Hahaha, ik ook! Dat eitje glijdt straks door die vloeistof zo richting baarmoeder, hopelijk door een mooie zwerm zaadjes van de IUI Kan het weer zonnig inzien sinds de HSG! Heerlijk gevoel
Ik ben een midweekje weggeweest met mn mannen, dus ff hier niet geweest. Meteen een aantal vorderingen @ uk Fijn meid! Hopenlijk gaat het nu goed! We duimen met zn allen voor je! 2 eitjes rond de 20 is inderdaad grote kans dat ze beide springen van de pregnyl. Dus hopenlijk een dubbele kans zelfs voor je! Nu ff lekker genieten op vakantie en als je terugkomt een knaltest @ mira Fijn dat je HSG zo goed eruit zag! Spannend met de IUI beginnen! Hopenlijk heb jij ook snel een knaltest in handen! @ elmo Ik kan me helemaal voorstellen dat je smelt Ik vind t al geweldig dat Luca met zn handen ergens naar slaat haha wat gaat de tijd snel he! @ kirs De laatste loodjes! Nog ff volhouden Dan heb je ook zon mooi wondertje in handen! @ diligo Snap dat het lastig is om hier te lezen over behandelingen als die van jou nog niet gestart zijn. Maar alles komt goed! @ moon Wat een geweldig mooie echo! Nu word het pas echt he Hier gaat het allemaal prima. Net dus een midweek weggeweest. Heerlijk. Luca had net een hele goede week, dus kon niet beter. Hij is de laatste dagen veel aan het lachen. Dinsdag moeten we naar het CB voor de eerste prikjes tsja het hoort erbij.. Verder is hij nu alweer 2 maanden! Met mij gaat het ook goed, ben weer volledig begonnen met zumba, heerlijk. Er moet natuurlijk nog een buikje af Maar heb in ieder geval geen klachten meer van de keizersnede.
Hoi meiden hoe is het hier?? Ik heb waarschijnlijk een datum 2 nov willen ze me gaan inleiden!! Ben nu al zo zenuwachtig terwijl ik nog 2 weken te gaan heb .. @Miloe, is het gegaan met de prikjes? hoe reageerde je kleine man? @mira, hoe is het nu met je? @Uk, heerlijk even weg zijn en hopelijk als je terug komt een knaltest! Hier blijf ik duimen .. Hoe is het met de andere meiden?? Liefss
Kirsss: Spannend meid!!! Snap het helemaal dat je jezelf zo voelt... Op die dag komt de kleine dan toch echt Hier gaat het redelijk. Ik krijg weer meer last van mijn humeur/hormonen merk ik de laatste dagen. Al een aantal dagen het idee dat mijn ei eraan komt en ovutesten die net niet positief zijn doen mijn humeur ook geen goed... Gisteren en vandaag al echt BIJNA positief gehad, dus verwacht morgen of zaterdag positief dus waarschijnlijk in het weekend ergens IUI. Ik hou jullie op de hoogte!
Hoi dames, Mira: Hoe is het gegaan dit weekend? Heeft de IUI plaats gevonden? Spannend zeg! Kirrs: Wat een rare gedachte dat je al weet welke datum het waarschijnlijk gaat worden. Aan de andere kant... ook wel fijn om nu het 'eindpunt' van de zwangerschap in zicht te hebben. Spannend! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan voor jou en je hart en voor jullie kleine. Uk: hoe gaat het met jou? Moon: Hoe gaat het bij jou? Gaat alles nog steeds goed? Milou: ach jee...eerste prikjes.... heeft hij er last van gehad? Wij zijn voorlopig even verlost van de prikjes. Ik geloof dat de volgende pas in april op de planning staan. Diligo: hoe gaat het met afvallen? Lukt het een beetje? Hier gaat alles goed. Alhoewel.... Ons ventje heeft inmiddels door hoe hij kan omrollen. Dat doet hij ook 's nachts. Maar terugrollen snapt hij dan vaak nog niet. Als dat gebeurt is het puur toeval. Dus is het brullen als hij wakker wordt en op zijn buik blijkt te liggen. Afgelopen nacht 3 keer meneer weer om moeten draaien. Maar hij moest ook uitgebreid getroost worden. Dus ehm....we hebben weer gebroken nachten Net nu ik gewend was aan het doorslapen. Groetjes, Elmo
He meiden, ben weer terug van een heerlijk vakantieweekje. Prima weer gehad, lekker gegeten en Marrakech is echt een leuke (lees super chaotische) stad. Verder naar de hamam geweest en lekker gezond! Echt bijgekomen dus . @ Kirs: jee meid een datum. 'Fijn' en ook spannend om daar nu naartoe te leven. Gaat gyn M. je bevalling leiden, lijkt me wel fijn! @ Elmo: hmm balen van die nachten, wel leuk dat ie zich zo ontwikkelt. @ Miloe: heerlijk een midweekje weg en dat ie het zo goed doet. @ Mira: ben ook benieuwd naar je IUI ervaring. Super dat de hsg goed was, ik vond het ook geen pretje maar zeker te doen. En nu glijdt ie lekker door idd haha. @ Diligo: knap hoor dat je zo je schouders eronder zet. Lijkt me zeker niet makkelijk. Weet je wel wanneer ze je wel gaan helpen? @ Moon: alles goed? @ll: ik zit nu op cd 9. Sinds gister echt ongi buikpijn en wat bruinverlies. Heb ff teruggelezen, had dat ook toen ik zwanger was maar het zit me aan de andere kant ook niet echt lekker. Hoop niet op een te korte lf. Afwachten dus nog maar... dinsdag naar de gyn controle voor eventuele cystes maar weet bijna zeker dat ze allebei wel gesprongen zijn. Fijne zondag meiden x
Elm, Oh jeetje, dat is ook best eng lijkt me als z'n kleine zich elke keer op zijn buik draait snachts? Of vind je dat niet eng? Hihi...ik ben nog geen mama he, dus geen flauw idee En ja, lukt aardig,...wel langzaam op zich...maar het gaat. Nu in totaal sinds eind juni 6,5 kilo kwijt..dus begint mee te tellen Uk, Ja, nou ongeveer Ik moet 10% afvallen van het gewicht van toen ik binnen kwam en dan drie maanden op gewicht blijven of nog meer afvallen...in mei ofzo dan zeker? Pffffffffff
Hallo allemaal, Even een kort berichtje van mij! Hier gaat het goed, ben ruim 13 weken zwanger nu, en mijn buik begint nu echt wel een beetje te groeien. Ik pas de meeste kleding nog wel, maar het zit niet echt lekker meer... 2 november heb ik mijn eerste afspraak bij de VK, ik ben benieuwd. Grappig, lees ook dat Kirss dan ingeleid gaat worden, spannend meis! Wij gaan donderdag t/m dinsdag naar Rome, helemaal zin in! Ben dus een hoop aan het uitzoeken over de stad en ben een plattegrond aan het bekladden, wat we allemaal moeten gaan zien! Ik word al moe als ik er naar kijk, haha! Zoveel te zien, mijn beenspieren zullen danig op de proef gesteld gaan worden! Ik heb trouwens een Angelsounds gekocht via MP, ik kan dus zelf naar het hartje luisteren!! Heel bijzonder, maar ook een beetje verslavend... Ik denk dat ik regelmatig blijf luisteren tot ik uk ga voelen, zo heb ik toch het gevoel dat het écht is...hihi @Diligo: Succes meid, je kan het! @Uk: Succes bij de gyn dinsdag! Hoop zooo dat de eitjes gesprongen zijn, en wie weet... @Mira: En, heeft de IUI nog plaatsgevonden het weekend? Hoop toch zo op goed nieuws van jullie kant!
@ uk Hoe is het gegaan vandaag? @ mira Ondertussen al IUI gehad? @ kirs Hoe gaat het? Hou je het nog vol? Wel spannend, nog 1 weekje te gaan! Alvast heel veel succes toegewenst en geniet van jullie mooie wondertje!! @ moon Fijn dat het goed gaat! Rome, daar wil ik ook nog een keer heen! Perfecte tijd voor je om er nu heen te gaan, de laaste (?) keer met zn 2en Heel veel plezier alvast! Hier gaat het goed. Luca heeft sinds 2 weken een heeeeeeeerlijk ritme Hij gaat rond half 8 naar bed en komt dan pas weer rond half 7/ half 8. Ik kan het me niet beter wensen, dan is hij pas 10 weken.. De prikjes zijn goed gegaan, even flink huilen, daarna 2 dagen veel slapen.. Helaas sinds gisteren in een sprongetje.. goed slapen, dan 9 uur wakker maken, ff spelen en vanaf half 10 gaat de sirene af tot de voeding.. Dan weer lang slapen, half uurtje spelen en weer een sirene.. Maargoed, we weten dat het over gaat..
Joepie de eitjes zijn allebei gesprongen . Mn bms was mooi dik 11mm dus zag er goed uit. Verder kon hij natuurlijk nog niets zien. Maarrrr...we hebben er allebei een goed gevoel over, bruinverlies is weg en de zeurende buikpijn is nu verplaatst naar mn liezen en bovenbenen. Verder doen mn tepels pijn en ben ik met vlagen niet lekker op mn maag maar wel honger. Heb vanaaf een ovutest gedaan haha. Durf natuurlijk nog geen zwtest te doen omdat ik nu pas 11 dpo zit. Maar al wel 13 dagen na de pregnyl en dat zou er met zo'n 10 dagen uit moeten zijn. De ovutest was goed positief ! Maar blijf met mn pootjes op de grond staan hoor haha. Hebben onszelf gezgd dat we niet teveel mogen gaan hopen maar dat is moeilijkkkk! Nou deze stuiterbal gaat zo naar bed, vannacht echt beroerd geslapen dus hopen op een betere nacht.
whaaaaa UK wat klinkt dit positief!!!! Ik hoop het zo ontzettend...Wanneer ga je testen meis?? pfffff kan niet wachten ben zo zenuwachtig voor jullie! Hou je taai..en duimen blijven draaien hier LIEFSSS @Miloe, wat fijn dat het slapen zo goed gaat met jullie kleine wonder .. Hier duurt het niet lang meer.. moet vandaag weer naar het ziekenhuis ( was gister ook al geweest ) en krijg nu hopelijk meer duidelijkheid! Ben echt aan het opraken nu.. ( me hart zit niet mee en heb weer blaasontsteking) dus loopt allemaal niet lekker! Maar het komt goed, nog even volhouden! @Moon, fijn dat alles goed loopt en dat je nu een angelsound hebt, dat is super fijn! en je kan ieder moment even naar het hartje luisteren. Heerlijk is dat .. Veeel plezier op vakantie! geniet ervan! jullie horen het wel hoe het vandaag was Liefsss!
Miloe: Leuk die sprongen van de kleine Gelukkig is het maar tijdelijk, maar wel super vervelend als ze zo zijn... Zaterdag hebben we de IUI gehad. Viel me 100% mee en nu dus wachten... Eigenlijk verder niet veel te melden, zitten nu in het saaiste gedeelte van de cyclus: Ik haat wachten UK: Wow, positieve berichten zeg... Duim, duim, duim Kirsss: Succes meid!
Wauw uk! We duimen met je mee! Je hebt het verdiend!! @ kirs Ik hoop eigenlijk dat we vandaag niets meer van je horen Dat ze vandaag inleiden en dat je ons morgen goed nieuws komt brengen! Iig heel veel succes, het duurt echt niet lang meer @ mira echt afwachten dus Spannend!
Dank meiden, jaa zeker positieve berichten! Net bij een vriendinnetje flink wat gegeten en uur later alweet honger! Vanmiddag wat bloed, daarna weer weg tegelijk met steekjes en zeurend gevoel links en rechts. Wie weet zitten ze dr allebei wel . Nog anderhalve dag wachten!! @ Mira: ja saai en spannend die wachtweken. Heb je dr een gevoel bij? Fijn dat de IUI meeviel, klopt het verhaal dat je dan nog even moet naliggen daarna? Lijkt me best gek hihi. Maar hopelijk in 1x raak met jullie 'favo' combinatie MMM. Duim! @ Diligo: dank meid. Hoe gaat het afvallen? @ Kirs: ow wat vervelend dat het niet goed met je gaat. Hoop net als Miloe dat je misschien nu al jullie kleintje hebben en je kan genieten en de juiste meds krijgt voor je hart. Het wordt tijd meis! @ Moon: geniet van Rome
Klopt, moest 15 minuten blijven liggen! Deze ronde voelt goed, maar dat kan ook de iui zijn... Nog 1,5 werken wachten, dan weten we meer!
Hier minder goed nieuws! Lig in het ziekenhuis omdat ze denken dat ik een longembolie heb....behoorlijk heftig allemaal!! Weet niet zo goed wat ik moet doen en denken dus laat alles op me afkomen! Als ik meer weet horen jullie me Liefss
Lieve Kirsss.... klinkt niet zo best. Veel beterschap, sterkte voor jou en je kleintje! Uk: wauw...spannend! Ik duim! Mira: ook voor jou *duim duim duim* Miloe: wat een knapperd! Al zo'n lekker lange nacht. Ons ventje krijgt 's avonds laat nog een papfles en daarmee slaapt hij ook door. Behalve als meneer zich omdraait in zijn bedje (wat hij tegenwoordig kan). Als hij dan niet teruggedraaid komt begin hij heel hard te huilen.
Kirsss, Erg veel beterschap gewenst meid! Uk, Gaat best goed met afvallen, met vallen en opstaan en niet superrrr snel..maar nu sinds 20 juni 6,5 kilo er af. Vanavnd weer wegen