Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Laura: Spannend! Wanneer zou je willen gaan testen?

Hier is het niet meer nodig. Nu echt duidelijk ongi!!! Op naar een mooie 2e ronde in de MMM met Clomid50... Nu hopen op een mooi ovutestje rond, liefst op, mijn verjaardag en 1,5 a 2 weken later een positieve test :D Dromen mag toch???

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meestal rond dag 7 vind de innesteling plaats maar bij sommige ook iets later! Heeft het al doorgezet meis??

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Ja, helemaal goed doorgezet. Gelukkig geen superkrampen tot nu toe... Scheelt weer in de pijn ;)

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    O balen meis maar je weet waar je aan toe bent!! Op naar een nieuwe ronde en op mijn verjaardag een posi test!! Haha

Ik duim voor je

Hier dalijk naar de vk heb wat bloed verloren gelukkig nu niks meer en heb wel steken en krampen :( ben bang maar blijf goede hoop houden !

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Hoop houden!!!
    Leuk, wanneer ben je jarig? Ik 10 mei (samen met mijn nichtje en petekindje die dag 1 zal worden), verwacht dan de eisprong :D

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    23mei :D haha testdag toch?:p

ik houd ook hoop maar is best eng..
    pfff je houd het altijd in je achterhoofd maar als het je overkomt blijkt maar weer dat je daar niet meer op rekent.
    vanmiddag half 2...dan weet ik meer!

liefs

7. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik was van plan dit weekend te gaan testen. Wat Sensitesten besteld, dan hoeven we de ClearBlue niet te gebruiken. Die heb ik ooit gekocht voor als het raak zou zijn ;)
    Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind...er rommelt wel van alles maar kan het niet zo goed definieren...
    Ik kan niet goed eten (terwijl ik daar normaal gesproken alles behalve problemen mee heb), voel krampjes en ben moe...je zou zeggen klinkt goed...maar kan ook ongesteldheidsklachtjes zijn...toch?

8. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Lady, ondanks dat het ook ongi kwaaltjes kunnen zijn klinkt het allemaal best positief!! ik zal voor je duimen dit weekend :D

maar je bent al wel overtijd?? of niet

9. Embarazada

Kirsss,
    Ja, ik heb ook wel het gevoel soms dat het anders is dan anders, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden...dat weet ik ook ;)
    Het is ook niet zo dat ik misselijk ben, eerder onpasselijk.

Ik ben volgens berekeningen van mijn vorige ongesteldheden nu 7 dagen over tijd. Maar zoals je kunt zien in mijn banner is mijn cyclus nog onregelmatig..

10. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ kirsten
    Hoe is het gegaan? Niets ernstigs hoop ik...?

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Meiden,

Gelukkig is alles goed met ons wondertje! Beweegt en hartje klopt goed heerlijk om de bevestiging weer even te krijgen!! Wat was dat even schrikken vanochtend maar gelukkig ziet het er allemaal nog goed uit!

Liefsss

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Fijn dat alles nog goed is. Zal een last van je schouders zijn zeg!!!

Heb morgen eigenlijk een meedraaidag op een bungalowpark om huisjes schoon te maken. Heb gemaild dat ik niet weet of ik me morgen goed genoeg voel om te komen meedraaien en of ik een andere dag mee kan draaien. Dag 2 en 3 van mijn ongi is echt een hel en om dan van half 10 tot half 3/3 uur te moeten lopen, staan, hollen en schoonmaken terwijl je leeg loopt vanonder is niet te doen (naast een enorme loopneus die ik op het moment heb, erg prettig :(). Hopelijk is het geen probleem en anders hopen we maar het beste van een andere sollicitatie...

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mira, thanx meis!

Snap dat je er niet echt op zit te wachten om morgen proef te gaan draaien terwijl je leeg loopt! Hopelijk tonen ze begrip en anders veel succes morgen!

14. Embarazada

Kirsss,
    Wat fijn dat het goed gaat met jullie kindje! Leuk hoor! :D

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mira hoe is het gegaan op je meeloopdag of heb je uitstel gekregen?? Hoe voel je je verder wanneer je 1e fm weer?

@lady thanx! Jij al wat gehoord?

@uk hoe is het wijffie??

@elmo trek je het nog meis? Het is bijna zover, ben zo benieuwd naar jullie hummeltje!!

Liefss

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsss: Heb me afgemeld voor meedraaien... Zodra ik me beter voel maken we een nieuwe afspraak, dus binnenkort weer ;)
    Vandaag 3e Clomid van de 5 innemen, dus al weer bijna over de helft :D
    Deze komende rondes met Clomid 50 krijg ik geen FM's meer. In het ziekenhuis waar ik loop monitoren ze alleen de eerste ronde met meds (of de eerste ronde met een verhoging van de meds) en daarna mag je zelfstandig aan de slag (in mijn geval heb ik 4 recepten meegekregen) en kun je gebruik maken van ovutesten. Steeds op en neer naar ZKH is niet geweldig, dus ik vind het geen probleem... Hebben wel de afspraak dat, zodra ik geen ei kan vinden met ovutesten of de cyclus weer langer dan 35 dagen gaat worden of mijn recepten op zijn, ik weer contact op moet nemen met de afdeling. Het geeft wel rust vind ik, gewoon thuis, zelf proberen ;)

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ha meiden,

Kirss: suprfijn dat alles goed is! Echt ff geschrokken dus, kan je er nu weer van genieten?

@ Mira: 2e ronde in dus. Fijn dat de clomid werkt he, vond ik echt een hele geruststelling iig! Is je menstruatie nu heftig of valt het mee?

Hoe is het met de andere meiden? Weet ff niet meer wie wat had geschreven... hier niet zoveel nieuws vandaar dat ik ff niet was geweest :). Fijne Q-night/day!

18. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Uk, was zeker geschrokken en heb nog steeds wel wat krampjes en steekjes maar hopelijk onschuldig! Ben ook bang dat er een blaasontsteking zit te broeien..Dus misschien is dat het allemaal wel..
    Laten we het hopen!

Jij ook een fijne Q-night/ Day Nog leuke plannen??
    ik lekker rustig aan misschien beetje rond slenteren door de binnenstad en lekker gebakje eten met het gezinnetje ( kleine meid wilde dat zo graag een oranje tompouche :p)

@Mira, Fijn dat je niet elke keer op en neer hoef naar het ziekenhuis..ik moest dat helaas wel..Omdat het soms niet en soms wel werkte..Maar uiteindelijk is dat ook allemaal goed gekomen en we weten waarvoor we het hebben gedaan :)..Succes in je nieuwe ronde en hopelijk nu wel met een goed eind resultaat!

@Miloe, Hoe is het meis??

Liefssss

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Uk: Menstruatie was dag 2 en 3 weer heftig, maar nu al bijna weer weg :D Erg prettig!!!

Kirsss: Is heerlijk, dat het heen en weer niet meer hoeft...

Hoe is het met de rest?

20. Embarazada

Deel Deze Pagina