Jeeeeeeeeeeejjjjj!!! Wat fijn Kirssss!! Ik zit hier met lichtelijk natte oogjes... hihihih... zullen de hormonen wel zijn Kon je je testdrang niet meer bedwingen? Geniet voorzichtig van deze nog bizarre roze wolk.... hopelijk gaat alles goed en blijft alles goed gaan! @ Uk: Alvast een fijne verjaardag. Jeetje, is de eerste maand van jullie wachttijd alweer om... ik kan me voorstellen dat je er soms wat minder mee bezig wilt zijn... Heel begrijpelijk! Geniet in elk geval van jullie vakantie-voorpret! @ hier: alles goed. Ik ben begonnen met het inwerken van mijn vervangster. Prettig want vanaf volgende week kan ik het dan echt wat rustiger aan gaan doen. Onze kleine smurf is erg druk zo af en toe. Gisteren hebben manlief en ik wel een half uur naar mijn buik zitten staren.... het zag er zo raar uit: een buik die alle kanten opschudt, terwijl je er zelf niks geks voor doet.
Kirsss: Meid wat fijn voor je!!! Echt super De 2e PCOS-er die ik ken op dit topic die binnen de afgelopen 4 dagen zwanger is! Geeft veel hoop, blijft ook even confronterend, maar de hoop blijft het langste hangen Geniet er lekker van meis!!! Hier nog steeds geen ei, hoewel die de vorige ronde al geweest zou zijn (vandaag dag 68, vorige ronde dag 67 ei en LF van 11). Wordt er een beetje moedeloos van, temp was vanmorgen 36,20 dus niet super hoog en niet super laag
Kirss, Gefeliciteerd!!!! Ik sluit me helemaal aan ij Mira, het is iets wat ik zelf ook erg graag zou willen...maar de hoop dat jou bericht geeft is weer giga! geniet ervan!
Hey dames! Ik ben al even niet meer geweest dus ik heb echt wat gemist! @ kirsten, GEFELICITEERD!!!!! Geen beter begin van de dag kunnen wensen denk ik zo @ mira, Hoe gaat het met het wachten, nog een weekje, ben benieuwd wat je te horen krijgt! Je zegt trouwens dat er nog iemand binnen dit topic in de afgelopen 4 dagen positief getest heeft, maar ik kan dat niet terugvinden, dus zeg me: wie kan ik nog meer feliciteren naast Kirsten? @ ladylaura, Heb jij ondertussen al gehoord of je inderdaad PCOS hebt en wat ze je als behandeling willen geven? Hier gaat alles prima, we zijn druk bezig met het leeghalen van de 'kinderkamer' dit weekend moet alles in ieder geval weg zijn, dan hebben we een lege kamer en kunnen we aan de slag met het zoeken naar meubeltjes Verder zijn we eindelijk bevallen van een jongensnaam, tot nu toe hadden we alleen een meisjes naam, maar nu hebben we er eindelijk 2 haha Ik wilde perse 2 namen voor de 20 weken echo.. Lichamelijk ben ik wel weer wat meer moe, veel gewerkt de afgelopen dagen en begin geloof ik ook een griepje te krijgen, dus hoop dat dat snel weg trekt...
Miloe: Hihi, bedoelde hier op ZP *Oeps, mijn fout!* In een ander topic waar ik lees/schrijf zit ook een PCOS-er die nu ook zwanger is, vandaag 5 weken geloof ik Dus vandaar... Nog 8 dagen wachten! Ik hoop ook dat ik dan meteen mag beginnen... We gaan in ieder geval praten over de behandeling en zal hem dan meteen vragen om alles mee te geven (recept neem ik aan...) zodat ik na mijn ongi, die ik iets later die week verwacht, kan beginnen! Ik zal echt teleurgesteld zijn als ik tijdens de komende afspraak nog niet mag beginnen, dan heb ik het echt gehad!!!
Miloe, Nou, het is blijkbaar toch moeilijker dan ik d8 ik wordt doorgestuurd naar het Erasmus MC in verband met mijn med.geschiedenis. De hyno zag een licht disbalans in de hormomen, wat zou kunnen wijzen op PCOS. Op mijn vraag of ik nu daadwerkelijk de diagnose PCOS heb zei ze: Nee. Ze kon het niet met zekerheid zeggen...erg onzeker allemaal dus. Manlief en ik hebben besloten er afstand van te nemen en lekker verder te klussen...tegen de tijd dat we een afpsraak hebben in het Erasmus zijn we alweer in april denk ik...eer er onderzoeken zijn is het weer zomer dus we klussen vrolijk verder
Dankjewel meiden, het is allemaal nog erg onwerkelijk! ik krijg 16 maart mijn eerste echo ik ben helemaal blij! @Mira en lady, ik snap jullie gevoelens heel goed. ik zit ook nog in een ander clubje en daar komen er ook steeds meer zwangeren bij en dat is soms best moeilijk, terwijl je het iedereen van harte gunt! Meiden jullie volgen ons allemaal snel als dalijk jullie juiste behandelplan is besproken! Ik duim heel hard voor jullie! Liefs Kirs! @Uk, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag wijffie! En wat was je uitslag van je bloed meis? Liefs @Elmo, wat een heerlijk vooruitzicht dat je dalijk lekker kan ontspannen en dan komt jullie kleine wonder al bijna Hoe voel je jeverder? @miloe, Leuk meissie lekker druk bezig zijn in de babykamer, heerlijk lijkt me dat! hoe voel jij je verder? griep doorgezet? @Sween, Lieverd jij volgt ook snel en het is bijna zaterdag !!! Liefs fijne dag!!
Kirssss mooie banner!!!! ja ik ga je volgen!!!! hoop ik!!! hier alles goed en rustig, geen bloed dus goed nieuws!! Nog maar twee dagen tot zaterdag haha, wordt steeds enger ervan, maarja, kunnen er niks anders aan doen, vanmorgen werd ik wakker met steken, dus dacht de ongestelheid komt opzette, maar nog niks te zien! weet ook niet of het komt door die Pregnyl, want normaal gesprkoken word ik pas zo na 50 a 90 dagen ongesteld, maar geloof dat ze het met die spuiten opwekken toch? we wachten af!!
Kirssssss JJEEEHHH! Gefeliciteerd meid, wat supergoed dat ie erin zit, haha! Wat een geweldig nieuws voor jullie. Snap dat je het nog niet beseft maar dat komt helemaal goed hoor! Wauw volgende week al de echo *(niet vervelend bedoeld, maar wil je die echt vroeg aangezien je dan misschien nog niet zoveel ziet)*? Mijn opmerking gewoon uit je hoofd zetten hoor als je je er goed bij voelt, wil je allesbehalve onzeker maken door mijn stomme ervaring. Geniet ervan meis dat je meid een broertje of zusje krijgt .
dankjewel wijffie!! ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik ga wel gewoon volgende week vrijdag. De gyn wil het graag en ik ben stiekem ook wel nieuwschierig!! Maar wel heel lief dat je het aangeeft! hoe is het met jou meis? en je waardes? en hoe was je verjaardag?? Liefsss
@ kirsten begin je het al te geloven? Wat uk over de echo zegt is waar, ik mocht pas na 7 weken komen omdat je dan 'iets' kan zien. Het kan dus zijn dat je te vroeg bent, maar goed, ik snap heeel goed dat je gewoon bevestiging wilt! Zolang je er rekening mee houd dat je nu dan nog niets ziet en dat je dan 2 weken later opnieuw een echo krijgt waar je wel wat ziet.. In ieder geval gewoon lekker genieten! @ sween en en en..? @ laura Lekker onduidelijk allemaal, maar goed dat jullie er zelf voor kiezen gewoon verder te gaan, wel de beste optie! En dan in april hopenlijk duidelijkheid! @ uk Hoe gaat het? Lukt het allemaal een beetje? De eerste maand is alweer om! Hier: ik zit nu te wachten op de hulptroepen om de kamer leeg te halen, komen om 10 uur. Gisteren gesprek gehad met manager en ik mag mijn verlof verlengen Ik heb na 6 weken voor 14 augustus, dan 10 weken na, dan plak ik er nog 3 weken extra uren aan vast en daarna ga ik al mijn vakantie uren in gedeeltes opnemen: ik heb nog 5 weken vakantie staan.. Dus al met al kom ik pas in november terug en dan maar voor 12 uurtjes (werk er nu 24) erg fijn geregeld! En ik hoef van hem nu nog niet te kiezen voor ouderschapsverlof, dat mag ook 2 maanden van te voren nog, een erg grote luxe, want eigenlijk moet je dat nu ook al regelen! Daarbij begint mijn roze wolk nu steeds groter te worden: ik heb gisteren mijn kindje voor het eerst gevoeld!
Ooow... miloe, wat leuk! Voor de eerste keer je kindje gevoeld! Fijn dat je het zo kunt regelen met je werk. Hier heb ik mijn laatste volle week achter de rug. Vanaf nu gaat mijn vervangster 80-90% van de clienten behandelen en kan ik bezig gaan met het afronden van de administratie. Rare gedachte om over een week of 2-3 niet meer met werken bezig te zijn.... Inmiddels is onze smurf ingedaald, althans dat denk ik, want mijn schaambeen doet af en toe behoorlijk zeer (met name bij omdraaien in bed) en ik heb ineens veel minder last van maagzuur! Gelukkig!
@ Kirs: oh voelt het al wat echter??? Tuurlijk moet je gaan, en als je er rekening mee houdt dat je nog niet zoveel ziet voorkomt dat een teleurstelling. Maar dat weet je zelf ook! Spannend meis, genietgenietgeniet! @ Miloe: superleuk dat je de kleine gevoeld hebt! Ook al bijna op de helft, gaat het snel voor je gevoel? Zijn je hulptroepen gearriveerd. Superfijn van je werk, lekker vooruitzicht. @ Elmo: laatste loodjes komen eraan. Fijn dat je bijna je verlof hebt. @ Sween: ben benieuwd!!! @ All: mn verjaardag was leuk. Vieren het pas echt in juni, tuinfeestje. Mn bloedwaarde was goed, 1.1. Was zo opgelucht, had toch weer veel spanning dus nu weer even bijkomen haha. Fijn weekend meiden x
Hi meiden heb getest, foto staat in mijn album, kijk maar!! ik twijfel nog maar iedereen zegt zwanger hihihi....... ik geloof het ook nog niet, dat streepje maakt me onzeker, maar geen streepje was negatief, idd dat streepje staat er niet voor niks maar waarom dan zo licht??? dus voor de zekerheid ga ik morgen nog een keer testen.. durf het gewoon niet te geloven, sorry meiden voor me gezeur hihi. Fijn weekend nog!!
@ sween Ik geloof dat ik je mag feliciteren, naar aanleiding van de fotos! Wanneer was je NOD? Is dit al 2 dagen na je NOD (ivm positieve test door pregnyl) @ uk Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat je bloedwaardes mooi blijven! @ elmo Dat lijkt me idd ook een raar idee, om dan nog maar even te hoeven werken en dan een hele tijd niet meer... Hier zijn de hulptroepen net weg, we hebben enorm veel gedaan (zij althans, ik heb soep gemaakt (A) ) Het gaat inderdaad steeds sneller, in het begin tel je de dagen, maar nu tel ik weken, want er is ' álweer' een week voorbij.. bijna op de helft...
Vandaag na 15 dagen van de pregnyl spuit mocht ik testen Die spuit heb ik vrijdag 24 febr gezet. Zaterdag 25 febr eisprong. Ik hoop dat ie positief is en niet vals haha maar zal niet mocht van de artsen vandaag testen. Morgen nog een x
@ sween Jaaaa dan moet het toch wel goed zijn positief blijven denken ik snap nog even terughoudend, maar hier kunnen we goed nieuws altijd gebruiken! Ik zal voor je duimen
@UK, Ik snap heel goed wat je bedoelt ik ben ook best wel zenuwachtig voor vrijdag, maar aan de andere kant hij laat me niet zomaar komen toch? En het ging er meer om of het er 2 of 1 zijn.. Ook ben ik ontzettend bang of het allemaal wel goed gaat en het besef begint langzaam te komen maar ben nog wel heel voorzichtig! Ik probeer te genieten lieverd! Hoe voel jij je verder? @miloe, Hoe is het afgelopen met de hulptroepen? Gaat het kamertje vorm krijgen?? En wat heerlijk dat je je hummetje heb gevoeld genieten meissie!! @Sween, Helemaaal zwanger wijffie gefeliciteerd nogmaals Liefs @Elmo, Het komt nu allemaal wel heel erg dichtbij he..Spannend hoor ga lekker genieten van de laatste weken meis!! @Laura,hoe is het bij jou meid? Liefs en een fijne zondag!!