Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kirss,
    Poeh nou...;) ik heb dus nog geen zekerheid en daarom klussen we vrolijk door ;)
    Ik zou dit weekend of vlak daarna ongesteld moeten worden, in een ideale situatie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat ik ook ongesteld ga worden, voel van die krampjes...
    dus we w88 even af ;)
    Ik merk wel dta ik op dit moment niet zo goed weet wat ik er allemaal mee moet, het is allemaal zo onzeker en aan de andere kant zo duidelijk ;) Het kindje gaat er toch niet komen door een afspraak in het ziekenhuis,maar door liefde tussen mij en mijn man ;) dus wat ons te doen staat is nog hetzelfde..

2. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween... wat lees ik nu.... een twijfelachtig goednieuwsberichtje!?!
    Hopelijk is het al definitief een een "ja hoera" berichtje!?

@all:
    Nou ik heb een weekend achter de rug wat niet zo gezond is als je 32 weken zwanger bent. Toneelgroep had uitvoering en aangezien ik mee de zang verzorgd heb ben ik beide dagen van 12.00 uur tot 21.00 zeker in touw geweest. Ik ben nu echt totall loss en dat vooral in combinatie met een nachtrust van zo'n 4-5 uurtjes vannacht...
    Bah!
    Maaaarrr,.... mijn medewerkster werkt de hele middag, dus ik kruip straks lekker even in bed. Dat kan ik nu doen! Joepie! :) De administratie kan ik evt ook 's nachts doen als ik niet kan slapen... ;)

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk,
    ja komt omdat ik onzeker ben, zie mijn album!! het is duidelijk postief! haha, net ZH gebeld en mag dinsdag 3 april komen, het is 2 weken na de pregnyl spuit, dus kan daar niet meer van zijn zei ze haha!! ben zoo blij.. maar toch onwerkelijk!! xxx

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Sween: WAUW, gefeliciteerd meis (nog voorzichtig dan want kan geen album vinden met foto's). Enne, een streepje kan niet komen als je echt niet zwanger bent hoor, dus geniet er alvast maar van. Kan dat niemand je meer afpakken haha.

@ Kirs: tuurlijk laat ie je niet zomaar komen. Lekker gaan zou ik zeggen :D, en superspannend of het er 1 of 2 zijn. Hopelijk kan ie dat zien en weet je gelijk of je je huis helemaal op zn kop gaat krijgen met 2 hummeltjes haha. Ben heeel nieuwsgierig! Logisch dat je onzeker bent, hopelijk lukt het je om er vertrouwen in te hebben.

@ Laura: idd wat je te doen staat blijft hetzelfde, met of zonder zkh. Mooi gezegd haha!

@ Elmo: lekker rusten vanmiddag he.

5. Embarazada

Sween
    Dan een volmondige gefeliciteerd van mijn kant! Geniet ervan meid! X

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk1983 we zijn vriendjes, dus je kan mijn album zien!

tnx lieve meiden!!

7. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Nou meis, ik zeg NIET twijfelen. Je bent hartstikke zwanger! Op naar een goeie echo op 3 april!

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    haahh tnx, hoe komt het dat ik zo onzeker ben haha, misschien komt nu alle ellende van de zh enz eruit, ik weet het niet, durf het nog niet te geloven... ik voel wel krampjes, dus is goed teken!! jij nog maar 2 a 3 maandjes wachten??

9. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ja joh, wie is er niet onzeker als je (pril) zwanger bent! Krampjes en geen bloed geven moed toch.

Nee, helaas nog 5 maanden wachten :(. Maar we doen t goed...

10. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Hallo dames
    Helaas meld ik mij hier ook aan
    Ik ben augustus 2011 gestopt met de pil
    Eerste.en.tevens ook.laatste cyclus duurde 156 dagen
    Ben 9 februari voor onderzoek naar gynaecoloog geweest aan de hand van verschillende verschijnselen waar ik sinds de puberteit last van.heb
    en het echobeeld van vooral mijn linker eierstok gaf duidelijk het beeld pcos
    Nu heb ik 23 februari en 8 maart weer bloed laten prikken. Om mijn hormoon spiegel te.bepalen en zo te.kunnen bepalen welke behandeling ik nodig heb
    Nu komende donderdag terug komen voor.de uitslagen van bloed onderzoek
    En dan krijg ik ook een behandelplan
    Ben best zenuwachtig of het heel erg.is of meevalt en wat we gaan doen
    Ook ben ik erg benieuwd naar hoe ik Ga reageren op se hormonen

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    meiden hoe is het hier?

hier begin ik langzaam aan het idee te wennen :D.. morgen de 1e echo en ben echt behoorlijk zenuwachtig maar dat hoort erbij..
    MvM is geregeld en mag na het weekend beginnen en dat voelt goed omdat ik dan nu wat terug kan doen!

@Uk, hoe is het bij jullie meis? lekker aan het genieten van het mooie weer?? vakantie officieel al geboekt??

@mira, hoe is het met jou wijffie??

@Elmo, laatste loodjess hoe gaat het??

@miloe, hoe gaat het bij jou meissie? al flink bezig met spullen inslaan?

@Nanda, welkom meid! ik ben benieuwd wat er vandaag is uitgekomen?!

@ladylaura, hoe is het daar meis?

@Sween, aan het genieten wijffie?

fijne dag meiden

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, ik ben net thuis van de GYN en daarna snel even boodschappen gedaan ;)
    GYN was zeer tevreden en hebben besproken wat we gaan doen. Eerst mocht ik bloed laten prikken op hormoonwaarden en zwangerschap, daarover mag ik vanmiddag laat (rond 17.15 uur) bellen wat de uitslag daarvan is --> starten met Provera om menstruatie op te wekken --> cyclusdag 3 tot en met 7 Clomid 50 slikken --> cyclusdag 10 FM :D YEAH!!! Mijn dag kan niet meer stuk :D

13. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! eindelijk van start! :) Ik reageer later wat uitgebreider... ben nog even aan het werk!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Elmo: Thanks, zowel manlief als ik zijn er erg blij mee :D

Nog even een vraagje, (vraag het ook gewoon aan de GYN hoor als ik vanavond bel over mijn bloeduitslagen, maar kan het hier ook vast vragen ;)) die Provera... Hoe lang moet ik die slikken? Staat op het pakje, '1x daags 1 tablet, liefst bij de maaltijd innemen'... Verder niet hoe lang (zoals bij de Clomid wel staat...).

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Mira: jeeh, eindelijk ook van start! Superfijn voor jullie. Ik heb provera nooit geslikt dus geen idee, ws 5 of 10 dagen.

@ Kirs: spannend meid morgen! Hoelaat ga je? Dan ga ik heeel hard voor je duimen :). Dikke knuffel!

Verder met iedereen ok?

@ All: vakantie is geboekt en gedeeltelijk betaald. Verder binnenkort weekendje weg met vriend naar sauna en idd van het mooie weer aan het genieten! Verder vandaag helse dag op werk gehad, mn collega moest een paar uur weg voor voorbereiding op IUI behandeling dus stond met een invaller, geen pretje met stuiterende kids. Dus nu afgepeigerd en weer ff een dip in het wachten, hopelijk straks weer over.

16. Embarazada

Oooh lekker joh vakantie! Wij hebben ook geboekt voor september! Waar ga je naar toe Uk?

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    In mei lekker 3 weken naar Hawaii! En jij?

18. Embarazada

Oeeeh lekker!
    Wij gaan begin april naar Turkije (snoepreisje aangeboden door mijn schoonouders) en in september 2 weken naar Zuid-Spanje...zooooveeel zin in! :D

Hawai lijkt me heel mooi...wij zijn vorig jaar naar Mexico geweest..was ook prachtig!

19. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ook reislustig typje dus, lekker he uitzoeken waar je heen gaat en wat je allemaal gaat zien. Wij zijn inmiddels al in Thailand, Nieuw-Zeeland, Israel en Costa Rica geweest. En Europa veel landen gezien. Maar nu nog een mooie (hopelijk laatste) verre reis met zn 2tjes!

20. Embarazada

Wow, klinkt goed!
    Ik ben altijd al benieuwd geweest naar Israel, was dat mooi?
    Wij zijn idd wel reislustig..als het kan dan gaan we ;) Vorig jaar wel een extreem reislustig jaar gehad ;) We zijn naar Zuid-Spanje, Mexico, Londen en Parijs gweest...hihi;)
    Nu twee keer op vakantie, maar 1 van de 2 dus een snoepreisje omdat schoonouders 30 jaar getrouwd zijn. Erg leuk, maar ik ben zelf geen Turkije fan..het is natuurlijk wel heerlijk omlekker te genieten van het weer daar en de gezelligheid..dus mij hoor je niet klagen;)

Ik heb van mijn 8ste tot 12de in Zuid-Spanje gewoond en dat blijft dan ook een terugkerend vakantiebestemming ;) erg moooi daar en super weer!

Wij willen graag als we een kindje hebben lekker naar Italie enzo;) Lijkt me super en ook goed te doen met kinderen, lijkt me.

Deel Deze Pagina