@ elmo Gefeliciteerd!!! geniet ervan en rust vooral zo veel mogelijk uit! Was het precies op de uitgerekende datum of net een dag verschil? @ kirsten Spannend voor de uitslagen! Wat is precies een GUO echo? @ uk Fijn dat je al bijna mag stoppen en het dan zelf mag proberen (is in ieder geval beter als doorgaan met de pil niet waar) Alleen wel een vervelende bijsmaal dat je dan weer een extra maand zou moeten wachten. Ik zou inderdaad ook gewoon in augustus alweer aan de behandeling willen starten! Gewoon bellen dan! @ laura Ik hoop voor je dat je einde van de maand dan wel te horen krijgt wat er precies aan de hand is en dat je dan snel met een behandeling kan starten! Hier vandaag naar de pedicure geweest haha, kan niet meer goed bij mijn eigen voetjes, wel om sokken aan te trekken, maar nagels knippen gaat m echt niet meer worden wat een vervelend excuus om een behandeling te nemen
Meiden, morgen gaan we als het goed is op vakantie. Mn moeder heeft woensdag een herseninfarct gehad. Ze is nu wel stabiel maar om naar de andere kant van de wereld te vertrekken voelt niet fijn. Het is afwachten welke schade er precies is aangericht maar dat kunnen ze nog niet zeggen. Ze kan al wel wat beter bewegen en praten. En haar gevoel voor humor zit er nog! Gelukkig heeft ze heelveel lieve mensen om zich heen en zijn we gister en vandaag bij haar. Dus ik zal er dan 3 weekjes niet zijn. Iedereen succes en plezier met alles en daarna ben ik er weer. Elmo: van harte meid, super jullie zoon. Geniet ervan. Dikke kus
@ uk Wat balen zeg! Het zit bij jou ook echt niet mee! Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je moeder snel weer opknapt en hopenlijk houd ze er weinig aan over! Hopenlijk is ze morgen zo stabiel dat je met een 'gerust' hart op vakantie kan gaan..! Heel veel sterkte in ieder geval! En probeer te genieten op vakantie!
Jeetje Uk, veel sterkte en beterschap voor je moeder. Hopelijk komt ze er weer goed bovenop. Verder zag ik dat jullie ook goed nieuws hadden m.b.t. de 'wachttijd'. Dat is wel heel fijn. Zo...en dan heb ik nu tijd om wat langer te reageren. De bevalling begon exact op de uitgerekende datum, heeft in totaal ruim 26 uur geduurd. De ontsluiting stagneerde bij 8 cm in combinatie met persweeen heb ik erg lang de persweeen weg moeten zuchten..... dat was echt heel naar! Gelukkig hebben ze me pijnstilling gegeven. Omdat mijn lichaam echt uitgeput was hebben ze onze man met behulp van de vacuumpomp en een knip gehaald. Uieindelijk kwam meneer dus ter wereld 1 dag na de uitgerekende datum, en dat was dus precies onze trouwdag! Speciaal hè! Ik ga zo eens bij meneer kijken, want het is alweer bijna etenstijd. Maar volgens mij is hij nog in dromenland.
@Uk, Van harte beterschap meid met je moeder...En dat nu jullie lekker op vakantie kunnen gaan..Hopelijk hersteld je moeder goed en kunnen jullie met een goed gevoel genieten van jullie welverdiende vakantie!! Meis tot over 3 weken GENIETSEEEE!!!! Veeel liefsss
@Mira, meis hoe is het? Hoe is het deze ronde gegaan? @Elmo, Hoe is het meis? lekker aan het genieten van je kleine man? hoe was je eerste moederdag?? @miloe, hoe gaat het daar? je gaat hard nu babykamertje al klaar? @Allen, Vandaag weer bij de gyn geweest..En alles goed met onze frummel Nu over 2 weken weer terug..en waarschijnlijk blijf ik bij de gyn...Gewoon voor extra controle om de 2 weken..vind het eigenlijk zelf best wel fijn!.. Hoe is het verder meiden?
Hier een enorme dip, nog geen ei kunnen vinden, niet het idee dat er een gegroeid is. Als ik rond de 35 dagen zit (wat volgens de GYN de maximale lengte van een cyclus zou mogen zijn met Clomid) ga ik bellen met de afdeling over wat we gaan doen... Dus vandaar.
wijffie de moed niet opgeven.. wie weet?! en anders hup de volgende ronde in en dan misschien met 100mg? Bij mij deed de 50mg niks de 100mg niet voldoende en de 150mg juist helemaal super...Maar dat duurde te lang dus ben uiteindelijk overgegaan op spuiten!! het komt goed;; het is nu even testen wat er bij jou lichaam past! Het komt goed! Succes Liefs
Kirss, Wat fijn dat alles goed is! Mira, Nog even wachten dan..*zucht* All, Ja meiden..ik zit ook even in een dip. Ik ben gestart met ovu- testjes zodat ik wat meer duidelijkheidzou hebben...maar ik heb allemaalrare testjes... Zoals deze hieronder. Ikw eet niet wat ik ermee moet... willen jullie meedenken?
@ mira Maak je geen zorgen! Ik reageerde niet op 50 en 100. Bij 150 reageerde ik om de maand. Dus als t deze maand niet is, kan het nog alle kanten op! @ Kirsten Kan me voorstellen dat t geruststellend werkt die extra checks! @ laura Die test die jij laat zien begrijp ik helemaal niets van.. Ik had altijd testjes met 1 of 2 streepjes. Meer stond er niet op.. Dus ik kan je helaas niet helpen.. Hier gaat t oke, kom net van de verloskundige. Het suikeronderzoek was goed, dus geen zwangerschapssuiker. Wel nog steeds een lage bloeddruk (goed voor het kindje, vermoeiend voor mij) en mijn ijzergrhalte blijkt ook te laag, dus nu extra ijzer in de hoop dat ik dan minder moe word.. Verder is hier wel alles goed. Kamer is bijna klaar, alleen nog wat schappen ophangen en mijn moeder is een muurschildering op platen aan het maken dan is alles klaar en in huis
Meiden hoe is het hier??? Ik ben heel druk geweest woensdag was ik jarig en vandaag is een drukke dag want er komen heel wat mensen En die blijven bbque, dus een drukke voorbereiding! Met de zwangerschap gaat het redelijk goed! Af en toe wel wat kleine Complicaties,,dinsdag gelukkig weer een echo! @miloe? Hoe voel jeje? Met de hitte? @elmo, hoe is het met jullie gezinnetje? En de kleine? Heerlijk aan het genieten? @mira, hoe is het meis? @laura, weetje al wat meer? @uk, lekker aan het genieten op vakantie??!! Geniet er lekker van meis! Veel liefss
Hier ook druk, werk inmiddels parttime naast school en dat is best wel slopend (bungalows schoonmaken, vooral erg stressvol, binnen een bepaalde tijd echt klaar moeten zijn enz...) Vandaag ongi geworden, dus we gaan de 3e ronde met Clomid in. Van maandag tot vrijdag weer slikken en hopen op een mooi eitje die zich duidelijk laat zien. We moeten echt door blijven gaan met klussen, dus maar vanaf dag 10 om de dag ofzo... Ovutesten ga ik deze ronde ook weer trouw doen (vorige ronde beetje laks geweest...). Dus komt wel weer goed!!! Hoe is het met de rest?
Hoi allemaal, Kirssss: Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Miloe: ik ben blij dat ik die hitte met mijn dikke buik over heb mogen slaan. Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt! Fijn dat alles nu al zo´n beetje klaar is. LadyLaura: Ik heb ook eens een paar keer ovulatietestjes gedaan, maar daar werd ik ook niet wijzer van. Vaak rare en onduidelijke uitslagen! Hier: gaat alles prima. Onze kleine man heeft wat last van de hitte, dus die zette het donderdag (toen we net kraamvisite binnen hadden) het op een krijsen en hij hield niet meer op. Uiteindelijk was hij zo moe van het krijsen dat hij in slaap viel en vervolgens na de laatste voeding zich de volgende ochtend pas om 5.30 uur meldde. Dat was voor ons dan wel weer fijn! Verder groeit hij heel hard. Hij past nu al niet meer in sommige rompertjes en ook de luiers maatje 1 zijn volgens mij aan de krappe kant. Manlief vindt dat het nog wel kan, maar ik ga straks toch een maatje grotere kopen. Moederdag was hier wel bijzonder. Ik had zitten voeden en zat met onze kleine man in mijn armen op de bank, komt manlief naar beneden. Die kijkt ons manneke aan en zegt: `wat zeg je...in het rechterkeukenkastje...´ Dus hij loopt naar de keuken en vist daar een pakje uit. Dat was een rompertje met de tekst: Ik ben mama´s kanjer.
Kirss, Nou Sensitest heeft nog gemaild dat die rare streepjes toch wel kunnen wijzen op een eisprong..het was ook wel erg toevallig dat het precies drie dagen was en ook wel opbouwend in diepte van kleur...maar nu heb ik sinds gisteren weer rare streepjes...dus snap er niets van...we gaan dinsdag naar het Erasmus voor de eerste keeer, dus ben benieuwd... Mira, Op naar ronde drie, nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar zeggen toch?
Elmo, Wat fijn dat het goed gaat met je kleine man! Ik zie trouwens dat jij erg snel zwanger was na je diagnose PCO? Hoe was jou evrloop eigenlijk eenbeetje?
Nou meiden, ik ben ongesteld geworden! Dat betekend een cyclus van 30 dagen en dus zouden die rare testjes rond de 13de kunnen kloppen..wellicht was dat idd mijn eisprong! Alleen niet zwanger..dat is dan weer jammer! Hoe gaat het hier?
hoe is het hier meiden? Elmo, hoe is het met je kleintje en met jou natuurlijk? hoeveel woog je ventje eigenlijk bij de bevalling? miloe, hoe gaat het meiss? mira, hoe is het met je nieuwe ronde? groeien de eitjes goed? lady, al in het ziekenhuis geweest? hopelijk een goede nieuwe ronde Hier alles goed, rustig aan! Weer een blaasontsteking pff..maarja hoort erbij. Nu op naar de 20 weken echo en kan echt niet wachten 22 juni is het zover en dan weten we ook wat het gaat worden ben zo zenuwachtig ...verder beetje voor beetje wat spulletjes aan het kopen...En al wat positiekleding want alles past nu echt niet meer! Hoe is het met jullie meiden? het is hier erg rustig Liefsss
Kirsss, Hoe spannend zeg! Leuk hoor! Wat denk je zelf dat het gaat worden? Idd in het ziekenhuis geweest. om een lang en ingewikkeld verhala kort te maken gaan er veel onderzoeken volgen. Door mijn med geschiedenis namen ze mijn zorgen serieus en gaan ze onderzoeken waar het aan ligt dat ik een onregelmatige cyclus heb..ik heb er alle vertrouwen in! Ik had een hele leuke aardige arts die het helemaal snapte.