Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Moon: vervelend meis, dat je niet lekker in je vel zit. En dan nog druk op je werk...gelukkig nu weekend. Goed van je dat je nog niet test, wil je dat aankomende week wel gaan doen?

@ Elmo: leukleuk dat je buikje gaat groeien!

@ Dier: spannend dat je eitjes groeien, nu op naar het springen he :)! Fijn dat je een goed gevoel bij de Geertgen kliniek hebt, maar hopelijk is het niet nodig.

@ Miloe: vervelend je darmen...hopelijk was het eenmalig.

Hier alles goed, lekker lange strandwandeling gemaakt met vriendinnetje. Zij zit ook in de MMM, maar ik nu natuurlijk niet meer, dus dat is wel even dubbel voor allebei. Ik heb het idee dat ze mijn zwangerschap nu een beetje uit de weg gaat (qua gespreksstof), begrijp dat wel dus gun dr maar wat tijd om eraan te wennen.
    Verder best veel moe, buikpijntjes en weeig maar nog steeds helemaal happy! Buik is wat opgezet dus heb al een dag met mn broek open op mn werk gelopen, haha (met trui eroverheen). Dus nu maar minder hele strakken broeken aan ;)

Maandag de echo!! En nu lekker weekend, geniet ervan allemaal :D.

2. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Elmo; Dank je wel! En jij al bijna 12 weken. Goed om te horen dat alles naar wens gaat. Vreemd dat je lichter bent dan in het begin van je zwangerschap, misschien een ander eetpatroon?

@Dierelier; Dank je! En inderdaad heerlijk dat we die molen niet in hoeven. Ik hoop natuurlijk dat jouw eitjes ook hun best gaan doen en je er even vanaf bent (in ieder geval zo'n 9 maanden). maar mócht het niet lukken, dan succes in het Geertgen. Hoor daar vaker over.

@Miloe; Gelukkig geen gekke dingen in je buik, maar je had liever een ei of innestelling natuurlijk!
    @uk; Jij al bijna je 1ste echo. Ben benieuwd naar wat je zal zien!

Fijn weekend allemaal!

3. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk: Klinkt goed!! En morgen de echo, superspannend!! Eindelijk jullie mini zien!

MenP: is het nieuws al een beetje geland?? Alles goed verder?

Miloe: Nog gekke dingen meegemaakt? Jij mag ook alweer bijna testen toch?

Update:
    Gister en vandaag weer in het ziekenhuis gezeten voor een fm. Ben er nu ook wel ff klaar mee, 4 fm's in 7 dagen en een van die andere dagen nog bij de fertiliteitskliniek geweest. Dus mensen die zeggen: je moet er niet zo mee bezig zijn... die handle ik nu ff niet zo goed want tis lastig om er niet zo mee bezig te zijn als je zo vaak moet komen en jezelf elke dag moet spuiten.
    Maaaarrrr er komt een eind aan. Ik heb 2 mooie eitjes zitten nu, links een en rechts een (heb zelfs een echofotootje van beide haha) vanavond nog een keer menopur en morgenochtend moet ik de pregnyl zetten en dan dinsdagavond en woensdag nog maar ff goed in de actie komen.
    Pff eindelijk een kans zeg! Ben er zo blij mee!
    Ben ook heel benieuwd hoe het voelt om op het wachtbankje te zitten.

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Dier: wauwww, wat een goed nieuws! Dus ze zijn groot genoeg om te gaan springen met pregnyl? Echt supernieuws! Idd jammer dat er zoveel fm's aan vooraf moeten gaan... nu een echte kans meid :D
    Succes met de actie :p.

Ik ben nog heel relaxt voor morgen, zal in de wachtkamer wel anders zijn, haha. Volgens mn moeder zit het allemaal goed, en dat idee hebben we zelf ook (of is dat de goden verzoeken om dat te zeggen?? ;)) nou ja, we vinden het iig spannend en leuk dus we gaan er het beste van hopen dat onze mini het goed doet. 'Het' zorgt er iig voor dat mn boobs erg pijn doen...

5. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ uk
    Morgen echo, spanneeeend, ik denk idd dat je er morgen wel anders over denkt :p

@ dierelier
    Wat fijn! 2 goede eitjes en eindelijk een echte kans :D ik schuif wel wat op op t bankje ;)

Wat mij betreft, ik zou vrijdag ongesteld moeten worden. Maar ik heb echt geen flauw idee... Behalve dat van mijn darmen voel ik niets... helemaal niets... vorige maanden deden mijn tieten pijn en had ik een raar gevoel in mn buik.. Maar deze maand voel ik eigenlijk helemaal niets. Het is nu dan ook een stuk makkelijker om er niet zo mee bezig te zijn. Daarbij moet ik nu in 21 dagen 18 dagen werken, dus erg veel tijd heb ik er ook niet voor haha Ik heb geen idee, maar ik zou dan ook niet weten hoe ik me aan het einde van de week ga gedragen haha Zondag iig testen als ik nog niet ongi ben ;) dan is mn man ook thuis, dus dat zou wel mooi uitkomen haha (op de late dienst erna na ;))

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Dierelier; Wat een goed nieuws over je eitjes! En doe jullie best. Eindelijk een échte kans. En ja, je bent er veel mee bezig, helaas is dat nodig. En mensen die zeggen dat je dat niet moet doen, die zitten zelf helemaal niet in jouw schuitje. En weten er dus eigenlijk niets van.
    Met mij gaat het prima. Heb nog steeds pijnlijke borsten. Vooral als ik 's morgens opsta. Ik heb een bh zonder beugels gekocht en die heb ik 's nachts aan, dat helpt wel een beetje. Soms wel even moe, maar kan ook komen doordat ik gewoon lui ben. Heb er net een weekje herfstvakantie op zitten, haha.

@Uk; Natuurlijk is het erg leuk én spannend! Ben benieuwd naar wat je morgen zal zien. en als die pijnlijke boobs staan voor een goede zwangerschap, dan heb ik dat ook, haha!!! veel plezier én succes morgen!

@Miloe; Spannend voor jullie! Ik heb iets minder dan een week voor mijn posi test 's nachts echt een keer ontzettende kramp in mn buik gehad, dussss....Ik duim!

@Moon; Hoe is het met jou? Wat beter in je vel?

Ik ga sytycd kijken. fijne avond!

7. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ MenP
    Ja hopenlijk was dat een goed teken, maar ik voel me heel nuchter nu. We zullen het allemaal wel zien...

SYTYCD roelt! ben in week 1 naar de liveshow geweest haha Dus ik ga weer gauw kijken ;)

8. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dierelier: Goed nieuws! Hopen dat die eitjes mooi gaan springen! Ik duim voor je!

@MenP: och die borsten.... ik begin er een beetje aan te wennen, maar het is niet fijn als er iemand aankomt... en zeker 's nachts lagen ze me in het begin echt in de weg. ;)

@Uk: veel succes vandaag met de echo! Ik duim voor je dat alles goed is! Dat moment in de wachtkamer de vorige keer vergeet ik niet snel.....want mijn man zat in een of ander autoblad te bladeren, maar die moest ook alle interessante dingen aan mij melden, terwijl ik mezelf zat op te vreten van de zenuwen. Ik geloof dat ik niet zo aardig voor hem was ;)

Ik heb zelf vanmiddag ook een echo (alweer :)) maar nu bij de verloskundige met een intakegesprek! Dus ik ben benieuwd....
    Ik heb ondertussen de eerste positiekleding in huis. Beetje gek, maar ik kon het lenen van een vriendin die vorig jaar zwanger was. Fijn!

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Miloe; Leuk dat je naar de live show bent geweest! Wij vinden het allebei leuk om te kijken. Maar die solo van Laura vonden wij wel wat hebben, maar de jury vond het niets, haha.

@Elmo; Leuk dat jullie weer mogen kijken vandaag. Mannen met hun autobladen. Tja, doen we helaas niets aan. Wij voelen de veranderingen en zij natuurlijk niet. Veel plezier vandaag!
    En Uk ook!

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Uk succes vandaag meisss!!!! ik ben benieuwd hoe het is...
    :D:D

@menp2010 jij ook gefelciteerd met je zwangerschap!! hoe voel jij je?

@dierelier hoe gaat het spuiten je af meis?
    ( dat is als deze ronde niet lukt ook wat ik ga doen)
    succes meiss

@elmo hoe is het met jou meis??

ik zit op dag 2 van de clomid 150mg...
    dus volgende week maandag fm dus ben benieuwd!!

Liefss kirss

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Kirsss; dank je! Ik voel me prima. Nog niet echt ergens last van buiten mn gevoelige borsten om.
    Jij weer een ronde verder en volgende week weer een meting. Hoop zo dat 150 gewoon wél wat doet bij je! Dan heb je geen spuiten nodig. succes!

12. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ All: echo is op zich goed gegaan. Kindje heeft de goede grootte, tussen de 6 en 6.4 weken. Volgens mijn eigen berekening kan het goed zijn dat ik vandaag net 6 weken ben, gezien wanneer mijn ei is gesprongen.
    Het hartje hebben we helaas niet kunnen zien. Daar was het te klein voor en het beeld was supervaag! Echt irritant.

We moeten vrijdag terug en dan hoopt de gyn meer te zien. Omdat we zondag op vakantie gaan, moeten we vrijdag al, hopelijk niet te vroeg...
    Dus het was wel even een domper, maar dat het de goeie grootte heeft is natuurlijk een goed teken. En mn moeder, zus en schoonzus zeggen de grootte is goed en je voelt je zwanger, dan komt dat hartje echt! Daar gaan we gewoon vanuit! Mn borsten doen met de dag meer zeer, ben duizelig en moe dus voel me zeker wel zwanger :D. Nu nog even het echte bewijs!

Dus hopelijk kan ik vrijdag de echo showen. En anders na onze vakantie.

@ Kirs: dag 2, fijn. Op naar de fm met goeie hoop.
    @ Miloe: nog even afwachten dus, spannend.
    @ Elmo: veel plezier vanmiddag bij de vk.

13. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Uk, dat je het hartje niet hebt kunnen zien. Ik duim voor je dat er vrijdag een mooi knipperlichtje zichtbaar is.

Ik heb net ook echo gehad bij de verloskundige. Alles was goed. Ons kleintje was me een partij actief. Hij (of zij) was heel erg aan het spartelen. Grappig om te zien.
    Over 4 weken mag ik terug voor controle.... en dan de volgende echo is de 20 weken echo... :)

14. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ja, zeker jammer. Bij hoeveel weken heb jij voor het eerst het hartje gezien? Je 1e echo was nog heel vroeg toch, iets met 5 weken? Toen alles wel gezien behalve het hartje?
    Wij hebben het vruchtzakje en kindje gezien, die zit er gelukkig al wel ;).

Fijn van je drukke kindje :D!

15. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk: jeetje wat spannend, maar volgens mij is het niet gek dat je op deze termijn het hartje nog niet kon zien, wat ik er van gelezen heb dan. Hopelijk is ie vrijdag wel te zien! Waar ga je heen op vakantie???

Elmo: ook weer gespiekt vandaag, fijn dat jullie kleintje zo druk is, goed teken denk ik! En de 12 weken voorbij ook al!

MenP: de 31e heb jij echo toch?

Miloe: gezellig dat ik bij je op het wachtbankje mag, maar jij mag er alweer bijna van af geloof ik. Spannend weer, heb je er een goed gevoel over?

Kirss: jeej eindelijk weer bezig! Ik hoooop echt voor je dat de 150 werkt! Dan hoef je niet te spuiten, al moet ik echt zeggen dat het mij heel erg meegevallen is, dat spuiten zelf is echt niet vervelend en ik heb er gewoon geen bijwerkingen van gehad terwijl ik met de clomid een compleet ander mens was en die bijwerkingen daarvan echt als vervelend heb ervaren.
    Mja goed het spuiten deed bij mij dus wel zn werk! Gister de laatste spuit gezet, heb 2 mooie eitjes klaar zitten en vanmorgen de pregnyl gezet, dus morgenavond en woensdagavond goed aan de bak. Maar we hebben al genoeg ge-oefend dit weekend.
    Pff voel momenteel ook echt vanalles in mn buik en mn borsten doen ook pijn (beetje blauwe plek achtig). Nou ja we zien het wel. Ik vind het iig al erg fijn dat ik nu een kans heb en dat ik de komende weken ff niet hoef te spuiten en telkens voor fm's naar het ziekenhuis hoef. Gewoon ff rust!

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Uk; Jammer dat het nog iets te vroeg was voor een knipperend hartje. Ik hoop dat jullie vrijdag wél het hartje kunnen zien, dat maakt het toch wat échter.

@Elmo; jullie hebben een druk kindje. Fijn hoor, dat alles goed is met jullie kleine. En idd al over de 12 weken!

@Dierelier; goed om even rust te hebben van al de fm's en spuiten. Succes morgen en overmorgen!! Ik heb idd volgende week maandag (de 31ste oktober) mijn eerste echo. Misschien ben ik dan nog niet eens 6 weken, ben benieuwd naar wat wij dan kunnen zien.

17. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ dierelier
    Ik heb er deze keer totaal geen idee van.. ik voel nog steeds helemaal niets.. af en toe een beetje druk op mn blaas / pijn in mijn lies, maar allemaal niet noemenswaardig... Dus ik weet het gewoon niet.

Wat jij beschrijft over het gevoel in je buik en de pijn in je borsten komt mij erg bekend voor, dat had ik de afgelopen 2 x ook, dus dat zal dan wel door al die hormonen komen, je krijgt dan ook gewoon het zwangerschapshormoon (een beetje aangepast) ingespoten.. maar goed we blijven hopen op het beste!

Succes met klussen!

18. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk: over het hartje gesproken, mijn eerste echo was eigenlijk per ongeluk, want niemand ging er toen van uit dat ik zwanger zou kunnen zijn. Toen was er bij mij alleen een vruchtzakje en dooiertje te zien. 8 dagen later was er gelukkig ook een vruchtje en hartje te zien.
    Die tweede echo was gemaakt met 6.5 weken (maar later ben ik nog wat vooruit gezet) en achteraf bleek ik toen dus 7.2 weken te zijn, toen we het hartje zagen kloppen. Dan moet mijn eerste echo met 6.1 week geweest zijn. Dan zou het dus inderdaad wel heel aannemelijk kunnen zijn dat jij nog geen hartje hebt gezien.... als ik even doorredeneer.... ;)

19. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Elmo: thx meis voor je uitleg hoe het bij jou is gegaan. Stelt me weer iets meer gerust, ook al weet ik dat iedereen anders is. En nog steeds heb ik er wel een goed gevoel over, voel nog van alles trekken daar en mn borsten doen nu zelfs pijn met lopen :$! Nog een kleine 2 daagjes tot vrijdagochtend...mogen 's ochtends voor zijn officiele werktijd komen.

@ Dier: spannend bijna op het wachtbankje...vandaag nog even goed aan de slag he!

@ MenP: hoe voel je je, alles goed?

@ Miloe: nog eventjes en dan is het testdag. Je NOD is zaterdag toch?

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Uk: Wat vervelend dat je borsten ook pijn doen bij het lopen. Lijkt me echt irritant... Zal hopelijk snel voorbij zijn (als je lichaam wat gewend is aan de hormonen).

Hier net lopend naar de markt geweest. Fruit gehaald en kibbeling (voor de lunch ;)). Dus weer een wandelingetje gemaakt. Terugweg was mijn tas wel zwaar (paar kilo fruit mee ;)), maar ook een goede oefening ;)
    Het dieet gaat hier nog goed. Probeer iedere dag mijn hoeveelheden aan te houden en mijn fruit en zuivel wat meer te laten worden. Nu nog het ontbijt wat meer laten worden en dan is de diëtiste volgende week ook weer blij!

Deel Deze Pagina