Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ elmo
    Wat lekker een avondje samen! Lijkt me wel erg moeilijk om de kleine 'achter' te laten ;) Ooo en volgende week weer werken, die eerste paar keren lijken me echt verschrikkelijk!

Wat een leuke foto's! Je kleine man kijkt inderdaad erg geintereseerd naar de tv haha

@ kirsten
    Hoe was het onderzoek?

@ uk
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je het leuk vind om weer bezig te zijn! De elendige periode kun je nu definitief achter je laten en hopenlijk heb je snel een knaltest in handen! We gunnen het je allemaal!

@ moon
    Hoelang ben je al bezig? Want jij was er in het begin van het forum ook toch? Krijg je geen Follikel Metingen in het ziekenhuis, om te kijken of de clomid werkt? Dat was bij mij de enige manier om te kijken of de clomid aansloeg. Temperaturen en ovulatietesten zeiden niet veel.

Hier een spannende week tot nu toe. Za op zo rugweeen gehad, oefenween. Ma de kleine erg weinig gevoeld, dus een controle van 3 uur in het ziekenhuis gehad. Gelukkig was alles goed en begon de kleine draak daar aan de apperatuur in discostand te bewegen haha Maar wel een geruststelling. Vandaag mijn slijmprop verloren... dus er zit hier echt iets aan te komen... Een erg spannend idee! dus wie weet kan ik de volgende keer melden dat ik bevallen ben...

2. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ooh Miloe superspannend! Als je de slijmprop verliest kan het toch niet heeel lang meer duren?? Ik duim voor en wens je een heel voorspoedige bevalling, en dat je ons snel mooi nieuws mag brengen!!

@ Elmo: ja, kan me voortsellen dat je je kleintje gaat missen, logisch toch? En werken is wellicht anders als je er weer inzit omdat je dan bezig bent... 'zin' om weer aan het werk te gaan?

@ Moon: kan je niet de gyn bellen om te overleggen hoe en wat? Misschien werkt de 50mg gewoon niet en verdubbelen ze de dosis. Je zou ook om fm's kunnen vragen, dan weet je het iig. Ik vind die iig wel fijn. Die ovutesten van zw&k werken bij mij niet, wel die van CB.

@ Kirs: hoe was het onderzoek van je hart meid?

@ All: ik krijg langzaamaan wat meer klachtjes van de clomid. Telkens een zeurende buikpijn (herkenning?) had dit de vorige keren volgens mij niet zo bij het slikken. Verder hoofdpijn en niet zo lekker.

Maar het vreemdste is dat mn temp gewoon hoog is zoals na de eisprong. Snap er niets van want ben ongesteld geweest (wel licht). Door de vakantie temp ik nu ff niet zoals normaal maar vanmorgen was ie gewoon 37.0!! Iemand die weet of clomid je temp zou kunnen beinvloeden? Het kan toch niet zo zijn dat er toch nog een eitje gesprongen is (waar de gyn niet zo naar gekeken heeft de afgelopen keer) na mn ongi?

Zet m op he Miloe :D!

3. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ uk
    Helaas wil de slijmprop nog niet al te veel zeggen, zonder dat ding kan je nog weken doorlopen... hij kan zelfs weer aangroeien. Maar ik ben wel blij dat mn lichaam steeds meer laat zien. Want ondanks dat ik zwanger zijn erg leuk vind, ben ik erg nieuwsgierig naar de kleine! Daarbij is het waar, de laatste loodjes wegen het zwaarst.. ik kan alleen nog op mn zij in bed liggen, maar niet te lang.. omdraaien is een enorme bezigheid. Daarbij is mn buik nu zo rond dat ik niet meer kan autorijden en lopen word ook zwaar, waardoor ik continu alleen thuis zit (lang leve de olympische spelen)
    Dus ik ben er klaar voor ;)

@ clomid
    Ik had enorme opvliegers van de clomid, weet alleen niet of zoiets je temperatuur kan beinvloeden.
    De zeurende buikpijn, zit die onder in je buik? Ik had dat telkens als ik rond de ovulatie kwam en die ging pas een week ofzo later weg... Als je het niet vertrouwd, kun je er altijd een zwangerschapstestje tegen aan gooien toch? Wie weet, is de volgende FM al niet meer nodig ;) en word het een gewone echo ;)

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Toch maar niet wachten tot de 22e? Het wordt tijd dat de kleine komt hihi...kan me voorstellen dat het zwaar wordt en dat dat je nieuwsgierigheid alleen maar aanwakkert. Weet je trouwens wat het wordt?
    Wist niet dat de slijmprop weer kan aangroeien! Maar het is wel een voorbode op toch? Gelukkig heb je de OS idd, alleen thuis zitten is niet leuk...

Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor. Maar stel dat er toch een eitje is gesprongen tussen de laatste echo en nu, dus door de primolut heen...zou dat uberhaupt kunnen? Niet dat we veel gedaan hebben de afgelopen week ;).
    Hoop niet dat dat dan de groei van de clomideitjes in de weg staat. Wacht 'rustig' af tot maandag, dan zien we het wel...

5. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    haha nee ik weet niet of het de 22e gaat worden, vind de 10e nu ook al heel verleidelijk klinken :p maar we wachten geduldig af ;) Ben in ieder geval blij dat mn lichaam laat zien dat het bezig is met voorbereiden ;)
    Ja we weten wel wat het gaat worden :D ondertussen ook zoveel echo''s gehad dat het niet meer anders kan zijn, we zijn overtuigd ;)

Ik geloof wel dat het door de promilut heen kan gaan, maar het kan ook zijn dat die het an juist wegspoelt.. En als het goed is heeft het geen invloed om de clomid.. Maar ik weet natuurlijk niets zeker ;) Gewoon afwachten tot maandag en het dan vragen is wel de beste optie :p

6. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi.,... miloe, dit is zoooo herkenbaar. Ik had in de laatste week ook echt iedere ochtend zoiets van: 'zou het dan vandaag?'.
    De 10e is ook best een leuke datum!

Ik krijg net een pakje en sta mijn hoofd te breken over of ik iets besteld had. Ik snapte er niks van. Maak ik het open, is het een veiligheidsstartersset voor baby's en peuters(met allemaal dingetjes als stopcontactbeschermers, slotjes voor kastdeurtjes enzovoorts).
    Gekregen van mijn zorgverzekeraar omdat ik het klanttevredenheidsonderzoek over kraamzorg heb ingevuld.

Nou ja...dat komt over een tijdje ongetwijfeld van pas!

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @uk, Het onderzoek moet waarschijnlijk overnieuw dus dat is flink balen maarja dat horen we nog wel er waren snachts plakkers los geraakt dus nu zijn ze bang dat ze niet alles hebben kunnen registreren..dus flink aan het afwachten...

Maandag moet je weer terug naar de gyn? voor je fm meting?
    ik ben benieuwd :)..

@Miloe, ik wil je veel succes wensen met je bevalling het kan nu niet lang meer gaan duren.. laat je het ons wel gelijk weten? ben reuze benieuwd!

@Elmo, wat leuk van je zorgverzekering! En dat soort spulletjes komen dalijk heel goed uit :D..

Hier verder rustig aan..maandag de eerste uitslagen van de kweekjes en ben benieuwd of ze er iets aan gaan doen..of dat ik echt moet wachten tot na me bevalling!

verder genieten van het prachtige weer het weekend!

Jullie ook fijn weekend meiden :)

8. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Vervelend Kirs dat het over moet...en ook spannend die uitslag van de urine. Wat zou er aan de hand kunnen zijn dan en heb je klachten? Hopelijk valt het allemaal mee meis!

@ Elmo: leuk die onverwachte kadootjes, niet dat je het nu al nodig hebt ;) Ben je je al mentaal aan het voorbereiden op je werk? Hoeveel dagen ga je werken?

@ Miloe: en en en??? :D

@ All: maandag dus fm idd. Voel me eitjes wel weer groeien dus heb best goeie hoop wat goeds te zien. Nu maar hopen dat het er 1 of 2 zijn en ze deze keer op tijd springen ipv een week te laat. Wil anders wel pregnyl vragen..Kirs kreeg jij dat omdat je eitjes niet sprongen toen je nog clomid gebruikte?

En...ik heb jullie een ander leuk nieuwtje nog helemaal niet vertelt..maar ik ben op Hawaii ten huwelijk gevraagd!!! :D
    Helemaal niet verwacht en totaal romantisch. Echt zooo lief was ie! Na 10 jaar is ie dan toch op zn knieen gegaan haha. Als alles een beetje mee zit willen we waarschijnlijk 24 april 2014 trouwen, als we precies 12 jaar samen zijn. En dan natuurijk met ons wondertje erbij. *Die we nu nog 'even' gaan maken* hihi

Fijn weekend meiden! Liefs Uk

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Uk, wat een mooi nieuws! Echt superleuk! Proficiat! Geniet van de voorpret! Want die is zeker zo leuk als de dag zelf! ;):)
    Ik zal voor je duimen maandag!

Miloe: hoe is 't? Gaat het nog een beetje met het warme weer?

Wat betreft mijn werk: ik ga 3 dagen per week werken en dan gaat ons mannetje naar de gastouder. Ik ben eigen baas, dus ik zal ongetwijfeld nog wel eens 's avonds of in een van mijn vrije dagen met administratie bezig zijn, maar ach... dat hoort er bij!
    Verder heb ik er wel zin in. Ik vind het wel spannend om ons ventje weg te brengen. Hij heeft niet kunnen 'oefenen' omdat de gastouder ook vakantie had. Ik verwacht eigenlijk wel dat het goed zal gaan....

10. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden,

Hoe is het hier? Rustig hoor...

Ik ben afgelopen maandag voor fm geweest (cd 10). Had al het gevoel dat er iets zat wat niet hoorde, veel last van eierstok. En ja hoor, een heeele grote cyste naast een eitje van 17. Ws een doorgegroeid eitje oiv clomid die dus niet gesprongen is. Maandag weer terug hoe het ervoor staat en hij had het anders over lekprikken van de cyste ofzo :(.
    Verder kon het geen kwaad (hij kan slinken of knappen) maar wel dat het eitje misschien te weinig ruimte krijgt om door te groeien. Ovutest gaf een veel lichter streepje aan dan zondag en de CB blijft nega. Kan het eitje geslonken zijn???

Pret is dus nu even tot 0punt gedaald om weer aan de clomid te gaan. Baal er zo van dat het niet normaal kan gaan bij ons en we nu weer dit hebben. Hopelijk knapt dat stomme ding zodat het eitje alsnog kan groeien. Ben het hele zwangerschapsgedoe ff zat...

11. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames!

Hierbij een foto van onze geweldige zoon Luca! (3700 gram en 55CM!)

Het is inderdaad de 10e geworden! Het was een hele heftige bevalling. Ik heb om 3 uur snachts weeen gekregen. Om 9 uur was ik in het geboortehuis, waar mn vliezen werden gebroken. Toen bleek dat ik zo strak stond omdat ik 3 liter vruchtwater had, erg veel dus. Ondanks mijn nadrukkelijke wens om geen pijnstilling te nemen, kon ik het om 11 uur al niet meer houden, waardoor ik door ben gegaan naar het ziekenhuis en waar ik om 1 uur een ruggenprik heb gekregen. Helaas werkte deze al gauw niet goed genoeg meer en bleef ik steken op 6 cm, ondanks wee opwekkende medicijnen. De kleine vond de medicatie niet leuk meer, waardoor hij uiteindelijk gehaald moest worden. Om 21 uur (na 18 uur weeen dus) heb ik een keizersnede gekregen. Daarna bleek dat de kleine in het vruchtwater had gepoept en dit binnen had gekregen, waardoor hij paars werd en niet ademde. Na anderhalve minuut was dit gelukkig voorbij en begon hij goed te huilen. We zijn gisteren ontslagen uit het ziekenhuis, we zijn dus op de uitgetelde datum thuis gekomen! Ik kan zelf nu nog niet veel, dat is wel even lastig, door de keizersnede. Maar mijn man is nog 2 en halve week thuis, dus dat komt goed. Nu lekker genieten van mijn 2 mannen thuis!

@ uk Wat geweldig dat je ten huwelijk bent gevraagd! en wat een mooie locatie!! Wat een leuke datum, vooral met die achtergrond informatie ;)
    En dat kleine wondertje moet er natuurlijk wel bij zijn!

Wat vervelend van die cyste! Maar om je er positief nieuws tegenover te zetten, ik had ook een cyste van 6 cm! ik moest toen wachten en 2 weken later was die weer weg en ben ik dezelfde ronde zwanger geraakt!! Dus hou de moed erin!

Bijgevoegde bestanden:

12. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begon net een reactie te typen voor Uk, maar ik zie vervolgens dat Miloe ongeveer gelijktijdig een post heeft geplaatst....dus bij deze even een nieuwe berichtje ;)

Miloe, allereerst van harte proficiat met jullie wereldwonder! Wat een mooi ventje, en wat een mooie naam! Ik heb net met kippenvel en tranen je berichtje zitten lezen. Veel sterkte met je herstel! Wat fijn trouwens dat je man nog zo'n tijd thuis is! Geniet samen van dit wonder!

Uk, pffff.... het zit jullie ook niet mee! *Knuffel* Ik hoop voor je dat die stomme cyste snel weg is...

Gisteren heb ik mijn eerste werkdag gehad. Ons ventje doet het heel goed bij de gastouder. "Goh, wat een makkelijk mannetje", zei ze toen ik hem kwam ophalen. Verder is het me eindelijk gelukt om zijn lach op de foto te zetten. Meestal hield hij accuut op met lachen als ik met het fototoestel aan kwam zetten. Ik post de foto morgen in mijn fotoalbum.

@mira, kirsss, moon: hoe is het met jullie?

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Miloe: wauw, wat een mooi ventje heb je op de wereld gezet! Gefeliciteerd! Nou, zeker een heftige bevalling meis, gaat je herstel wel naar behoren? Zal echt even schrikken zijn geweest dat ie t binnen had gekregen, gelukkig nu alles goed.
    Laat je man maar lekker voor jullie zorgen :D.

@ Elmo: fijn dat werken goed ging!

Cyste: ja, hoop ook echt dat ie maandag geslonken is. Rare is wel van die ovutest dus beetje bang dat eitje geslonken is. Afwachten maar, wel last van eierstok en niet echt lekker.
    Miloe: wanneer moest je 2 weken wachten? Had je toen al gespoten en is de cyste toen vanzelf weggegaan? En toen toch nog een eisprong gehad? Ben gewoon bang dat er weer een ronde verloren gaat.

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @miloe, Van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Luca.
    wat een mooi wondertje :D
    maar wat een heftig verhaal over je bevalling, maar gelukkig is alles goed gekomen en zijn jullie nu lekker thuis , geniet van je kraamtijd en de tijd dat je mannetje nog bij je thuis is en probeer zo rustig mogelijk te doen! Geniet ervan meid!!!

@Uk, Wijffie wat balen van de cyste, ik heb hem tijdens de 1e weken van me zwangerschap gehad en hij is zelf weggegaan..Dus wie weet bij jou ook :) ik duim ervoor! Ook tijdens het spuiten meerdere malen cystes gehad maar dan niet zulke grote en ook altijd kleiner geworden of ze waren opeens verdwenen! Maandag komt het gewoon goed :)!!

Elmo, wat fijn dat je mannetje het zo goed doet is toch een geruststelling als je aan het werk ben..zo even foto kijken van je lachende mannetje ben benieuwd!! :)

@Allen hoe is het verder? ;; Hier rustig aan volgende week weer controle en even bij ons mannetje spieken ben zo benieuwd :)
    ook overleg over mijn ontstekingen ( hoe nu verder ) want krijg geen antibiotica meer omdat ik dat nu teveel heb gehad in me zwangerschap...pff baal er zo van! Dus eigenlijk weer even afwachten wat er nu verder gaat gebeuren!! Liefsss kirsss

15. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft even iets langer geduurd, maar de foto van ons lachende ventje staat nu in mijn fotoalbum.

16. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Miloe: van harte gefeliciteerd, wat een prachtig mannetje!! Geniet met volle teugen!!

@Uk: wat een gedoe allemaal zeg, hoop dat je maandag goed nieuws krijgt...

@allemaal: iedereen succes met de zwangerschap/behandelingen!

Hier inmiddels nieuws: ik heb woensdag én donderdag positief getest! Kunnen het amper geloven! Ik zat inmiddels op dag 45 van m'n eerste cyclus met Clomid, en wilde donderdag het ZH gaan bellen. Voor de zekerheid maar een test gedaan 's avonds, daar gaan ze tenslotte toch naar vragen, en tot onze grote verbazing was ie positief! Dit was een goedkope dipstick-test, later op de avond nog een Kruidvat 2v5 test gedaan, die was ook positief...:)

Donderdag geloofden we het nog niet helemaal, ik nog 2 keer de dipstick-test gedaan en een Clearblue gekocht, en die geeft aan: zwanger, 2-3...

ZH gebeld, 31 augustus mogen we komen om een echo te laten maken, beetje vroeg, maar daarna gaan we 2 weken op vakantie, en we willen toch wel graag voor die tijd weten hoe of wat...

Onwerkelijk en spannend allemaal, na 20 maanden... zal het dan écht zo mogen zijn...

Groetjes vanaf een roze/blauwe wolk...;)

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Yeaah Moon van harte gefeliciteerd! Wat moet jij een heerlijk weekend ingaan! Eindelijk die positieve test echt geweldig meid! Ga heerlijk genieten op de roze/blauwe wolk en op naar eind augustus!

Uk bijna maandag ben echt benieuwd! Duimen draaien hier! Hoelaat moet je? En dirksland? Liefs

@elmo wat een heerlijk ventje! Pracht foto!

@miloe, hoe is het meis? En met jullie wonder? Beetje bijgekomen van je bevalling? Genietse met jullie knappe ventje!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik kan het even niet opbrengen te reageren... Sorry meiden... Persoonlijke crisis ; '(

19. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mira... sterkte! *knuffel*

Moon: Wat een fijn nieuws. Last van kwaaltjes? Of valt dat nog mee?

@all: trekken jullie het een beetje met deze hitte?? Pfff. ik vind er niks aan... Ons ventje heeft gisteren de hele dag in zijn nakie gelegen (oké...zo af en toe een luier aan da's wel zo praktisch)

20. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ff snel ben thuis aan het werk, moet 11u in zkh zijn...

@ Moon: gefeliciteerd!!! Jee, en dat helemaal onverwacht als ik het zo goed lees? Had je niet het idee dat de clomid had aangeslagen dan? Wat spannend, hoe voel je je? Geniet ervan!

@ Mira: hopelijk gaat het goed met je. Knuffel!

@ Miloe: hoe gaat ie meis? Doet Luca het goed?

@ Elmo: hihi een luier is soms wel handig. Ik kan goed tegen de hitte en het strand is een goeie plek om dan te zijn :D.

@ Kirs: alles goed? Waar heb je allemaal ontstekingen zitten dan? En de uitslag van de bloedplaatjes?

@ All: straks dus naar het zkh. Heb afgelopen dagen de cyste flink voelen zitten, pijn met zitten enzo. Sinds gister is dat dus veel minder en gaat het stukken beter, yeah! Hopelijk dus iets goeds te zien zometeen. Duimen jullie mee??

Deel Deze Pagina