Kirsss: Nog geen ongi gezien vandaag Dinsdag heb ik weer afspraak bij de diëtist, dus we zullen zien... Uk: Fijn dat het je meegevallen is. Als er iets is, waar het over wil praten, dan zijn we altijd hier om je verhaal aan te horen en je te steunen. Dikke knuffel!!! Dames, mss ben ik hier de komende tijd niet veel. Laptop van manlief wil niet meer opstarten en mijn laptop is ontzettend langzaam, dus duurt uren om hier te komen en te posten. Lees wel mee en belangrijke dingen zal ik wel komen melden hoor
@ uk Gelukkig is het meegevallen, maar wat me meteen bij blijft is dat ze je op de afdeling met baby's leggen! Echt niet te geloven! Ik hoop dat het je deze dagen ook lukt om het van je af te (gaan) zetten. Wanneer krijg je de uitslag? Sterkte! @ dierelier Morgen je FM! Balen van die schimmel, is dat een bijwerking? Of heb je antibiotica o.i.d.? @ kirsten Vervelend he dat je van alles en nog wat voelt en dat je niet weet of het van de medicijnen komt of van wat anders! Tot wanneer zit je op het wachtbankje? Is bijna afgelopen toch? (sorry de laatste tijd niet veel opgeslagen hoe het nu allemaal zit) @ mira Is dit jouw eerste 'echte' poging met een 'normale' cyclus? (ook bij jou ben ik niet echt bijgelezen, dus sorry als je het al 100 x verteld hebt ) @ allen Allereerst, ben blij dat ik een weekendje weg ben geweest, sta er nu weer even fris in. Vandaag de FM gehad en ook hier superpositief nieuws gehad! Alles is weer normaal, dus mijn cyste is weg. Toen ik naar de provera vroeg keek ze me raar aan en zei ze dat ik dat helemaal niet hoefde!!!!! Ik mag nu direct beginnen met de puregon!! Dit is nu cyclusdag 3!!!! Ik ben blij dat mn donkere wolken zijn overgewaaid en ik ga er nu helemaal voor!
Super meid!! wat een goed nieuws.. en gelijk met de puregon beginnen helemaal super goed om te horen dat het weekendje weg je goed heeft gedaan! en nu knallen deze ronde meis ik duim voor je.. Liefsss en jaa het is allemaal eng zo'n eerste wachtbankje, je weet niet wat je te wachten staat..en je let op elk pijntje maar dat is ook weer niet goed, maar kan er niks aandoen ik ga misschien zaterdag al een testje wagen kan echt niet meer wachten maar eigenlijk kan het pas maandag dus misschien bedenk ik me wel weer...wat zouden jullie doen nog voor NOD testen of echt pas daarna..
Miloe: Oow meid was fijn dat de cyste weg is! Lekker beginnen aan deze mooie ronde, dan ga ik duimen voor een goed resultaat Wat mij betreft is dit de eerste ronde dat ik met tempen ben begonnen en daardoor zeker weet dan ik een ei heb gehad (kruis in FF staat er echt ) en dat we daarna goed hebben geklust. Dus voor mijn gevoel is dit de eerste ronde dat ik zeker ben van een ei, maar is het een beetje weggegooide ronde aangezien we pas na de eisprong voor het eerst hebben geklust Maar we wachten af! Kirsss: Spannend he meid Ik zou, als je het vol kan houden, na NOD pas testen. Maar ik mag niks zeggen, heb ook zaterdag al getest en kreeg een witte test, dus... Net op toilet nog steeds geen ongi te bekennen. Even aan baarmoedermond gevoeld voor de stand, zat erg hoog waardoor ik er bijna niet bij kon, dus ik zie vanzelf wel... We wachten maar weer af
@ kirsten Ja het is echt mega spannend! Begrijp ik goed dat je ook pregnyl hebt gespoten? Dan zou ik helemaal wachten tot je NOD, bij mij werd er namelijk gezegd dat ik pas 2 dagen NA de NOD mocht testen, omdat je door de pregnyl een vals positief kan krijgen... Met de clomid alleen heb ik wel op de NOD getest... @ mira Spannend dan voor jou, zo'n eerste keer! Je bent wel heel anders bezig als dat ik ooit gedaan heb, want ik heb nooit getemperatuurd en ik heb geen flauw idee wat FF is En het kan wel zijn dat je ei iets later gesprongen is en dat je het dus nu toch helemaal goed hebt gedaan! Succes op het wachtbankje in ieder geval!
@ Uk: Wat fijn dat de ingreep meegevallen is. Ik hoop dat je uitslag ook mee valt. @ miloe: wat super dat de cyste weg is! Fijn! @ Mira: spannend, nog geen ongesteldheid. Ik duim voor je dat die nog zo'n 9 maanden weg blijft @ kirsss... ook spannend voor jou! Ik duim voor je! Hier gaat alles nog steeds naar wens. Volgende week heb ik controle bij de verloskundige. Spannend toch wel weer. Groetjes, Elmo
Miloe: Vind het idd spannend. Vorige rondes heb ik altijd maar lopen wachten op 'iets'. Geen idee wat het was, ei, ongi of iets anders, want ik had ook geen idee waar in mijn cyclus is zat. Nu weet ik dat ik een eisprong heb gehad (FF is Fertility Friend een site op internet waarop je je temp kan invullen en die een kruis zet in je grafiek zodat je kan zien wanneer hij denkt dat je ei gesprongen is. Een link er naartoe staat in een van mijn weblogs )! Maar nu heb ik geen idee hoe lang mijn LF is, dus weet ik niet hoe lang het duurt vanaf mijn ei tot mijn ongi Dus we blijven nog even wachten Elmo: Thanks! Hopelijk blijft het nog een aantal maanden uit, maar we wachten gewoon wat er komt
Hallo Dames, Heeft een van jullie ook Clomid 100 moeten slikken, en wat zijn daarvan de uitslagen? bedankt!
Sween: Ik heb nog geen clomid geslikt, dus kan je niet helpen. Andere dames, hier in dit topic wel, dus die zullen je beter kunnen helpen.
@ sween ik heb clomid 50, clomid 100 en clomid 150 geslikt. Mijn lichaam reageerde maar matig op de clomid 150. Hierdoor ben ik over gegaan op de puregon en pregnyl. Maar het ligt voor iedereen anders. Ga jij starten met clomid? Heb je ook PCOS of moet je het ergens anders voor slikken?
thanx dames, dan wacht ik maar even met testen haha, me gyn zei dat het na 10dagen wel uit mijn lichaam was de pregnyl, maar dan test ik echt pas op 21nov. pff Spannend hoor haha @sween, ik reageerde niet op clomid 100 en nu wel op 150 gelukkig! maar als het niet raak mocht zijn dan doen we nog een ronde 150 en daarna ga ik over op spuiten maar laten we hopen dat dat niet nodig is! En begin je voor het eerst of heb je ook al 50mg gehad?
Kirsss: Wat spannend meid! Hopelijk hoef je niet opnieuw aan de clomid en is het deze ronde al raak. Ik ga voor je duimen meis
@ Kirsss, bedankt voor je reactie, ja 2 weken geleden heb ik 50 mg, gehad, 2 echo's verder en er waren alleen maar kleine eitjes, daar had ze niks aan, vanavond laatste pil van Duphaston en dan wachten totdat ik ongesteld wordt en daarna beginnen op dag 3 vd cyclus met 100 mg. ik houd je op de hoogte...
Oke nou meid houd gewoon de moed erin, als 100mg niks doet heb je altijd nog 150mg en daarna nog genoeg andere oplossingen maar hopelijk is dat niet nodig! hopelijk kan je snel beginnen en gaat het deze ronde gewoon helemaal goed..op welke dagen krijg je een fm?
Ik weet even niet meer wanneer ik nu het beste kan gaan testen. Enerzijds wil ik graag duidelijkheid en zou ik best wel morgen willen testen (manlief gaf aan dat er nog minimaal 3 KV-testen in huis zijn), maar anderzijds ben ik bang voor de teleurstelling als de test weer negatief is... Wat moet ik nu doen? LASTIG!!!
Wanneer heb je voor het laatst getest? en ik zou gewoon nog een testje wagen vandaag en als hij dan weer negatief is dan zou ik even naar de huisarts gaan en vragen of je mag bloedprikken op je HCG, dan heb je gelijk duidelijkheid dan gewoon zeggen ik ben overtijd maar heb alleen maar negatieve testen en wil nu gewoon duidelijkheid..dan weetje wel waar je aan toe bent! Ik hoop dat je eruit komt wat je gaat doen meis.. laat je het ons weten Liefss en ik duim voor een posi test!!
Kirsss: Heb zaterdag voor het laatst getest. Heb besloten niet te testen vandaag. Vanmorgen temp genomen, was 36,3 dus weer 0,1 gestegen... Verder nog geen ongi te zien en bmm zat nog steeds vrij hoog, kon er net bij en voelde een bolletje met in het midden een klein kuiltje. Of het hard of zacht is, weet ik niet precies, heb geen vergelijkingsmateriaal dus lastig te zeggen. Na voelen een klein beetje slijm, gewoon doorzichtig dus geen rood. We wachten dus maar af Mss in het weekend weer testen...
Ja dat kan ook meis, en waarom voel je aan je bmm , ( heb ik nog nooit gedaan ) en wat kan je daar uit halen als hij hard of zacht is? laten we dan allebei maandag kunnen plaatsen dat we zwanger zijn ik ga nog van het positieve uit ondanks dat ik denk dat het niet raak is, pendel heeft gezegd april 2012 dus daar wordt je niet vrolijk van..hmmm
Kirsss: Aan je baarmoedermond kun je voelen of hij hard/zacht, open/gesloten en hoog/laag zit. Tijdens verschillende stadia in je cyclus is dat anders en dat is een extra ding waaraan je zou kunnen zien waar in je cyclus je zit. Iemand op dit forum had me als tip gegeven daar naar te kijken. Heb er nog niet goed naar gekekendeze ronde, maar volgende ronde (als die er komt natuurlijk ) ga ik dat ook bijhouden om mijn cyclus nog duidelijker te krijgen.