Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween: Wauw! Wat fijn! Toch goed nieuws!!! Ik duim voor je!!!

@Mira: knuffel voor jou....

2. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Sween: jeeeh, de aanhouder wint!! Supergoed dat je het heft in eigen hand neemt, nu heb je weer een kans! Succes en veel plezier :).

@ Mira: balen he meid die hormonen en gevoelens! Weten mensen het in jullie omgeving eigenlijk, dat je erover kan praten anders dan alleen met je man? En probeer aan je afspraak in maart te denken met de gyn, het is bijna zover dat jullie ook echt een kans krijgen.
    Dikke knuffel voor jou!

@ Elmo: hmm blaasontsteking, niet fijn. Doe je rustig aan??

Fijn weekend meiden! X

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks meiden!!! In een ander topic schreef iemand een verhaal over dat ze 5 jaar heeft moeten wachten op een zwangerschap en ze nu nog niet kan geloven dat het zover is... Dan voel ik me zo schuldig dat ik na 1 jaar en een paar maanden al zo loop te klagen. Dan kruip ik maar weer terug in de negeermodus: Je bent niet zielig! Er zijn mensen waarbij het langer niet gelukt is of die nooit kinderen zullen krijgen, stel je dus niet aan!!!
    De laatste loodjes voor de behandelingen in de MMM zijn zwaar...

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!!

Nou het is me gelukt hoor, denk dat ik gewoon in mijn volgende leven in het ziekenhuis ga werken haha!

Dat mengen ging beetje rot, had wel papiertje gepakt, maar hij brak heel ongelukkig, allemaal scherven, ook in mijn vinger, en bloeden haha, beetje vloeistof op mijn handen, maar niet echt heel veel, hoop dat het niet erg is, gemengt en ff naar de wc gegaan om te spuiten, ik moest in mijn been spuiten! dus maar gedaan he, had er nog ff voor de zekerheid overgebeld, nou voelde niet veel, nu beetje branderig en beurs denk ik, maarja komt wel, morgen avond dan aan de klus, wel lastig om tegen je vriend te zeggen en nu moeten we het doen, klinkt zo vreemd maarja, hoop dat wat ontspannend is haha, dus ik kan vanaf morgen ook op het wachtbankje, spannend!! Hoop dat het meteen raak is, had mooie eitjes, goede bms, dus hoop het, tnx meiden!!

5. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Sween,
    Fijn zeg! Ik duim voor je ;)

Mira,
    Dikke knuffel meid!

Elmo,
    Beterschap, ik weet uit eigen ervaring dat blaasontstekingen niet fijn zijn!

Ik begin erg zenuwachtig te worden, dinsdag krijgen we de uitslag van de bloedwaarden en het aandeel van mijn man. Dan krijg ik dus te horen of ik PCOS heb of niet. Ik heb zelf het gevoel van wel, mijn man en schoonmoeder denken van niet...spannend. Dit weekend zou ik de ideaal gezien een eisprong kunnen hebben...dus we klussen maar wat extra, is altijd leuk dus als het toch moet ;)

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meiden ik ben er wat minder want me kleine meid is ziek en heb deze week elke dag in het ziekenhuis gezeten, maar kijk en lees wel mee hoor:)!!

@Sween, Super meid nu flink klussen en dan duim ik heel hard dat het raak is!!

@Ladylaura, Spannende dagen meis, Hopelijk heb je dinsdag eindelijk duidelijkheid en gaan ze je helpen!

@Mira, Ik vind je een sterke vrouw!

@Uk, Hoe is het lieverd?

@Elmo, Hoe is het nu met je? en met je harde buiken? Doe rustig aan meis!!

Liefsss

7. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ kirs
    Niets ernstigs met je dochter hoop ik?

@ sween
    Wat fijn dat je toch mag spuiten! En druk bezig met klussen dus ;)
    Ik hoop voor je op een knal test, dan kun je lekker gaan genieten en hoef je niet meer zo in de stress te zitten! Succes met klussen en wachten ;)

Ik ben gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest. Erg leuk, vanalles gezien zonder dat je meteen een verkoper aan je broek hebt hangen. We zijn nu redelijk uit de keuze van kinderwagen en kinderkamer. Nu nog n keer naar de winkels om te kijken waar ze t goedkoopst zijn haha. Heb ook 2 zwangerschapsbroeken gekocht voor 5 euro per stuk, waarvan de normale prijs 50 was en die ik gewoon goed pas! Erg fijn dus! Maar ben wel helemaal kapot na zon dagje, want je had ook toegang tot de huishoudbeurs...

Verder donderdag controle bij de verloskundige gehad. Alles was prima en het kindje groeide zoals het moet!

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Miloe,
    Grappig, ik heb gisteren ook een rondje negenmaandenbeurs gedaan ;) ik ging eigenlijk naar de huishoudbeurs, maar we zijn toch even gaan kijken ;)

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Ik ben niet geweest naar de 9 maanden beurs. Maar ehm... tip m.b.t. kinderwagen aanschaf: kijk eens op marktplaats!!
    Wij hebben onze kinderwagen (nieuw!!) voor 349,00 euro gekocht i.p.v. de 670,00 euro wat de normale winkelprijs is (via een webwinkel). Scheelt een boel geld!

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Miloe, antibiotica gekregen voor een maand omdat het anders niet aanslaat en omdat de koorts en benauwdheid niet afzakt, dus ze heeft het flink te pakken.

leuk he die 9maandenbeurs, heerlijk overal snuffelen :)..
    alleen die drukte daar wordt je niet vrolijk van!

@Elmo, Je hebt helemaal gelijk hebben wij ook gedaan en toen kregen we nog meer korting doordat we een showroommodel hebben genomen! Goede tip :)

@Sween, Hoe was je klusweekend? :p ;) We lopen gelijk op wijffie..

@Uk, Hoe is het bij jou wijffie?

@Mira, En bij jou meis?

Liefsss

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha meiden, klus weekend, is 1 x rond het tijdstip dat de gyn heeft gezegt genoeg haha?? ik heb net gebeld en ze zeggen dat het prima is, ervoor niet handig en erna mogen we zelf weten maar is niet verplicht, dus ja, het moet ook leuk blijven, het was al beetje niet goed voorbereid dus ja, maarja het is gelukt en voel elke keer rare dingen in mijn buikje, dus wie weet, zijn die eitjes wat aant produceren is te hopen, nu twee weken wachten en dan op naar een roze test haha...
    @ Kirsss, spannend wanneer mag jij testen? welke data?
    @ Elmo, mooie tip, hoop dat ik er ook binnenkort gebruik van kan maken ;)
    @ Miloe tnx meis!
    @ Lady, succes vandaag en hopelijk morgen positief bericht!!
    @ Mira, beetje leuk weekend gehad? hoop dat het weer een beetje met je gaat! kom op!! Liefs

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Elmo: Idd een goede tip! Ik heb al eens op MP zitten kijken voor een kinderwagen en kinderkamer en leuke dingen gevonden, dus tegen de tijd dat het echt mag, zal er bij ons ook het een en ander via MP of via familie komen ;)

Kirsss en Sween: Hier gaat het redelijk. Ik heb gisteren tot zeker 1 uur weer wakker gelegen, dus ik merk echt dat mijn hoofd mij weer wat zorgen aan het bezorgen is. Vandaag met een aantal dingen afrekenen :D
    Verder blijft het aftellen (nog 2 weken en 3 dagen :D:D:D) en temp ik braaf iedere ochtend en wacht tot er een ei komt (verwacht mij ei tussen 3 en 8 maart, dus tussen cyclusdag 63 en 68). gaan binnenkort beginnen met klussen, was zaterdag niet meer gelukt, was gewoon doodop!

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Kirs: ahh wat sneu van je meid! Lijkt me erg om te zien dat ze zo benauwd is. Krijgt ze er medicijnen voor en slaan ze aan? Sterkte met dr!
    Hoe ist op het wachtbankje, goed je best gedaan ;)?

@ Sween: goed zo, nu samen wachten met Kirs.
    @ Miloe: fijn dat de kleine het goed doet. Cool dat je broeken hebt gevonden, koopje haha.
    @ Laura: succes voor morgen. Wat de uitslag ook is, als de gyn jullie maar gaan helpen.

@ Mira: fijn dat het beter gaat. En ja het kan altijd erger, zo denk ik ook wel eens. Er zijn stellen die al uitbehandeld zijn, dan is een half jaar wachten peanuts. Maar je mag jezelf ook wel eens klote voelen hoor, want zolang wachten is gewoon kut. Kop op meid!

@ All: heb zelf niet zoveel bijzonders eigenlijk. Gister naar de motorbeurs geweest (es wat anders dan de 9 maanden ;)) vriend heeft zn rijbewijs gehaald dus zijn goeie pakken wezen kopen, kan ik lekker achterop en kunnen we tourtjes maken.
    Soll is trouwens niets geworden, kregen meer dan 80 brieven en hadden daarom de eisen aangescherpt.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, moet even wat kwijt, net nieuwe info gekregen over de inbraak:
    Huisbaas stond net aan de deur, om gewoon even te praten over hoe het gaat na de inbraak. Hij heeft ook aangifte gedaan, van vernieling van zijn eigendom ivm het raam en daarbij te horen gekregen waar de politie een huis binnengegaan is op de avond zelf: hier de straat uit rechts, 3e straat links/2e rechts op het kruispunt!!! Dat is echt 5 minuten lopen nog niet eens... Huisbaas vertelde dat de politie bij die inval in dat huis allerlei spullen gevonden heeft die bij eerdere inbraken gestolen zijn, een echt rovershol!!! Moet zeggen dat het me wel veel doet, weet niet waarom opeens. Manlief heeft sinds de inbraak gezegd niet te willen weten waar ze wonen en ik weet het nu (alleen het nummer niet, maar zo lang is die straat niet...) omdat de huisbaas de straatnaam liet vallen tijdens ons gesprek. Brrrrr...

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @mira,

BAHBAHBAH, Ik zou het ook niet willen weten, aan de ene kant goed maar aan de andere kant als je er langs loopt of fiets blijft het continu in je hoofd hangen...En ga je het je mannetje wel vertellen?
    misschien juist goed om er samen over te praten?
    Succes wijffie is niet niks allemaal!

@Uk, Wijffie hoe is het? hier wel goed..Kleine meid is weer aan het opknappen..dus dat is fijn! en verder afwachten hier! Vind het echt spannend want had voor het eerst meerdere eitjes:) maar heb goed geklust dus daar kan het niet aan liggen ;):)

@andere meiden hoe is het?

liefsss

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Manlief vroeg er zelf naar, wilde het toch graag weten, dus hij weet het nu ook ;)
    Fijn dat je meerdere eitjes had, nu hopen dat ze bevrucht zijn en je snel een positieve test hebt :D

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hi meiden,

@ Mira: vervelend dat je het nu weet. Lijkt me ook creepy zo dichtbij huis. Hoe is het bij de gyn gegaan, zie dat je de 15e terug moet komen voor bespreken van de behandeling? Dacht dat je dat deze week had...
    @ Kirs: fijn dat het beter gaat met je kleine! En spannend, nog 2 daagjes, mag je op mn B-day testen haha.

Wat een rust hier meiden. Ben zelf ff een weekje niet op ZP geweest, had weer even afstand nodig van alles zwangerschapsdingen. Was er toch weer een beetje teveel mee bezig. Verder gaat het goed, mag morgen voor mn 1e maandelijkse prik. Ben zoo blij dat de 1e maand er dan op zit, hopen op een goeie uitslag! Donderdag dus jarig, pfff word echt oud :) en vakantie is bijna geboekt!
    Hoe is het met de andere meiden?
    X

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Uk: Is idd vervelend, maar goed... Niks meer aan te doen!
    Nee, volgende week pas. Heb wel het idee dat het snel gaat, dus valt me weer mee :D Volgende week laat ik weten hoe het gegaan is en wat er uit ons gesprek over een behandeling is gekomen!!!

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieve uk, Groot gelijk dat je een beetje afstand neemt het is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd! Gaat het verder wel goed met je? en lukt het om het een plekje te geven? En wat goed dat de vakantie bijna is geboekt dan kan je daar naartoe gaan leven!
    Succes morgen met prikken ik hoop dat je waardes goed zijn!

Ik testen op jou verjaardag ;), Spannend ik ben echt heel erg benieuwd! Als ik je voor die tijd niet meer spreek

een hele fijne verjaardag! Veel liefs kirsss

@Mira, Spannend wijffie, volgende week weet je meer en ik ben zo benieuwd! En je doet het heel goed het wachten, en dalijk gaat dat ook beloond worden:) Liefs

Hoe is het met de zwangere meiden?

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieve meiden,

IK BEN ZWANGER ..................
    het is een positieve test.........
    ik vat het nog niet helemaal want ben net wakker...
    maar zit hier helemaal te trillen..

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    :D:D:D

Deel Deze Pagina