@Kirsss.... hoe is het met je? @Diligo: Ik had je niet herkend, maar ik vroeg me al af hoe je eerder heette. Balen van de uitslag.... en vooral dat je nog moet wachten. Ik hoop dat er voor jullie gauw een plan-de-campagne wordt opgesteld! @Moon: heel veel succes vandaag! Ik hoop dat alles goed is! @hier: ik geef inderdaad nog borstvoeding. Ik ben benieuwd hoe dat gaat als het tandje echt helemaal door is.... Meneer draait zich nu al wel eens van me af, terwijl de tepel nog tussen zijn lippen geklemd zit... Auw! Verder baaaaal ik als een stekker. Ik ben sinds kort dus weer aan het werk. Afgelopen dinsdag was ik met de financien van mijn eigen praktijk bezig. Ondanks mijn oplettendheid bleek er (dankzij een virus op de pc die mijn virusscanner niet gezien had) enkele duizenden euro's van de praktijk naar een onbekend rekeningnummer gestuurd te zijn. Inmiddels aangifte gedaan en zowel politie als rabobank zijn er nu mee bezig... Pfff... ik ben er goed ziek van geweest. Inmiddels wel weer wat rustiger, maar ik durf zomaar niet meer te internetbankieren... :x Hopelijk krijg ik het geld vergoed van de bank. Daar hadden ze het namelijk wel over.
@Uk, Hier alles rustig aan meis thanx! Heb een echo van me hart gehad en nogmaals te horen gekregen dat me hart veelste snel pompt ik ben hele dagen bezig met topsport volgens mijn hart...Ondanks dat ik zit, lig of slaap bijv. heel raar dat ik hem zelf niet onder controle krijg..Maar nu afwachten wat de cardioloog gaat doen..Maandag weer naar de gyn en daar ook overleg want nog 10 weken minimaal zo lopen ga ik niet volhouden..Dus even afwachten. Het is meer dat ik heel moe en futloos ben en dat ik door de hartkloppingen soms heel naar ben.. Verder heb ik niks te klagen en doet ons mooie wondertje het goed en dat is het aller belangrijkste natuurlijK!! hoe is het met jou meis?? @Moon, EN EN EN EN EN ...Duimen draaien hier ...Hopelijk alles goed in orde .. @Elmo, Meis thanx.. hier alles rustig aan en bij jou wel even schrikken!! Hopelijk is het verzekerings werk.. en komt het allemaal weer goed..Dat zoiets door een virus kan gebeuren heel bizar!! Succes en doe rustig aan.. @Miloe..Hoe is het meis?? en met je kleine wonder?? @Mira, hoe is het met jou? ik zie je af en toe mee lezen maar je reageert helemaal niet meer.. hopelijk gaat alles wel goed.. Liefsss
@ Kirs: hee gets meis! Kan me voorstellen dat je er naar van wordt als je de hele dag aan topsport doet...wanneer moet je weer naar de cardioloog dan? En mag je nu wel thuis zijn? Had je hier voor je zwangerschap ook al last van dan? Gelukkig doet de kleine het nog goed. Wat denk je dat de gyn gaat zeggen? Misschien volledige bedrust, maar dat ik ook geen 10 weken vol te houden met je kleine meid denk ik. Echt heel naar voor je! Doe het rustig aan he, zorgt je man goed voor je? @ Elmo: jee, wat naar dat je zoveel geld kwijt bent! Hopelijk kan de verzekering idd uitkeren. Dus je bent gewoon gehackt ofzo dan? @ Miloe: hoe gaat ie, en de kleine? Je bent vast heel druk... @ Moon: veeel succes, duim voor je dat jullie al een hartje zien. Dat zal erom spannen gezien hoever je bent. @ Mira: hopelijk alles goed met je! @ll: met mij goed hoor. Gister vriendinnetje bevallen, even slikken en weer doorgaan...maar heb er minder moeite mee dan verwacht. Zij werd zwanger toen ik voor de 1e keer gecurreteerd werd dus een beetje beladen was het. Verder maandag naar de gyn, ben er nog wel nuchter onder maar voel wel een beetje spanning komen. Mn intuitie zegt operatie, en die laat me eigenlijk nooit in de steek. Fijn weekend meiden!
Hallo allemaal, De echo was goed!!! Zijn waarschijnlijk 5,5 week zwanger, uitgerekende datum is iets later: 28 april 2013. Was nog een hele toer trouwens om de beeb in beeld te krijgen! Ik kreeg een inwendige echo, moest mijn bekken kantelen. Ze dacht eerst alleen een lege holte te zien, zonder vruchtje... Ze zei al dat je lichaam je soms voor de gek kan houden, nou, ik dacht dat we terplekke door de grond zouden zakken!!! ML zat bijna met zijn gezicht IN het beeldscherm en werd doodstil. Toen kreeg ik een uitwendige echo, en daar zag ze wel degelijk 'iets' zitten. Goed gekeken, en toen zagen we het hartje flikkeren! Daarna wéér een inwendige echo, nu zonder het bekken te kantelen, en toen zagen we gelukkig wel het vruchtje zitten én het hartje kloppen... Over 5 weken (5 oktober om 16.00) hebben we de volgende echo, blijft spannend maar we zijn wel ontzettend blij met dit goede nieuws! Nou, met een hartverzakking én een foto rijker verlieten we uiteindelijk dolgelukkig het ZH, maar wat een stress-moment zeg!
@ moon Gefeliciteerd!! Gelukkig hebben ze een goede zoektocht gedaan! Dat is wel spannend geweest, maar beter kon dit niet eindigen @ kirs Hoe was het bij de gyn? @ uk Hoe was het bij de gyn? Had je intuitie gelijk? @ deligo Welkom terug waarom moet je nu eigenlijk weer een maand wachten voordat ze duidelijk hebben hoe ze gaan behandelen? Snap dat ze moeten overleggen, maar zo lang? @ mira Hoe is het? Gaat het alweer wat beter met je? @ elmo Wat snel dat je kleine man tandjes krijgt zeg! En 3 maanden is hij alweer! Wat gaat dat snel! Hier gaat het op dit moment nog steeds goed. Luca doet het uitstekend! Heeft de laatste week last van darmkrampjes, wat is dat zielig zeg! Maar goed, als het goed is groeit hij eruit.. Met mij gaat het ook steeds beter. Heb eigenlijk alleen nog maar last van moeheid, maargoed als Luca slaapt kan ik dat ook
Mijn vakantie zit ertussen Dat wisten ze ook en het was de bedoeling om voor die tijd duidelijkheid te hebben..des te frustrerender is het! Ik vertrek morgen dames! Dus veel plezier/succes etc! Ik spreek jullie over twee weken weer!
Ff snel meiden: word idd woensdag geopereerd. Word als spoed tussendoor geholpen, gyn hoopt rond 12u en moeten ons 8u melden. Heb weer stresspilletjes, hopelijk maakt dat het wachten minder lang. Reageer woensdag na de operatie wel meer.
Uk, Balen meid ik heb nog zo voor je geduimd ..Hopelijk ga je hierna snel een goede en mooie zwangerschap tegemoet! Heel veel sterkte morgen en succes en hopelijk valt het allemaal mee!! Liefss kirsss @miloe, fijn te horen dat het allemaal goed gaat .. Zielig van die darm krampjes .. je staat soms zo machteloos.. Maar dat komt ook weer goed.. hoe gaat het slapen met je kleine wonder?? Rust lekker uit meid!! @Moon, Super meid!! Ben blij te horen dat het allemaal goed zit geniet van je vakantie!!! @hier.. Rustig aan , medicijnen voor me hart en ik ga rond de 38 weken geholpen worden...dus het aftellen is nu echt begonnen!! Verder doet onze kleine man het goed en hij loopt 5 dagen voor op groei..Dus zal wel een lekker stevig kereltje uitkomen .. Ben benieuwd kan nu al niet meer wachten .. hoe is het met jullie meiden??
@ diligo Dan is het wel te begrijpen dat ze wachten, maar wel balen voor je! Maargoed daarna gaan ze je helpen Fijne vakantie!! @ uk Wat vervelend meid! Het moet jou wel allemaal overkomen zeg! Heel veel sterkte morgen! Hopenlijk mag je ons binnenkort eindelijk melden dat je zwanger bent! @ kirs Fijn dat je nu wat meer zekerheid hebt. Word je dan rond de 38 weken ingeleid of krijg je al direct een keizersnede (kan me namelijk indenken dat een keizersnede minder directe druk op het hart legt) Luca slaapt snachts goed door na zijn flesje, hij word om de 3 en half / 4 uur wakker, maar valt meestal voor de laatste 10 ml alweer in slaap. Overdag wisselt het nog wel eens, ene keer is hij de hele dag wakker en de andere keer slaapt hij veel.. Maar wij vinden het prima zo, hij doet het goed!
@Uk: spannend meid, heel veel succes en sterke!! Wij zijn nu op vakantie in Turkije, heerlijk! Wel veel last van krampen, vooral als ik een stuk gelopen heb. Geen misselijkheid gelukkig!!
Hier gaat het weer redelijk. Even een enorme inzinking gehad over kinderwens, opleiding/werk en vanalles en nog wat... Vandaag gesprek met de GYN. Ik heb een lange ronde (langer dan 35 dagen) achter de rug, wat voor een ronde met Clomid te lang is, volgens de GYN. Verder zijn mijn recepten voor Clomid50 ook op, dus moest sowieso een gesprek aanvragen. Vanmidddag is het zover... Spannend!!! Verder ben ik net weer ongi geworden (vandaag dag 3 dus bij eventueel ophoging van Clomid kan ik meteen beginnen ). Hopelijk de laatste, mijn humeur trekt veel meer ongi's eigenlijk niet...
Lieve Uk, ik hoop voor je dat je operatie is meegevallen! Veel beterschap! Kirs, voor jou komt e.e.a. nu ook langzaamaan dichterbij! Miloe: wat heerlijk dat Luca het zo goed doet! Fijn hoor! Moon: Geniet lekker van (wellicht?) jullie laatste vakantie met z'n 2-en??? Mira: Fijn te lezen dat het met je wel weer wat beter gaat. Het zou wel mooi zijn als je meteen zou kunnen beginnen met een hogere dosering! Veel succes vandaag! Hier gaat alles verder zijn gangetje. Ons mannetje heeft wat last van verhoging af en toe, maar ik denk dat dat ook van het tandje is, die aan het doorkomen is. Verder heeft hij ontdekt hoe hij geluidjes kan maken. Hij ligt de hele dag met zijn lippen te trillen (soort broembroem met alleen zijn lippen...) Vandaag ben ik met ons ventje begonnen aan een cursus babymassage! Echt zo leuk! Quality-time! Verder heb ik zelf zo nu en dan wat krampjes, dat ik denk: "hmm...mijn lijf doet ook weer wat". Door de PCO en borstvoeding die ik geef ben ik sinds de bevalling nog niet ongesteld geweest. Nu hoor je mij daar niet over klagen, want ik vind ongesteld zijn altijd best vervelend. Maar het is in de tussentijd alweer 15 maanden geleden dat ik voor het laatst ongesteld was. Dus ik vind nu zelf dat het wel weer een keer mag. Dan weet ik ook dat mijn lijf het nog doet...
Meiden, een samenvatting van vandaag staat in mijn weblog, anders blijf ik tikken (en manlief wil nu onderhand naar bed ). Reacties en hulp bij mijn keuze (zie weblog) zijn meer dan welkom!!!
Ha meiden, Ben weer terug uit het zkh, operatie is achter de rug. Alles is goed gegaan gelukkig! De gyn had tijdens de operatie foto's gemaakt (in kleur hihi) die mn vriend al heeft gezien. Ik kon gister niet lopen dus krijg ze op controle te zien. Mn l-eierstok en eileiders zagen er goed uit. De r-eierstok was natuurlijk vergroot en moet nu weer in zn oorspronkelijke staat komen (wisten jullie dat dat stokje maar zo'n 2 cm is??). Heb alles wel flink onderschat want wat een pijn doet dat verdomde gas wat ze inspuiten. Ze hebben er flink wat in moeten spuiten om erbij te kunnen aangezien ik nogal klein en tenger ben. Daarnaast morfine tegen de pijn, echt zooi. Toen we eenmaal naar huis mochten heeft mn vriend me in een rolstoel geduwd maar werd zo duizelig en misselijk dat ik de hele boel heb ondergekotst . Nooit geen morfine meer voor mij, wat een troep! Dus maar weer het zkhbedje ingekropen en een nachtje (heel lekker) daar geslapen. Vanochtend naar huis gegaan, en vooral zitten en liggen gaat me goed af. Lopen is pijnlijk en als ik me omdraai lijkt het net of al mn ingewanden meegaan! Maar goed paar daagjes afzien kan dr nog wel bij. Volgende week de hechtingen eruit en terug naar de gyn. Zit dan op cd 16, hoop zo dat mn lichaam zelf een eitje produceert, zal een kadootje zijn voor nu! @ Mira: heb ff je verhaal gelezen, tja wat een keuze! Die je helaas echt zelf moet maken, hoe lastig ook. Hoop dat je er met je man over kan praten. En vraag je af of je nogmaals 6x clomid wil gebruiken of iets anders wil proberen? Dan maak je misschien de keuze mee te doen aan het onderzoek.. en heb je wel eens een samenlevingstest gehad? Anders heeft alleen slikken of spuiten nog geen zin en is IUI een goeie oplossing. Hoop dat je een weloverwogen keus kan maken meid! @ Elmo en Miloe: fijn dat de kereltjes het goed doen. Elmo hoe is het met de verzekering, nog wat gehoord? @ Diligo en Moon: fijne vakantie! @ Kirs: hoe gaat ie met jou meis? Doe je het rustig aan?
@ uk Wat een heftig verhaal alweer joh! Het zit jou ook echt niet mee zeg!! Waar zitten de hechtingen precies? (hebben ze het niet inwendig weggehaald?) Als het zon pijn doet, zit je dan wel te wachten op een eitje nu meteen? gaat klussen dan geen pijn doen? Sterkte in ieder geval! @ de rest, gaat het allemaal goed? Ik heb verder geen tijd om te reageren, Luca begint net te huilen, bijna etenstijd
@ Miloe: nee, ze halen een cyste altijd met sneetjes in de buik weg, vaginaal kan dat niet. Daarom ook een zwaardere narcose.. de sneetjes zitten in mn navel, links en onderin mn buik. Moet zeggen dat ik van de hechtingen bijna geen last heb, alleen van het gas. Wb een spontaan eitje, moet nu nog niet aan sex denken idd maar denk dat ik me volgende week een stuk beter voel en dan maar es kijken of mn lichaam zelf wat doet waar we gebruik van kunnen maken .
@uk, meid blij dat je het goed maakt nu maar wat een verhaal weer..pff hopelijk gaat na alle regen nu eindelijk ook de zon voor jullie schijnen maar meid 1 ding wat ben jij onwijs sterk!! Hopelijk heb je niet teveel last en op naar de gyn..hopelijk nu met eindelijk goed nieuws want dat kunnen jullie wel gebruiken! weetje al wanneer je terug kan?? Liefs! @allen, morgen weer naar de gyn .. ben super benieuwd wat het me nu weer gaat brengen ook stiekem wel een beetje zenuwachtig! de eerste pillen zitten erin voor me hart en hopelijk heeft de kleine er geen last van! verder rustig aan doen en op naar de laatste paar weken...Het aftellen is echt begonnen!! @ hoe is het met de rest van de meiden??
@Kirsss: spannend! Ik hoop dat de medicatie voor je hart helpt! @Uk: Pfff... wat vervelend dat je er zo'n last van had. Vooral dat gas is inderdaad niet leuk! Ik ben een tijd terug aan mijn galblaas geopereerd en dat deden ze ook met gas. Geen aanrader nee. Hoe voel je je nu? @Mira: Lastige keuze zeg! Succes met kiezen! @hier: gaat alles goed. Ons ventje is gisteren meegeweest naar het outlet center in roermond. Ik had een vrije dag en manlief heeft een weekje vakantie. Nou, het is echt een jongen. Hij begon bij iedere winkel die we binnen gingen te huilen. Hij zal shoppen wel niet zo leuk vinden Verder doet hij het goed. Meneer moet tegenwoordig wel alles volgen. Hij ligt aan mijn borst te drinken, komt manlief binnen die iets tegen mij zegt. En dan draait meneertje zijn hoofd om (met mijn tepel nog stevig tussen zijn kaken geklemd...auauauw!) Gelukkig dat het tandje nog niet door is!