Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miloe: fijn dat de 20 wekenecho goed was! Dat vond ik zelf destijds de grootste opluchting. Geslacht was ook wel leuk om te weten, maar dat alles er op en aan zit is misschien wel het belangrijkste.

@de partneravond: die viel voor manlief wel mee. Gelukkig waren er meer mannen, dus we hebben wel verschrikkelijk gelachen, want mannen redeneren toch net wat anders dan een clubje zwangere vrouwen bij elkaar.
    Vroeg de cursusleidster:"Mannen, hoe merk je aan je vrouw dat de bevalling begonnen is". Antwoord: "Dat zal ze ongetwijfeld zelf wel melden."
    Of "Hoe weet je dat de vliezen zijn gebroken. Zegt mijn man met een stalen gezicht: "Tja....dan wordt er wat nat". :D

Al met al was het best wel oké om te doen.

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Elmo,
    Hihi, klinkt gezellig! :p

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hoi meiden,
    Hier alles goed hoor maar ben erg druk!!!
    vandaar dat ik er niet veel ben...
    Maar vergeet jullie niet :D

@Miloe, Wat super dat de 20 weken echo er goed uitziet :D..
    weer een hele geruststelling lijkt me!!
    hoe voel je je verder meis??

@Uk, Hier alles goed meis en bij jou??
    Ben lekker moe en zit onder de puistjes ( wat ik normaal nooit heb ) maar we doen het voor een goed doel :D...

@Elmo, Je gaat hard meid, een van deze weken gaat het gebeuren :D ben je zenuwachtig?? of ben je blij dat je dalijk van die buik af bent:p

@mira, Spannende dagen meid, en wat goed dat je helemaal geen kwaaltjes hebt van de clomid.. pff ik werd er gek van :p
    Heb je er een goed gevoel bij??

hoe is het met de rest van de meiden?
    Liefssss

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
    Hier idd spannende dagen. Voel me goed, echt geen klachten van de Clomid, vooral geestelijk gaat het goed. Lichamelijk ben ik snel moe en slaap ik veel, maar dat kan ik normaal gesproken ook, maar heb het idee dat ik wel eerder moe ben.

Vrijdag 1e FM... Vind het spannend. Mijn moeder belde net hoe het gaat (ik had mijn zusje gesproken en die had het een en ander verteld ;)) en wanneer ik naar de GYN moest voor FM. Ze belt me vrijdagmiddag even om te horen of het allemaal werkt of niet ;) Super lief!
    Ik heb zelf wel een positief gevoel. Ik voel me goed, heb wel wat pijntjes in mijn onderbuik, dus ik denk dat er wel iets aan de gang is, maar of het goed is en goed genoeg weet ik niet (mss ook wel een beetje snel om iets te voelen...).

Ik hou julie op de hoogte hoor ;):p

5. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Mira: hoe is je fm gegaan???

Fijne Paasdagen meiden! xxx

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bij de FM had ik 1 eitje, rechts, van 11,5 mm. Helaas was dit mijn eerste echo pas, dus is het nog niet duidelijk of dit eitje door de Clomid gegroeid is, of er nog zat van de vorige ronde. Morgen, 2e paasdag, heb ik mijn 2e FM en hopen we te zien dat hij wat gegroeid is... Spannend!!!

Hoe is het bij de rest? Alles goed???

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hele fijne paasdagen meiden!!

@Mira, 11,5 mm is al boven de 10mm en mijn gyn was dan altijd wel positief omdat je pas vanaf boven de 10mm mag gaan tellen..
    en op welke cd zit je nu meis?? Succes morgen, hopelijk een flink gegroeid eitje :D..

@uk, Hoe is het bij jou wijffie? Ga je nog wat leuks doen deze dagen?

@elmo, voor jou de laatste loodjes, succes meid!!
    voel je je verder goed?

@Miloe, Hoe is het bij jou?? lekker aan het genieten van je groeiende buikje..hoe is het met de babykamer??

@Andere meiden fijne dagen en hoop dat alles goed bij jullie gaat!!

Liefsss

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Mijn eerste FM was op cd 10, vandaag is cd 12 en morgen op cd 13 heb ik mijn tweede FM :D Idd, deze GYN zei ook dat het, vanwege de 11,5 mm, een kanshebber voor deze ronde zou zijn. Nu hopen dat hij ook gegroeid is!

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    O super meid! Cd10 is nog vroeg dan was hij bij mij meestal ook zo rond de 11 a 12 mm dus ik duim dat er morgen een groter eitje te zien is :D..
    succes we horen het morgen!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Omdat het mijn eerste echo was, na die in aug waarop de PCOS te zien was, kon deze GYN niet met zekerheid zeggen of dit eiblaasje er al toevallig zat voor het beginnen met de Clomid... Dus we wachten maar af tot morgen, dan zou hij gegroeid moeten zijn. Als hij gegroeid is, heb ik weer wat vertrouwen in de Clomid. Mijn duimen draaienden al overuren voor iedereen, maar nu nog een beetje extra voor mezelf ;):p

11. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Mira: goed nieuws dus voor nu. Idd wat Kirs zegt boven de 10 telt ie pas echt mee dus ik zou goeie hoop hebben dat ie doorgroeit!

@ Kirs: met mij alles goed hoor. Met jou, voel je je ok of ook misselijk en moe? Ik heb lekker rustige paasdagen, gister paasluch gehad en vandaag misschien even naar de paase duinen maar als het blijft regenen blijf ik lekker binnen :)!

Ik heb de laatste nachten weer flinke dromen over zwanger worden/baby's. Dat ik IUI heb, maar ze ook eitjes weghalen (voelde echt die pijn, bizar) en dat ik was bevallen maar geen kindje in mn armen kreeg en toen maar gewoon naar huis ben gegaan. Totdat iedereen vroeg waar het kindje was en ik toen dacht oh ja zal ik es ff bellen waar ie is. Pfff vreemd vreemd! Maar zolang het bij dromen blijven...;)

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames: Goed nieuws! Eitje was doorgegroeid naar 14,5 mm. Dus in 3 dagen 3 mm gegroeid :D DE CLOMID SLAAT DUS AAN!!! YEAH :D
    De GYN die ik vandaag had, zei dat we dinsdag zeker moesten klussen voor als hij eerder zou gaan springen. Moet morgen even bellen voor een afspraak voor woensdag, want er waren geen mensen bij de receptie om afspraken te plannen... Ben echt blij!!!

13. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej! Mira...wat fijn dat het aanslaat! ik zou zeggen: veel klusplezier ;) :)

@Uk: wat een bizarre dromen....

Iedereen hier fijne paasdagen gehad? Wij hebben het vrij druk gehad en ik merk dat ik dat niet meer zo goed kan... in die zin dat ik nu kei moe ben. Verder gaat het slapen niet meer zo goed. Of ik ben wakker omdat ik moet plassen, of omdat het omdraaien pijn doet, of omdat ik maagzuur heb.... Dus in etappes van 3 uurtjes slaap ik momenteel. Alsof mijn lijf zich vast voorbereid op de gebroken nachten.... Verder is alles zo goed als klaar... Manlief gaat vanavond het bed op klossen zetten en dan kan het echt gaan beginnen....

Ik houd jullie op de hoogte!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Elmo: Meid wat spannend!!! Veel succes met je gebroken nachten. Kan je het overdag een beetje inhalen?

Hier alles dus goed. We zijn erg blij dat de Clomid 50 aan lijkt te slaan!!! Nu nog hopen op een eisprong ;) We hebben gisteren weer geklust en van de GYN die ik gisteren heb gesproken moeten we vanavond zeker ivm evetueel eerder springen van het ei. Ze weten daar niet dat ik temp en ook nog ovutesten gebruik (die heb ik toch liggen ;)) dus ik check gewoon wat zij op de echo zien :p

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mira, Super meid :D.. fijn dat het nu al zo goed aanslaat.
    Lekker klussen en hopen dat het eitje nu goed springt..
    Succes weer morgen we horen het wel :)

@Elmo, Spannend wijffie het gaat nu echt opschieten!
    Rot van die gebroken nachten maar hopelijk is dat snel voorbij en kunnen jullie gaan genieten van jullie wondertje :)

@Uk, Ze zeggen dat als je er over droomt dat je het allemaal aan het verwerken ben wat er de afgelopen tijd is gebeurd.
    Wel schrikken meis maar wat je zegt als het maar bij dromen blijft!

@allen,
    vandaag weer een echo gehad en ben nu volgens de berekening 8.6
    weken en het is nu echt een minimensje met armpjes en beentjes :)..het was al flink aan het bewegen. Heerlijk om te zien!!
    ik mag nu naar de vk en daar heb ik 24 april een afspraak.

Liefs

16. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ mira
    Geweldig zeg dat het nu al aan slaat! Nu flink klussen haha Dat vond ik altijd het rare, verplicht nu klussen en dat mensen weten wat je vanavond gaat doen ;)

@ uk
    Wat een dromen zeg! Gelukkig zijn het maar dromen! En wat kirsten zegt: het zal wel bij de verwerking horen! Nu eerst lekker aftellen naar je geweldige vakantie en dan nog ff door af tellen!

@ kirsten
    Wat is dat een mooie echo he, als het van een klein bolletje uitgroeit tot een miniminimensje ;) Hoe voel je je verder? Nog klachten? Wat fijn dat je nu naar de VK kan!

@ elmo
    Wat vervelend die korte slaaprondes! Maar het aftellen is nu echt begonnen voor je! Nog even en je hebt de kleine in je armen liggen! Het lijkt me wel een raar idee dat je buik daarna leeg is en je niets meer voelt bewegen..

Hier gaat het allemaal zn gangetje, de laatste tijd wat last van obstipatie, nu medicatie voor. Maar verder nog allemaal prima eigenlijk. Vandaag 22 weken alweer! Ik mag dinsdag weer naar de VK en dan komt ook de babykamer! Vandaag nog een schommelstoel aangeschaft, had een tip gekregen dat er een bij de marskramer voor 35 euro stond! Tot nu toe had ik alleen van 120 of meer gevonden! Dus meteen gehaald haha. (misschien ook leuk voor de andere zwangeren ;) )

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    hier even mijn echo foto :D...Klein miniwondertje!

@Miloe, nee meid heb niet echt klachten, valt allemaal heel erg mee!
    voel me eigenlijk best wel goed! En jij meis ondanks de vertoppingen?

@mira, en hoe was het meis?

hoe is het met de rest van de meiden??

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Mooie foto meid :D Lekker bij zwijmelen en van genieten!!!
    Ik heb mijn 3e FM vandaag pas om 15.00 uur... Dus moet nog even geduld hebben voor ik daarover iets weet :(
    De ovutest van gisteren was mooi donkerder geworden en gaat bijna tegen positief aan, dus ik heb goede hoop :D Ik doe er straks nog eentje om te kijken hoe het ervoor staat en dan hoor ik het straks bij de GYN wel!
    Temp blijft nu ook redelijk stabiel, dus ik wacht eigenlijk op een daling en daarna de stijging. In mijn hoofd zit het allemaal dat dit weekend mijn eitje gaat springen. *Duim, duim, duim...*

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden: Net ovutest gedaan. Hij staat in mijn album onder 'Zwanger worden'. Hoe zou hij morgen zijn?
    Benieuwd wat de GYN vanmiddag ziet op de echo... Spannend!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden: Eitje was nu al 20 (WOW!) mm en staat op springen, zeker gezien de KNALLENDE ovutest. Deze verpleegkundige zei dat we alle kansen moesten benutten en gewoon door konden gaan met klussen (nou ja... gemeenschap ;):p). Vrijdag weer en dan verwachten we dus geen eitje meer te zien omdat hij gesprongen is. Dan krijg ik ook een bloedbriefje of progesteron te prikken de week erna om te kijken of het een goede eisprong was en mag ik alvast een afspraak maken voor als ik niet zwanger mocht zijn.
    Vrijdag dus meer!!!

Deel Deze Pagina