Oke dat is idd wel slim dat je daaraan ook dingen kan herkennen! hopelijk mag het helpen! Dus je gaat het weekend nog een testje wagen? Liefs
Kirsss: Mocht ik nog niet ongi zijn geworden, dan ga ik in het weekend weer testen... Mss tussendoor een testje van zwanger&kids, maar hebben veel meer HCG nodig (in de bijsluiter staat 50), dus meer om mijn testdrang te verminderen Wanneer wil jij gaan testen meid? Ook rond het weekend? Ik blijf voor je duimen hoor meis!!!
SPannend klopt ik doe rond het weekend een test en is dat negatief dan dinsdag nog eentje.. vind het wel heel spannend allemaal..vooral omdat ik het zo graag wil en het gevoel me zegt dat het niet raak is..omdat het pas me 1e kans is.. pendel zegt april 2012 pff..dat maakt me nog onzekerder, en heb geen kwaaltjes meer afgelopen dagen..dus zie het somber in maar we weten pas meer als ik heb getest hopelijk komen er allemaal kwaaltjes zo rond het weekend haha dat ik een wat beter gevoel er over krijg
Kirsss: Ook spannend voor jou hoor meis! Blijf duimen tot ze eraf vallen Hopelijk ga je tegen het weekend klachtjes krijgen en ben je zwanger Die pendels moet je niet al te serieus nemen hoor... Het is een voorspelling en die kunnen er ook naast zitten hoor. Heb al zoveel pendels gehad en die kwamen allemaal niet uit! Ik zie die pendels meer als iets om mij de hoop te geven dat 'iets' tussen hemel en aarde nog gelooft in een kindje voor ons Ik moet zeggen dat ik vandaag echt behoorlijk beroerd ben. Last van de darmen en voel me niet lekker (beetje misselijk met vlagen...). Ik druk het maar weg, zelfbescherming maar weer proberen op te starten
@ Kirsss, ik ben gisteren gestopt met de laatste pil van Duphaston, als het goed is wordt ik weer (net zoals vorige keer) binnen of op dag 7 ongesteld. dan moet ik natuurlijk op dag 3 van de Cyclus gaan beginnen met Clomid 100. en dan op dag 8 een afspraak maken voor een Echo op dag 10 of dag 11 moet ik geloof ik komen.. dus ik ben benieuwd,. houd de moet er ook in, ben nog zo jong, dus moet goed komen.. maarja, niet leuk dat we dit mee moeten maken en dat moeder natuur niet gewoon meewerkt. bedankt! Jij ook succes!!
@mira, Nee idd moet het ook niet te serieus nemen maar omdat dat dan voor je gedaan is en je krijgt het te horen valt het wel vies tegen want je hoopt natuurlijk op ander nieuws! maar ik ga er gewoon vanuit dat het heel snel raak is is het nu niet dan misschien volgende maand hopelijk is het snel weekend en hebben we allebei duidelijkheid Heb wel ( klinkt ff vies ) wat meer afscheiding dan normaal en het gevoel alsof ik een blaasontsteking heb maar dat is het niet want plassen doet geen pijn... komt dat bekent voor?? @sween, hopelijk komt je ongi snel en kan je lekker beginnen met clomid 100mg en hopelijk gaat dat veel doen! succes deze ronde meis @uk, Lieve uk, hoe voel je je? kan je het een beetje verwerken? hoe gaat het met de pijn? hopelijk ben je snel weer de oude meis denk aan je Liefs kirss @dierelier, Hoe is het meis gaat het goed met spuiten?
Kirsss: Begrijp het ook wel. Heb met fotolezen doorgekregen dat het ergens in het tweede kwartaal van 2012 zal zijn. Was een beetje een domper, maar we zien wel We gaan gewoon hopen op dit weekend!!! Dames, ben weer 0,4 kilo afgevallen in 2 weken. Niet veel, maar gaat wel steeds iets af en dat vind ik even belangrijker Heb nu voor over 4 weken een afspraak, net voor 2 verjaardagen en de feestdagen. Hopelijk dan een boel meer afgevallen
Meid Super!!! zolang het eraf blijft gaan is het goed en zien ze dat je je best er voor doet! je hebt een positieve instelling en dat is echt super meid! Hup over 4weken is er nog meer af!
Kirsss: Over 4 weken wil ik eigenlijk 1 kilo afgevallen zijn, dat is dan niet iets meer dan ik gemiddeld af zou vallen. Waarschijnlijk mag ik binnenkort met de fysio beginnen, dus ik ben benieuwd
Tuurlijk die kilo gaat gewoon lukken minimaal en fysio daarbij trainen?? want bij mijn fysio mocht ik 2x per week de ene keer echt masseren enzo en de andere keer lekker sporten onder begeleiding, ik heb namelijk dystrofie..Dus vandaar, hopelijk mag jij ook lekker trainen dan gaat het helemaal lekker snel, vooral qua omvang dat was bij mij dan zo he hopelijk mag je snel beginnen dan zit je gelijk al wat lekkerder in je vel
Kirsss: Ik ga ook hopen dat die kilo eraf gaat, mss met fysio wel meer (daar hoop ik eigenlijk wel op ). Ik mag bij de fysio gaan trainen, 2x per week. Het zit bij de beweegcursus inbegrepen. Eerst een intake bij de fysio en daarna aan de slag Is een trainingstraject van 12 weken, dus ben mss vanaf komende week voor 12 weken bij de fysio bezig en daarbuiten zelf ook nog letten op meer beweging (wandelen, fietsen enz)...
Super meid!! dan gaat het idd een stuk harder hopelijk kan je snel beginnen pff ben met vlagen een beetje raar op me maag..en me buik is zo opgezet pff..zal wel door de spanning komen
@Uk; Wat een rotbericht zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! XXX En wat ben je sterkt zeg! @Mira; Wat shit zeg een negatieve test! Hoop alsnog op een posititeve test in het weekend. En wat goed weer wat afgevallen!!! @Kirss; Echt een eitje gehad en nu op de wachtbank....hoe voelt het?? Spannend hoor! @Miloe; Gisteren echo en de cyste is weg!! JEEE. Goed nieuws en ook al sneller door dan verwacht! Mooi hoor. @Dierelier; Balen dat je niet meer hoefde te testen. Maar wel fijn dat je weer echt ongi bent geweest! Dus ook écht een eisprong gehad. @Elmo; Fijn om te horen dat je je na die 12 weken ineens zoveel beter voelde! En al de kinderwagen en maxo cosi besteld (en inmiddels al binnen denk). Wat heb je voor wagen? Ik denk dat elke controle spannend blijft. Ik ben af en toe best misselijk. heb gelukkig pas 2x gespuugd. en dat is alweer een week geleden. Ik ben er achter dat ik juist moet eten en misselijk word als ik niet genoeg eet. Dus ik eet wat af, haha. Vooral fruit en soms wat minder gezond. Sommig eten moet ik niet aan denk; brood met vlees er op bijvoorbeeld. Warm eten gaat gelukkig prima. Soms wat moe. Waar ik lekker aan toe kan geven, haha. Verder gaat het goed. Ben benieuwd volgende week naar de echo.
@ MenP: heel herkenbaar, dat je juist moet eten om niet misselijk te zijn. Ik at ook fruit bij het leven (terwijl ik helemaal niet zo'n grote fruiteter ben). Nu hoef ik dat niet meer zo...eten om de misselijkheid tegen te gaan. Wij hebben de maxicosi elea besteld. Maar de levering duurt wat langer dan verwacht. Waarschijnlijk is ie er ergens tussen sint en kerst. Maar ach...tijd genoeg
Kirsss: Gisterochtend ook misselijk, vandaag niet gelukkig (voel me dan zo beroerd ). MenP: Was idd behoorlijk k*t die negatieve test. We wachten het weekend maar af, ondanks aandringen van anderen om nu al te testen. Zaterdag voelt toch iets prettiger. Spannend de echt volgende week. Ben benieuwd wat je allemaal gaat zien Elmo: Jammer dat je even op de levering moet wachten, maar komt helemaal op tijd hoor Dan wordt het echt, als de spulletjes geleverd worden Vandaag was de temp 36,2 en baarmoedermond was niet te voelen vanmorgen. Ben vannacht wel wakker geworden omdat manlief de dekens afgepakt had. Nu dus een snifneusje en beetje verkouden nu. Hopelijk snel over.
Aaargh!!!! Wat FF nu weer zegt, ik begrijp het niet! 'We hebben in uw tempkaart toch geen ovulatie kunnen vinden...' Het maakt niet uit of ik mijn temp hoger of lager dan hij is invul, maar FF gooit mijn kruis er gewoon uit als ik voor vandaag een temp invul VERWARRING!!!
O meid, wat balen is je temp gedaald?, en is het echt betrouwbaar dat ff? Hopelijk hebben we allebei na het weekend positief nieuws!! hoe voel je je verder? Liefss
Kirsss: Inmiddels ben ik erachter dat FF mijn kruis weggehaald heeft omdat het te veel dagen na NOD was zonder een positieve test. Gelukkig geen verwarring meer Voel me wel redelijk. Gisteren veel oprispingen gehad, heb zeker 10 keer van mijn avondeten kunnen genieten Rare gevoelens in mijn buik en ben nu echt verkouden, maar dat is natuurlijk weer iets anders Hoe is het bij jou meis?
Net toch even een testje gedaan aangezien FF raar doet, maar niks te zien. Heb het nu even gehad met al dat gezeik van mijn cyclus :'(
Ja wel goed eigenlijk, ook verkouden (pff daar wordt je niet vrolijk van...) en verder af en toe wat krampjes,,maar weetje wat het is ik heb al die maanden geen eisprong gehad dus weet ook niet hoe dat bij mijn lichaam voelt dus kan echt nergens van op aan! ik ga als ik het echt niet anders meer kan met me zenuwen Zondag misschien een testje wagen.. het liefst doe ik het morgen maar dat is veel te vroeg, maandag is mijn NOD..ik lees via google al zoveel verhalen dat ze 3dagen voor NOD positief kunnen testen..dat wil ik ook weet niet meer wat ik moet doen ben verschrikkelijk zenuwachtig.. Hopelijk heb je het weekend een posi test en kan je dat weer invullen doet dat ff ding ook niet meer zo ingewikkeld Liefsss Uk, Meis hoe voel je je? gaat het allemaal een beetje met je? ik hoop dat je alle tijd van de wereld neemt die je nodig hebt om het te verwerken! hopelijk ben je snel weer hier om even te kletsen als je maar weet dat ik aan je denk! Liefss Kirsss MenP2010, Het voelt geweldig echt een eer dat wachtbankje haha nee ik heb er zolang op gewacht en nu eindelijk..ik ben alleen verschrikkelijk zenuwachtig of het deze ronde misschien wel raak kan zijn?!! Voor jou Spannend hoor meis volgende week eindelijk een echo ben benieuwd je plaatst wel een foto toch?? Dierelier, Meis hoe is het ?? heb je al een fm gehad? en hoe is het gegaan ? Liefsss