jullie :p! Maar morgen is het dan ECHT D-day!! Dan hou ik het ook niet meer vol hoor...vandaag 2 weken geleden zag de gyn op de echo dat ie gesprongen was, dus kan ook best zijn dat vandaag pas mn NOD is. Maar we zullen morgen zien :D.

Fijn dat het spuiten je meevalt...op naar volgende week maandag met goed nieuws!

7. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ dierelier
    Fijn dat het spuiten meevalt! En dat je je goed voelt!

@ uk
    Spannend!!! Morgen D-day! Dat je menstruatie nog maar een maandje of 10 weg mag blijven ;) En vooral een positieve test natuurlijk!!! Succes!

Ben vandaag terug geweest... Had nu nog veel meer eitjes, 1 van 14, 1 van 13 en 1 van 12, daarbij nog een hoop rond de 10.... Mag nu 2 dagen niet spuiten in de hoop dat ze dan niet doorgroeien. Of wat nog beter zou zijn, dat die van 14 en 13 nu al over de grens zijn en ze zelf (zonder de puregon) doorgroeien... Donderdag iig weer terug voor een echo... Heel veel onzekerheid dus...

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Net terug van de Gyn. Echt eerst afvallen, bloedonderzoek geeft aan dat het ligt aan overgewicht. Als dat eraf is wil de Gyn 'mijn eitjes een schop onder de kont geven' :D We wachten maar af en proberen ondertussen goed af te vallen! 1 december heb ik mijn volgende afspraak om te bespreken hoe het gaat en, als ik afgevallen ben, verder te praten!

Heb vandaag steeds buikkrampjes, dus hoop dat er eindelijk duidelijkheid aan zit te komen (in welke vorm weet ik niet, verwacht rood)!

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben net terug van de gynaecoloog. Echo was goed. Ik blijk al 10 weken en 3 dagen zwanger te zijn. Verder hebben we het kindje zien bewegen, met de armpjes en beentjes. Echt zo bijzonder :)
    Ik hoef niet meer terug te komen en mag dus naar een verloskundige toe.

10. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Meiden, we geloven het eigenlijk nog niet maar... ik ben ZWANGER!!! Pfff dit is echt gek :D. Het streepje werd van heel licht naar steeds donkerder en kan bijna niet donkerder!!

Zijn zooo blij. Ben volgens mn cyclus morgen 5 weken, dus zo maar even het zkh bellen voor een echo, hopelijk nog voor onze vakantie begin november.

@ Miloe: ik duim voor je dat de eitjes niet doorgegroeid zijn allemaal, alleen die van 14! Succes morgen.

@ Mira: balen, eerst echt afvallen. Hopelijk zijn de krampjes een goed teken en komt er snel wat op gang.

@ Kirs: thx voor je berichtje...goed nieuws dus! Heb jij je laatste pilletje primolut al geslikt?

@ Elmo: wauw, al 10 weken. Je wordt steeds wat vooruit gezet :). Wanneer ben je uitgerekend?

Nou ik ben de 2e in rij met supergoed nieuws (en Judith natuurlijk al)...dus nu is het tijd voor alleen maar ROZE!

11. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    #391 Judith32, 12 okt 2011
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
    @Uk; Top, super,geweldig nieuws. Je hebt zekers tig keer gekeken naar de test of je ogen wel zagen wat ze moesten zien???!!!. Geniet van dit moment. Super voor je.

12. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Uk! Proficiat! Wat een fantastisch nieuws!
    Ik ga nu heel hard duimen voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan! Geniet er van! Heb je veel kwaaltjes? Of valt 't mee?

Ik ben begin mei uitgerekend, 5 of 6 mei als het goed is. Zelf zouden we het nog een dagje later wel leuk vinden, want dan is onze trouwdag :)

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Uk: Gefeliciteerd zeg! Super leuk :D Lekker van genieten!!!

14. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ uk
    Gefeliciteerd!!!!! Hopenlijk snel een echo en dan kunnen jullie jullie wondertje zien! Geniet ervan!

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Thx voor jullie lieve reacties!
    We hebben de echo op 24 okt dus over 1,5 week, hopelijk is dat niet te vroeg om het hartje te zien kloppen!

Ps: kan me trouwens aardig concentreren op mn werk, haha. Kan het ook nog aan niemand vertellen dus heb geen andere keus ook ;).

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Waaaauuuww super uk!!!
    geweldig nieuws, ik ben zo blij voor jee!! geniet ervan en ik hoop je snel te mogen volgen!!

heel veel Liefsssss en nu lekker genieten meid

17. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    Bij ons was het met 6 weken goed te horen het hartje maar dat hangt van veel factoren af, niet alleen van jou/jullie maar ook van de apparatuur die er is. Schrik niet als je niks hoort.

Vertel je het nu al wel tegen je fam of niet? Of zijn die al op de hoogte.

18. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Uk: Gefeliciteerd meid, jeetje wat snel ook sinds je gestart bent met de behandelingen! Geweldig nieuws, geniet van alle pret!

Hier nog rustig, moest eigenlijk gisteren testen en starten met Provera, maar ik wacht toch nog een weekje af om een langere spontane cyclus niet te verstoren. Volgende week dinsdag zou ik op 35 dagen zitten, dat vind ik lang zat.

@Elmo: super dat je voortaan naar de vk mag, is toch weer 'normaler' dan in het zh onder controle staan!

@Mira: Welkom, en heb je inmiddels al duidelijkheid (rood?)

Succes iedereen!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks! Nog geen duidelijkheid helaas... Na gisterochtend/middag geen krampjes meer gehad en ook geen roze, rood of bruin bij afvegen :( Ik ben het gewend om te wachten, dus dat doen we dan maar!

20. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel:
    UKKK!!! Proficiat meid, wat een geweldig nieuws!!! Ga er goed van genieten! Wat heerlijk voor jullie!!!

Elmo: jeetje jij gaat ook snel he! Fijn te lezen dat de echo goed was!

Ik reageer later op iedereen uitgebreider, moet mn 4e spuitje zetten nu.

Deel Deze Pagina