Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lady, Op naar een nieuwe ronde hopelijk nu met effect en is de hele mmm niet meer nodig!

@Allen, hoe was jullie dag vandaag? Genoten van het mooie weertje meiden? Liefs

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kirsss,
    dat hoop ik ook meid! :) Hoe is het met jou?

Wij hebben een leuke dag gehad...lekker de stad in geweest met alle vrienden en daarna gegeten bij een van hen...jamjam!
    Nu heerlijk op de bank en manlief slaapt wat voor voor zijn nachtdienst.

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een berichtje van mij. Hier is alles nog rustig. Althans nu. Gisterenavond van 18.30 tot 22.00 uur zo om de 10 minuten een harde buik. Ik dacht....nu gaat het misschien wel beginnen, maar na 22.00 uur stopte het weer. Bovendien heb ik de hele avond rustig op de bank gezeten, dus van de inspanning kan het niet komen....

Nou ja.... we wachten af!

Groetjes,
    Elmo

4. Embarazada

Elmo,
    Oeeeh spannend! :D

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Spannend meid!!!

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @elmo, spannend meis alvast een voorspoedige bevalling toegewenst en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!!

7. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ elmo
    Spannend! Het moet nu echt een keer gaan gebeuren voor je! Het lijkt me echt zo raar om bij alles te denken: oh is dit het..?
    Heel veel succes met je bevalling in ieder geval! Het kan nu niet lang meer duren!

@ kirsten
    Hoe is het bij jou? De rust weder gekeerd? Geen bloedingen meer gehad? Kan je er weer een beetje van genieten?

@ de rest: hoe gaat t allemaal?

Hier op zich nog goed. Ben er nu wel tegenaan gelopen dat ik toch wat minder moet gaan doen. Ik werk in de zorg, nu nog dagen van 7 tot 4 zonder pauze.. en ben er nu achter dat dat niet meer gaat. Net nu ik dat beslist heb is de manager op vakantie, dus hopenlijk volgende week een gesprek. Voor nu in ieder geval zo rustig aan mogelijk doen..

8. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miloe: herkenbaar, dat had ik ook rond 25 weken. Jij gaat trouwens ook hard zeg!

@All: inderdaad spannend. Gisteren ben ik wat slijm verloren en vanochtend weer, maar of dat dè slijmprop is weet ik niet. Vannacht had ik na het naar het toilet gaan vier keer flinke kramp, die met wat puffen makkelijk weggepuft konden worden, maar ook dat hield na 4 keer weer op.
    Nou, goed.... ik houd jullie op de hoogte! ;)

9. Embarazada

Spannendnnnndddd!

Hier alles rustig..mijn ongesteldheid is vandaag klaar ;) en nu wacht ik op de ocutestjes om mijn eisprong te vinden, deze maand..

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Elmo, Oo het kan nu echt ieder moment gebeuren helemaal leuk wijffie hou ons op de hoogte :D..

@Miloe, Ik ben weer gerustgesteld en kan weer genieten, ga alleen vandaag naar de gyn om nog even te overleggen want heb een blaasontsteking maar het voelt anders...heel raar
    Veel pijn in me onderbuik en met plassen maar af en toe pijn...
    dus dalijk even in overleg! Ook moet ik dinsdag naar het erasmus voor een intake want krijg een guo echo..

hoe is het met de andere? Liefssss

11. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirrsss... vervelend blaasontsteking. Ik heb het 1 keer gehad tijdens de zwangerschap (en waarschijnlijk heb ik het nu weer.... lekker zo vlak voor de bevalling) maar het voelt echt compleet anders dan wanneer je niet zwanger bent.
    Herkenbaar dus!

12. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Spannend Elmo!!! Ga ervanuit dat als we je ff niet horen jullie kleine zich heeft aangediend :D Alvast een supersnelle bevalling gewenst he.

@ Kirs: oei blaasontsteking, niet fijn. Hoe was het bij de gyn wat heeft ie gedaan?

@ Laura: succes met de testjes...

Ben vandaag weer wezen prikken. Heb steeds dezelfde vrouw, nu toevallig een andere die er dan weer niets van snapt en je je verhaal weer kan doen en ze het dan nog niet snapt. Hmm nog 3 keer volhouden, we zitten op de HELFT!

Fijn weekend meiden.

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @uk, ze hebben een uitstrijkje gemaakt en me urine op kweek gezet! Nu de uitslag afwachten en nu op naar dinsdag dan zien we onze hummel weer!

@elmo, hopelijk heb jij je kleine wonder in je armen!!

14. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames!
    Hoe is het hier? Nog nieuws?

@ elmo
    mag je je kleine wondertje ondertussen al in je armen houden???
    @ kirsten
    Hoe is het met je blaasontsteking? Hoe was je echo vandaag? En hoe gaat het verder?
    @ mira
    Hoe verloopt de behandeling?
    @ Laura
    Ondertussen al iets gehoord van het ziekenhuis waar je naartoe bent doorverwezen?
    @ uk
    Al druk bezig met alle voorbereidingen met de vakantie? Hoelang duurt het nog?

Hier vandaag gesprek gehad met manager, ik ga per direct 4 uur minder werken per week, hierdoor hoef ik geen 9 uurs diensten meer te draaien. Erg fijn! Hij heeft ook alle begrip, hoef ook niet langs de bedrijfsarts en mocht het uwv moeilijk doen, dan word het geen ziekmelding tgv zwangerschap, maar dan gewone ziekmelding, waardoor de werkgever betaald. Alle druk is nu van mn schouders af.
    Verder gaat het eigenlijk prima. Buiten vermoeidheid en wat rugpijn op drukke dagen mag ik nog steeds niet klagen!
    De kleine is lekker druk, heerlijk om dat te voelen. Mijn buik is wel erg gegroeid, een vriendin is een maand verder, maar mijn buik is groter als die van haar ;)

15. Embarazada

Miloe,
    Jaja..wemoge 29 mei komen..die verwijsbrief was nooit aangekomen...:(

16. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ laura
    Wat balen zeg! Maar je mag nu in ieder geval komen ;) waarom eigenlijk pas eind van de maand? Duurt weer ff..

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Laura: je hebt nu iig een datum, das fijn! En wat gaat het EMC eigenlijk doen wat je zkh nu niet kan? Krijg je dan ook clomid?
    @ Elmo: en en en???
    @ Kirs: al uitslag van je urine meid? En verder?
    @ Miloe: leuk je buik die groeit!
    @ Mira: alweer bijna ovulatietijd?

Mijn waarde was weer goed deze maand! En nieuw nieuws van de gyn...volgende maand nog een keer prikken en dan mag ik stoppen met de pil!!! Superblij mee dat we 2 maanden eerder mogen beginnen. Enige minpuntje is dat de gyn wil dat we het 3 maanden zelf gaan proberen zonder clomid :$. Omdat het voorkomt dat als je stopt met de pil je lichaam gewend is aan het ritme en toch een eisprong krijgt. Allemaal leuk, alleen zou ik aug weer aan de clomid gaan en nu wil ie dat we in sept gaan bellen mocht het niet gelukt zijn. Vriend is positief dat we eerder mogen beginnen, ik nu ook wel hoop zo dat mn lichaam het nu meer snapt en wellicht door de voetrefelextherapie zn werk beter gaat doen :p. Wil ook wel een gevalletje Elmo haha dus daar gaan we voor!

Zullen veel ovutestjes doorheen gaan denk ik. En ga anders mooi al in aug bellen want heb geen zin nog een maand te verliezen.

18. Embarazada

Meiden,
    Ja ik weet het ook niet blijkbaar is er weinig plek ;)
    Ik ben doorgestuurd omdat ik een lange medische geschiedenis heb, op mijn vijftiende erg ziek geweest.
    Die cyclus kwam slecht op gang, dus toen d88 ze even doorsturen waar ze hoort ;) Ik ben altijd opgenomen geweest in het Erasmus, vandaar.

Ik weet niet wat de bedoeling is ;) Gewoon afw88

Inmiddels al wel 2 regelmatige cyclussen gehad, maar wel lang.

19. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even niet bijgelezen... dus geen reactie op jullie!

Maar.... afgelopen maandagochtend is onze zoon Thijmen geboren. Ik reageer nu even kort, maar wij maken alles goed. Na 1 nachtje ziekenhuis zijn we nu lekker thuis. Hopelijk slaapt meneer vannacht net zo goed als dat hij overdag doet....
    Gisterennacht was nogal pittig in elk geval.

Binnenkort als ik meer tijd en energie heb, volgt een uigebeider verhaal!

Liefs,
    Elmo

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Elmo, Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijmen!!
    Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat jullie nu maar mogen genieten van jullie wondertje...
    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst met je gezinnetje!!

Rust lekker uit en neem je tijd!
    Liefs Kirsss!

@Uk, Jij ook Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Jullie hebben het verdiend.

Ik ga heel hard voor je duimen dat je lichaam het nu alleen aankan!

* Hier alles rustig aan, Volgende week wat uitslagen...
    In het Erasmus zag alles er goed uit en krijg 27 juni de uitgebreide GUO echo...Kan niet wachten :D

Liefsss

Deel Deze Pagina