Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ mira
    Gefeliciteerd!! Spannend die echo, lijkt nog zo lang te duren, maar voor je het weet kan je een klein pindatje op de echo zien ;)

@ kirs
    Nog steeds druk bezig? Succes meid! You can do it!!

2. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mira: wauw! Gefeliciteerd!

Kirss: Ik hoop dat je je kleine man nu lekker in je armen kunt hebben.

Wat me opvalt is dat er in dit topic tot nu toe alleen nog maar jongens zijn geboren. Miloe en ik hebben allebei een jongetje. Kirsss misschien nu ook al.
    Terwijl er om me heen juist voornamelijk meisjes geboren lijken te worden. Thijmen is bij het babyzwemmen ook de enige jongen. Er zijn nog ongeveer 5 meisjes van Thijmens leeftijd.

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goedemorgen meiden!

@Uk: Vind het nog steeds zóó geweldig dat jullie een goede zwangerschap hebben, meid wat hebben jullie het verdiend!
    Heel veel succes en plezier vrijdag bij de 2e echo!

Over de combinatietest: Wij hebben hem niet laten doen, we vallen ten eerste niet onder de risicocategorie (ik ben 29, ml 31) en als er een verhoogd risico uit de test zou blijken, durf ik een vruchtwaterpunctie of vlokkentest toch niet aan. Gevolg zou zijn dat we dan maanden lang met een ongerust gevoel zouden zitten.
    Hebben jullie al een keuze gemaakt?

@Elmo: Fijn dat de doop van Thijmen mooi was, en ach, brullen hoort er wel een beetje bij, toch?!:D

@Mira: JEEEJJJJ!!! Wat een fantastisch nieuws!! Meid wat fijn voor jullie, hopelijk blijft alles goed gaan, maar de eerste tekenen zijn hoopgevend!

@kirsss: Hoop net als Elmo dat je inmiddels je kleine uk in je armen hebt!!

Wij hebben volgende week maandag een pretecho om het geslacht te bepalen, we zijn zóó nieuwsgierig! De kamer en de kinderwagen willen we wel een beetje neutaal houden (in geval van hopelijk tzt uk2), maar wat accessoires en kleding betreft kunnen we dan net iets makkelijker spullen aanschaffen.
    6 December hebben we dan de 20-wekenecho, ook spannend!

Fijne dag allemaal!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dank dames!!!

Vandaag was de teststreep van de KV2v5 even donker als de controlestreep :D
    Ook besloten om vandaag MvM te bellen, want ik wil natuurlijk dolgraag meedoen voor iedereen die het nodig heeft!

5. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16

Geweldig meid! Wat fijn voor je!:D En geweldig dat je meedoet met MvM! Petje af! Ik wil dat, als het zover komt, ook zeker doen!

6. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ kirs
    Ik sluit me aan, hopenlijk heb je ondertussen je prachtmannetje in handen! Geniet ervan!

@ Elmo
    Bij mij in de omgeving ook voornamelijk meisjes geboren..

@ moon
    Spannend die geslachts echo! Wij hebben het met de 20 weken echo pas bekeken, maar inderdaad, wij wilden ook weten wat het is, is zooooo veel makkelijker om kleding te kopen! Wagen en kamer zijn hier ook neutraal (groene kamer rode wagen) idd ook voor de evt 2e.
    Gaan jullie het wel vertellen of houden jullie het ook geheim?

@ mira
    Wat geweldig, je kunt blijven testen he haha Ik had inderdaad ook direct MvM gebeld, je mag meedoen vanaf 6 weken :) maar het voordeel is dat ze eerder langskomen en je een test krijgt waar het op blijft staan!

@ uk
    Nog maar 3 dagen ;) dan mag je 'het' weer zien ;)

@ ll
    Ik kan het ff niet terug vinden, maar hoelang moet jij nu nog wachten? Heb je wel al een vervolg afspraak of moet je eerst een bepaalde hoeveelheid kilo's eraf hebben?

Hier nog steeds goed, Hij is komende zaterdag alweer 3 maanden!
    2 jaar geleden rond deze tijd was onze eerste afspraak in het ziekenhuis, vorig jaar rond deze tijd is hij verwekt, wel een mooi moment om bij stil te staan :)

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meiden gisteren om 20:46 ben ik opnieuw mama geworden dit keer van een prachtige zoon Genaamd Dylan!! We zijn helemaal in de wolken van ons knappe mannetje en zijn lekker aan het genieten met zn 4tjes :D..Morgen mag ik naar huis en krijgen jullie ook foto's te zien

Maar we maken het goed en dat is het belangrijkste!

Liefs Kirs

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gefeliciteerd meid! Super, nu o lekker genieten van elkaar :D

9. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ kirsten
    Gefeliciteerd!!!!
    Geniet ervan! Fijn dat je vandaag alweer naar huis mag!
    We zien je wondertje vanzelf verschijnen!!

Mooie naam trouwens!!!

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Kirss,
    Gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam! Geniet ervan, meid! :) *knuffel*

11. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Kirsss, van harte proficiat met jullie zoon! Geniet van je gezinnetje. Hoe vindt je dochter haar broertje?
    En fijn lekker naar huis vandaag!

12. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Gefeliciteerd meis!Wat een goed nieuws! Doe rustig aan en geniet ervan. X

13. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal!

@kirsss: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dylan!!
    Ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan.

@Mira: Jeej, donkere controlestreep is altijd fijn! Een streep is een streep, maar hoe donkerder hoe beter:D
    Ik doe ook mee met MvM, maandag worden voor het laatst de kratten opgehaald, ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee nu...:)

@miloe: We gaan iedereen vertellen wat het wordt, mits de echoscopist echt met overtuiging kan zeggen of het een jongen of meisje is. Bij twijfel wachten we de 20-wekenecho af.

@Uk: En, hoe is het met jou? Heb je inmiddels al kwaaltjes ontwikkelt? Of doe je net als ik niet aan misselijkheid?;)

Vandaag lekker een dagje vrij, oud-collega op bezoek gehad, die had een pretpakket voor me samengesteld, écht hartstikke leuk!
    Winnie de Pooh knuffel met lampje in zijn buik, sokjes die rammelen bij bewegen en crème voor mijn buik. Helemaal leuk!

Fijne dag allemaal!

14. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden!

Kirs hoe is het met jou en je mannetje (en man en dochter natuurlijk)! Jullie genieten vast volop van alles en elkaar. Hopelijk gaat het allemaal goed!
    Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's :D.

Meiden, vanmorgen de 2e echo gehad en... we hebben het hartje zien kloppen!!! Zooo bijzonder en tegelijkertijd zo gek ook. Zagen het meteen flikkeren en de gyn heeft het geluid erbij aan gezet en door de ruis heen konden we soms heeeel zacht het hartje ook horen! Gyn heeft mijn pols gevoeld maar die ging veel langzamer dus ik heb gewoon een levend wezentje in me groeien!! Kunnen het bijna niet geloven, maar mn gevoel was/is zo goed en dat klopt dus. Zijn zooo blij, zit de hele tijd naar de echo te staren haha.

Morgen geweldige nieuws aan de opa's en oma's vertellen, joepie!

@ Moon: kwaaltjes vallen mee hoor, begin wel steeds wat misselijker te worden maar hang niet boven de pot dus prima. Tieten pijnlijk en moe 's avonds. Eczeem is de ergste kwaal helaas. Kon eigenlijk pas over 3 weken bij de dermatoloog terecht maar de gyn heeft gebeld en nu kan ik maandag al. Ik mag nog 1 stap zwaardere zalf gebruiken dus hopelijk gaat dat helpen. Zie dr nl echt niet uit! Maar alles over voor dit mooie wondertje :D.

Hoe is het met jullie meiden? Fijn weekend.
    Liefs een heeele blije Uk

15. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Uk,
    Geweldig meid...ben erg blij voor je!

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Uk, Lieverd echt super goed nieuws!! WAUW eindelijk :D..
    krijg je nu extra controles?
    Geniet van je echo en lekker zoveel mogelijk naar staren!!

Hier gaat alles goed, heerlijk aan het genieten met zn 4tjes :D..
    ben zo super super blij! Maar dat kan ook niet anders met zo'n mooi wondertje.. En een grote trotse zus die met alles heel goed helpt!

Zal gelijk even een foto plaatsen

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Ons knappe kereltje <3

Bijgevoegde bestanden:

18. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirs: wat een heerlijk mannetje! En hij heeft al een kuifje! Wat leuk!

Uk: Fantastisch! Wat heerlijk voor jullie om het hartje te kunnen zien en horen! Ik ben benieuwd hoe de a.s. opa's en oma's reageren op jullie nieuws!

Hier heeft Thijmen sinds vanochtend een heel klein mini-tandje (althans, wij voelden het vanmorgen en inderdaad er is een klein randje te zien).

19. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo!

@Uk: Een kloppend hartje, wat een geluk! Dat is vast het mooiste knipperende stipje wat je ooit hebt gezien, vonden wij wel in ieder geval!:D Hoop voor je dat de misselijkheid meevalt. Die pijnlijke boobs heb ik hier nog steeds, vooral na het douchen doen mijn tepels echt verrekte zeer, hoe dat nou komt?:(
    Hoop dat de dermatoloog nog een oplossiing heeft die je wél mag smeren, fijn dat je eerder terecht kunt!

@kirsss: Wow, stoer kuifje!;) Mooi jochie hoor, lekker van genieten!:)

@Elmo: Eerste tandje, jeej, weer een mijlpaal!

Morgen krijgen wij de pretecho, ik hoop dat we erachter komen of het een jongen of meisje is! Zooo spannend, niet normaal!

Fijn weekend allemaal!

20. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Kirs! Wat een heerlijk mannetje heb je gekregen! En dat kuifje, zo schattig! Geniet maar lekker met zn 4tjes, leuk dat je meid ook meehellpt. Echt grote zus dus!

@ Moon: ben benieuwd of jullie hebben gezien wat het wordt, spannend! Verder alles goed?

En met de rest van de meiden? Elmo een tandje, joepie!

De opa's en oma's vonden het helemaal geweldig! Ze zijn zo blij dat het gelukt is en we al een hartje hebben gezien! Echt leuk ook om weer concreet over babydingetjes te hebben. Mn moeder is er nog steeds van overtuigd dat het een meid is en dat het goed gaat, dus hebben vertrouwen!

Ben wel vreselijk moe. Was er dit weekend soms gewoon naar van. Herkenbaar? En wat deden jullie dan? Ik ga vroeg naar bed en slaap dus zolang mogelijk maar ook dan blijf ik moe. Maar goed hoort erbij. Vanmorgen naar de dermatoloog geweest en heb over mn eczeem een bacteriele infectie. Dus heb nu een hormoon en antibioticumzalf tegelijk en moet over 2 weken weer terug. Als dat beter gaat zal ik ook beter tegen de vermoeidheid kunnen denk ik.

Maar overall nog steeds heeel happy met ons ukje!

Deel Deze Pagina