He lieve meiden, Thx, thx, thx voor jullie lieve reacties!! Doet me echt goed. Even laten weten hoe het hier gaat; we komen onze dagen wel door. Is gelukkig lekker weer, dus veel naar buiten, naar het strand enzo. Verder tv kijken en vroeg naar bed. De eerste nacht barslecht geslapen, maar de rest van de nachten eigenlijk erg goed. Zijn zoooo moe, natuurlijk nog gewoon van de zwangerschap en verder van de zorgen. Zie als een berg tegen morgen op, maar kan ook wel weer relativeren dat het moet en die narcose best mee zal vallen. Ik vind het een heel naar idee dat ik morgen, als ik wakker word, niet meer zwanger ben en geen kindje meer in mn buik heb. Ook al weet ik dat het eigenlijk geen kindje is, het is toch onze eerste zwangerschap en het voelt wel echt van ons! Denk dat ik me wel even eenzaam zal voelen, ook al heb ik zoveel lieve mensen om me heen. Maar dat gevoel zal slijten, en we blijven de hoop houden dat het ons gegund is dat we binnenkort weer een poging mogen wagen. Ik lees dat het met jullie goed gaat, heel fijn en dat we maar snel mooie testen mogen zien! PS ik moet die rotbanner nog weghalen, lukt alleen niet dus laat het voor nu maar even zitten...komt volgende week wel... Liefs uk
Uk: Wat ben je sterk en kan je goed relativeren zeg! Respect!!! Veel succes morgen meid. Het zal vervelend zijn om weer wakker te worden, maar ik weet zeker dat er snel weer een kleine in je buik mag gaan groeien. Knuffel en nogmaals veel sterkte morgen!!!
Meis het komt allemaal goed, ik duim voor je! en het zal inderdaad wel een heel raar gevoel zijn, kan het me ook niet voorstellen..heer onwerkelijk lijkt het me! het gaat ook opeens zo snel..maandag terug en vrijdag lig je op de OK, hoe bizar wil je het noemen! het is ook niet zomaar wat.. maar laten we hopen dat je gewoon gelijk daarna een goede kans maak met een gezond kindje in je buik! en dat het dan allemaal helemaal goed mag gaan! Ik gun het je van harte meis!! Heel veel sterkte nogmaals morgen! en ik zal aan je denken! Liefsss Kirsss! @mira, En mannetje al veilig thuis? wat bizar zeg..maar gelukkig komt het allemaal goed.. fijn dat je toch nog collega's hebt die je gewoon komen halen! veel plezier vanavond!! Lekker shoppen En over een late innesteling heb je idd een grote kans van!! ik duim voor je meiss!! temp nog steeds goed?? Liefss
Kirsss: Ja, temp nog steeds boven de horizontale lijn in FF, dus goed. Afscheiding ook niet meer gezien Hopelijk idd innesteling... Begin het spannend te vinden!!! Net terug van shoppen met schoonzus, erg gezellig Manneke was uiteindelijk om 19.30 uur thuis, had onderweg ergens eten gehaald en ligt nu half te slapen op de bank. Morgen mag hij om 8 uur beginnen, dus er pas om 6 uit (vergeleken met opstaan om 4 uur van vanmorgen uitslapen ).
Uk: Lieve Uk, wat ben je sterk! Meid ik denk aan je vandaag... het zal niet makkelijk zijn maar ik ben blij te lezen dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die jou kunnen steunen. Mira: wanneer ga je testen? Kirss: voel je al iets geks? Miloe: jij mag maandag weer terug toch? Ik duim voor je dat de cyste weg is! Hier niks spannends... mag dinsdag weer voor de eerste fm maar verwacht dat er dan nog niet veel te zien is, tis pas dag 10 en ik spuit nu een iets lagere dosis. Puregon is trouwens echt een veel fijner middel, die pen is echt handig en het naaldje en vloeistof voel ik gewoon helemaal niet.
Uk: Ik ga zo een kaarsje voor je aansteken hier, zodat ik je de hele dag kan steunen. Sterkte vanuit hier en het komt helemaal goed met je, je bent een sterkte vrouw! Dikke knuffel voor jou en je manneke!!! Dierelier: Manlief en ik hebben afgesproken zondag of maandag te testen. Eerst maar eens kijken of er zaterdag of zondagochtend geen rood te zien is en daarna nadenken over testen of niet. Ligt ook beetje aan mijn temp natuurlijk Temp was vanmorgen nog goed, boven de lijn in FF. Hopen dat hij zo blijft
O lieve uk, ppff je zal nu wel in het ziekenhuis zijn maar je moet weten dat ik wel aan je denk meis! Ik hoop zo dat alles goed gaat en dat je het weekend lekker uit kan rusten en bij kan komen! Heel veel sterkte meis ook voor je mannetje Liefss kirss!! dikke knuffel @dierelier, o wat spannend meis lekker weer een nieuwe ronde en nu knallen he meis!! ben blij dat het spuiten goed effect heeft bij je! en dat je nu ook echte kansen maakt! bij mij is er nog niks..ik heb zaterdag op zondag en maandag ook nog veel buikpijn gehad ( achteraf me eisprong ) maar nu ook af en toe in me onderbuik dus heel raar nog maar even afwachten mag de 21 nov testen, maar denk niet dat het raak is.. maar we geven de moed nog niet op.. @mira, voor jou helemaal spannend meis ik ben zo benieuwd!! hopelijk heb je gewoon een knaltest! ik duim voor je..
Kirsss: Ik duim voor je meid!!! En dan gooi ik mijn 'stopzinnetje' er nog maar eens in: Komt goed hoor meis Hier vind ik het ook ontzettend spannend, heb mijn zelfbescherming aan staan zodat teleurstelling minimaal is (voor zover dat kan...), dus druk alle dingen die ik voel weg! Maar tussen ons, heb steeds het gevoel iets te voelen lopen, alsof ik ongi wordt, af en toe steekjes in mijn onderbuik, voelt allemaal anders aan. Ben zo bang dat ik ongi ga worden... Wil ik echt niet! *Zet zelfbescherming weer aan, en herhaalt de mantra: Ik heb geen last van 'klachtjes'!!! *
@ uk Heel veel sterkte vandaag! Maar vooral de komende tijd! Het zal een aardige klus zijn deze klap te verwerken! Komende dagen in ieder geval veel uitrusten en die huilbuien gewoon laten komen, wie weet knap je er wat van op! Sterkte! @ dierelier Fijn he de puregon, ik schrok toen je over dat vorige middeltje sprak met spuiten klaarzetten etc. Dit is handig en je kan het overal mee naar toe nemen! Wat mij betreft: Maandag weer terug. Heb geen last meer van mn onderbuik, dus denk dat hij geslonken is. Voel op dit moment zelfs helemaal niets, ook een beetje raar na anderhalf jaar MMM en rare gevoelens in je buik... Afgelopen 2 weken zijn in ieder geval voorbij gevlogen. We gaan straks een weekendje weg, dus dan is het alweer bijna maandag...
Ik hoop dat je lekker geniet dit weekend, even eruit is altijd goed! Maandag gewoon goed nieuws! Ik ben benieuwd maandag meis, Liefss kirsss @mira, Spannend meis ben zo benieuwd of het allemaal nog zo positief is.. Gewoon een knaltest na het weekend ik duim voor je meiss!! Liefsss kirsss p.s Heb sinds gistermiddag af en toe een beetje een raar gevoel in me buik en een beetje misselijk hmm nooit eerder gehad..ben bang dat het nog van de pregnyl komt,,??
Hier net getest, voelde me niet lekker en manlief had een test gepakt. Negatief, dus wil nu wel ongi worden... Teleurstelling is er. BAH, nu een hele dag chagrijnig
Jammeer meis!!, we hadden goede hoop!! Maar meis niet de moed opgeven misschien test je van de week pas positief..en anders hup de nieuwe ronde in en het is bijna 1dec dus misschien wel clomid..om te helpen ofiets?? het komt allemaal goed meis! Lieffss en kop op
Kirsss: Idd, jammer! Maar hou nog een beetje hoop voor zolang ik nog niet ongi ben. Ik krijg geen hulp van de GYN voordat ik genoeg afgevallen ben en dat ga ik waarschijnlijk niet meer halen voor 1 december Dus waarschijnlijk pas hulp in 2012 Net terug van een lange dag, ben best wel moe... Morgen uitslapen, fietsen en/of wandelen en verder wat bijkomen. Helaas vandaag de intocht van de Sint moeten missen omdat we voor scouting bezig waren Zie dat altijd graag
Idd meis goede instelling, geen bloed geeft moed En meis positief blijven, misschien ziet de gyn wel dat je zo goed je best doet dat hij je alvast wel gaat helpen!! Kop op !! en van het positieve uitgaan Liefss kirsss
Your welcome, Wanneer moest je weer naar de dieetist? want ik ga voor je duimen!! @dierelier, Hoe is het meis?? @Uk, Lieve uk, ik hoop dat het je is meegevallen, en dat je nu de tijd heb om het allemaal te verwerken, het zal een rot tijd worden maar je bent sterk! Ik duim voor je dat je snel weer een wondertje in je buik mag hebben! Liefs kirsss @ iedereen , het is hier rustig meiden! Gaat alles verder goed? Liefss kirsss
Hi lieve meiden! Allereerst supersuper bedankt voor al jullie lieve woorden! Is toch bijzonder dat je elkaar niet kent, maar wel steun hebt! De operatie is me meegevallen. 's Ochtends had ik bedacht dat ik niet zou gaan, gewoon om het niet van me weg te laten halen, maar natuurlijk wist ik wel dat het moest en heeft mn vriend me in de auto gezet. Om 09.00 moesten we dr zijn, veel verschillende mensen gezien, gesprekjes gehad en toen naar de afdeling. Meteen kregen we te horen dat het schema uit zou lopen en dat ik pas 14.00 aan de beurt zou zijn ipv 11.00. Toen werd het 15.30, maar gelukkig was ik 14.30 aan de beurt. Intussen had ik een kalmeringspilletje gekregen voor de zenuwen, dus ben ook de helft van de wereld geweest en geslapen. De narcose waar ik zo bang voor was is me echt 100% meegevallen, ze waren erg lief en de gyn heeft me nog dingetjes uitgelegd. Er stond een hele schare personeel op de OK, dus heb uitleg gekregen wie het allemaal waren. Ik zei echt 'wat doen al die mensen hier' haha Had niet verwacht dat er 7 mensen om mn bed zouden staan... Ik heb lang op de uitslaapruimte gelegen, dus mn vriend was helemaal ongerust waar ik bleef. Toen ik eenmaal op de afdeling kwam, was er geen ruimte dus kwamen we op de afdeling met de baby's terecht. Niet wat je echt wil na zo'n ingreep dus ze hebben zoveel mogelijk de deur dicht gehouden. Moet zeggen dat ik nog behoorlijk verdoofd was gelukkig. De gyn vertelde dat hij alles heeft kunnen weghalen voor zover hij kon zien en dat er echt geen kindje inzat. Wat het wel was, heeft hij niet gezegd maar het is nu opgestuurd naar de patholoog anatoom. Hopelijk krijgen we zsm de uitslag en kunnen we daarmee verder. Toen wat gegeten en naar de wc geweest en de zuster gesmeekt me te laten gaan. Om 18.00 mochten we eindelijk naar huis. De pijn valt me mee, ben wel heel snel moe, kan nog niet zover lopen maar had het erger verwacht. Ook het vloeien valt mee. Ik voel dat mn gevoel nog wat verdoofd is, de tranen zijn nog niet echt gekomen. Morgen ben ik voor de 1e dag alleen, misschien komt het dan. We zien het wel. Doe het rustig aan en laat het op me afkomen, heb weinig invloed en dat voelt op dit moment wel ok. Lieve meiden, bij jullie is het ook allemaal spannend! Ik duim op veel goeie aflopen en zal vanaf nu ook weer lekker op jullie verhalen reageren. Hoe lastig soms ook, alles gaat gewoon door en we houden hoop dat het ons allemaal gegund is! Liefs uk
Lieve Uk, fijn dat je je verhaal hier komt posten. Goed om te lezen dat het op zich meegevallen is. Wel erg cru dat ze je op de baby-afdeling hebben gelegd, bah bah. Laat je maar goed in de watten leggen en hopelijk heb je genoeg steun van lieve mensen om je heen. Ben wel heel benieuwd wat het nu wel was wat er heeft gezeten. Sterkte en beterschap meis! Mira: ah dat sucks echt zeg! Misschien was het nog te vroeg? Zou dat ook kunnen? Anders hoop ik dat je gauw ongesteld word, dat zou op zich ook mooi zijn want dat betekent dat je van jezelf nu ook een mooie cyclus kan hebben, dat biedt ook weer perspectieven toch? Kirss: meid hou je het nog een beetje vol daar op de wachtbank? Miloe: goed dat je een weekendje weg bent, hopelijk ben je nu lekker aan het genieten en dan morgen gewoon goed nieuws voor jou! Daar duim ik voor! Hier: Ja niet veel te melden, dag 8 vandaag. Overmorgen weer eerste fm, maar heb zelf het idee dat het nu iets langer zal duren voordat er een goed ei gaat groeien, spuit nu een lagere dosis. Heb nu ook een schimmel en ik denk dat dat ook niet echt bevorderlijk is voor dit soort zaken. Ik moet iig wel zorgen dat het over is als we weer aan de bak moeten.
Lieve uk, Ik ben blij dat je iets van je laat horen meis, Ik ben super blij dat het je allemaal is meegevallen! En hoop dat je het nu kan gaan verwerken, Wel super slecht dat je bij de baby's lag wat is dat dan een dubbel gevoel! Ik snap best dat er geen plek is maar dan juist daar..hmm gelukkig heb je niet veel pijn maar doe alsjeblieft wel rustig aan! en laat je lekker verwennen,, Hoelang gaat het duren voordat ze weten wat het dan wel was? en wanneer moet je weer terug? Denk lekker aan jezelf en rust goed uit! Veeel beterschap Dikke knuffel , Kirsss @dierelier, pff dat wachten is niks..maar heb ook het gevoel dat het niet raak is..raar he? komt omdat het me eerste echte kans is , en ik hoorde dat het dan meestal nog niet gebeurt..en die stomme pendels die zeggen dat het pas in april gebeurt, dus daar wordt ik niet echt vrolijker van... Jij over 2 dagen succes bij je fm, hopelijk zit er al een heel mooi ei, en kan je weer knallen deze ronde! ik duim voor je meis! @miloe, ik hoop dat je weekendje weg heerlijk was en dat je lekker heb kunnen genieten! morgen weer terug ik duim voor je dat je weer lekker kan gaan beginnen!! @mira, nog geen ongi te bekennen? Liefsss kirsss