Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mira: Hoe is het met de kwaaltjes?
    29 November echo, spannend hoor! Diezelfde dag heb ik de vervolgafspraak bij de VK.
    Wat de misselijkheid betreft: balen! Hoop niet dat het doorzet.
    Ik hield altijd mijn adem in bij het openen van de MvM-flessen, dan had ik nauwelijks last van de lucht van het conserveringsmiddel. Misschien een tip?

@Uk: Ga jij inderdaad maar voor een meid zorgen, al die jongens hier...;) Heb je je al aangemeld voor MvM?

@Diligo: Knap hoor, afvallen! Let je gewoon goed op wat je eet of volg je ook een bepaald dieet? Ga zo door meid!
    Wat ovu-testen betreft bij PCOS kan ik je helaas niets vertellen.

@miloe: Hoe is het nu met Luca? Hoe ging het bij de fysio?
    Fijn dat het werken en de oppas goed zijn gegaan!
    Is 2 maanden niet vroeg voor een fruithapje? Heb geen idee hoor, maar lijkt mij zo snel?! Ik heb er dan ook (nog) geen verstand van!

@Elmo: Fijn dat de fotoshoot zo goed is gegaan!

@kirsss: Fijn dat het goed gaat met je gezinnetje, succes morgen bij de cardioloog!

@ego: Gisteren voor het eerst écht last gehad van mijn rug/bekken/banden, niet fijn! Was ook helemaal op toen ik thuis kwam van mijn werk, om half 9 naar bed gegaan en gelukkig geslapen als een blok. Nu voel ik mijn rug en bekken gelukkig al minder, komende dagen maar wat rustiger aan doen.
    We gaan zometeen op kinder-wagen en kamerjaacht, welke kinderwagen hebben jullie?

Liefs,
    Moon

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Moon: Wat vervelend dat je zo moe was en zoveel last van je rug/bekken/banden had!
    Wat leuk, op zoektocht! Ik kan je nog niks vertellen uit eerste hand, maar schoonzus had bij de oudste 2 een bugaboo frog waar ze erg blij mee was (en waar ik ook helemaal verliefd op ben, vond hem super lopen...). Inmiddels hebben ze die niet meer, zowel mijn schoonzus haar bugaboo als de bugaboo de frog niet meer heeft, en is er in de winkel nu de cameleon en de bee. Mijn voorkeur in deze de cameleon, kan ook ofroad in het bos of op het strand!
    Ik zou zeggen, in de winkel even proefrondjes rijden met verschillende wagens. Dan kan je voor jullie diegene met de meeste pluspunten vinden! Succes meid!!!
    klachtjes gaat wel. Ik ben moe, heel snel last van mijn allergiën en mijn longen/neus, slaap slecht en vandaag wat last van misselijkheid, maar vind alles nog meevallen :D Komt wel weer goed hoor!

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon: Niet alleen rondjes rijden maar ook het hele assortiment wagens een keertje in en uitklappen. Dat is best wel lollig!!! En als je weet wat je wilt moet je eens rond kijken. Wij hebben een maxi cosi elea. Stond destijds bij Babypark te koop voor 680 euro. Wij vonden hem op internet bij een babywinkel in Utrecht voor 349,00 euro. Dat scheelt nogal veel geld!
    Wat betreft de maxi cosi elea: ik ben er heel tevreden over.

@ all: ik ben nu aan het werk. Ik moet weer werken (clientje zit in de wachtkamer). Maar ik reageer vanavond of morgen wat uitgebreider op de rest ook!

4. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Ik doe Weight Watchers, punten tellen dus...gaat super! :D

5. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ moon
    2 maanden is inderdaad erg vroeg ;) maar Luca is al 14 weken haha dus officeel over 3 weken, maar we zien dat hij er aan toe is, daarom 2 x per week, dan kan hij rustig aan wennen ;)

Wij hebben de maxicosi mura 4, ideale wagen moet ik zeggen! Wij hebben de 4 gekozen omdat wij ook op een camping staan en dit dan stabiel is met 4 wielen door het losse zand.
    Mocht je gaan kijken moet ik je ook babysuperstore van asten in eindhoven aanraden (voor mij een eind rijden) maar ze hebben daar net wat anders en ook net wat betere aanbiedingen (bijvoorbeeld de kinderwagen was overal 700 euro, voor buggy, bak en maxicosi, maar daar was hij 700 euro voor de buggy en de bak alleen, maar je kreeg er 180 euro 'gratis' uitzoeken in de winkel bij (en wij hadden een maxi cosi die 130 euro kostte, dus 50 euro extra weer)

Heeeel veel plezier met shoppen ;)

6. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miloe: volgens mij zit van asten in Tilburg. Ik woon zelf in de buurt van eindhoven, vandaar. En ik krijg altijd de folder van Van asten in de brievenbus.

@Diligo: respect hoor voor je doorzettingsvermogen en hopelijk levert het voor jou straks ook een mooi wonder op!

@Kirrsss: Succes vandaag! Hopelijk heb je meer duidelijkheid m.b.t je hart. Fijn te lezen dat Dylan het zo goed doet.

@Moon, Uk en Mira: het wordt wel een babyboom in dit topic over een maand of wat ;) Gaat alles goed met jullie?

@Hier: Thijmen is druk aan het oefenen om te kruipen. Dat lukt nog niet, dus dat levert de nodige frustratie-huilbuien op. Arm ventje! Hij ligt nu ook te mopperen.... even hem redden!

Zo.... een keer piep zeggen en meneer lacht weer! Hij begint nu ook te brabbelen. Echt heel leuk!

7. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ elmo
    je hebt helemaal gelijk! die zat in tilburg ;) (de laatste keer dat we daar geweest zijn is rechtstreeks van ons weekend weg (laatste keer met zn 2en ;)) wat we in eindhoven hebben gehad, dus ik was een beetje in de war, zullen we het op de hormonen gooien ;))

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    van Asten: Zit idd in Tilburg. Ben er wel eens geweest met schoonzus (we wonen er in de buurt ;)) vond het geweldig om daar rond te lopen toen... Al die schattige dingen!!!

Hier gaat het wel. Gisteren en vandaag voor het eerst echt misselijk. Ik moet om de 2 uur iets kleins eten, anders voel ik me niet lekker. Vandaag niet werken, gelukkig, dus op de bank mijn rust pakken. Als ik te veel ga doen word ik nog sneller misselijk!
    Vannacht wel goed geslapen en ik begin me ook echt zwanger te voelen. Komt ook wel door de kwaaltjes hoor ;):p

9. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Elmo: even een snelle vraag: bij welke winkel in Utrecht hadden ze die Maxi-Cosi Elea in de aanbieding? Die wagen heb ik al lang op het oog, zie hem wel in de aanbieding bij Van Asten in Tilburg, maar in Utrecht kan ik zo snel geen aanbieding vinden? En we wonen veel dichter bij Utrecht als bij Tilburg...;)

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Mira,
    Jeetje, klinkt wel echt heel zwanger! Sterkte meid met de misselijkheid is vast geen pretje!

Elmo,
    Dank je wel voor je restpect..het gaat niet snel maar gaat iig wel omlaag :) En wat leuk een lachende baby! ;)

Ik vind het moeilijk wat ik met die ovu testen moet. Dank jullie wel nog voor de reacties trouwens ;) Dus ik laat ze maar weer links liggen. We hebben zeer regelmatig seks en aangezien de kans erg groot is dat het toch medische behandeling wordt ivm mijn medische geschiedenis...doen we gewoon ons ding en maken ons er weinig zorgen om momenteel :) Iets voor volgend jaar dan maar en tussendoor lekker bezig zijn met mijn lichaam en afvallen :) Jaja, ik prata het mezelf weer aan...wat wil ik graag een BABY! :(

11. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden!

Ben ik weer ff, ben echt kapot als ik van mn werk kom dus ben er wat minder.. dus reageer even kort.

@Kirs: heerlijk je 2 droppies!! Hoe was het vandaag in het zkh? Hoop dat ze er wat mee kunnen, en snel!

@ Moon: leuk kinderwagen jacht. Hoor idd van vele dat inklappen niet bij allemaal zo makkelijk is haha.

@ Diligo: bikkel!

@ Elmo: leuk die fotoshoot!
    @ Miloe: goed dat je je werkweekend overleefd hebt!

@ MIra: ja kwaaltjes horen erbij, soms even balen maar gaat idd vanzelf weer over.

@ll: met mij alles goed! Bijna 8 weekjes :D Geniet met vlagen moet ik zeggen, voel me zeker wel zwanger maar als ik erbij nadenk dat ik nu 2 kloppende hartjes in mn heb ;) vind ik dat echt een supergek idee! Moet er dus echt bij stilstaan om het te beseffen. Wordt vast anders als ik begin uit te dijen haha.

Verder dus onwijs moe, vroeg naar bed maar vind mn bed heerlijk! Hele dag honger hoop dus niet dat ik kolossaal word want kan geen uur zonder eten. Mn eczeem gaat beter, ben nog steeds aan de antibiotica - en hormoonzalf. Volgende week weer naar de dermatoloog. Maak me er soms wel druk om wat het effect is op de beeb (volgens de arts nauwelijks) maar hoop snel zonder te kunnen.

Morgen nog een dagje werken en daarna naar vliegveld op naar Londen!! Superveel zin in!

Kirs nog een vraagje: waar heb jij je kraamzorg aangevraagd en was je er tevreden over? Weet ik een beetje hoe en wat.
    En we willen trouwens niet weten wat het wordt. Morgen Mvm langs.

Meiden fijne week en tot na het weekend!

12. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Uk,
    Dank je! ;)
    Wowww, lekker naar Londen, gaaf! Ik ben vorig jaar met Kerst voor het eerst geweest, echt geweldig! Veel plezier daar! En ja, jammer da je moe bent..schijnt er toch bij te horen ;) Geniet van die gedachte; twee hartjes in 1 lichaam..mooi he!

13. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk, jeetje... ik las het over die twee hartjes en dacht... 'hu, ik heb iets gemist'.... twee hartjes... maar ik snap hem al... ;):D

Moon: Maxi Cosi Elea hebben wij gekocht bij Gardo. De wagen werd voor 6,75 thuis bezorgd met de post. Dus we zijn niet eens in de winkel zelf geweest. We hebben de wagen wel uitgeprobeerd hier in de buurt in een babywinkel!
    Tip: typ maxi cosi elea in op marktplaats en de eerste advertenties zijn van bedrijven (dus babyzaken) en die bieden hem veelal in een aanbieding aan.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Diligo: Ik voel me er idd erg zwanger door :D Het is geen fijn gevoel. Denk steeds dat ik iets verkeerd gegeten heb... Zo voelt het de hele dag :( Maar ik wil niet klagen, ben super blij met de zwangerschap!!! Schoonzus vind het helemaal geweldig dat ik misselijk ben. Die heeft dat bij de oudste ook gehad en die verwacht dus nu dat het een jongen is, want bij haar 2e en 3e had ze daar geen last van en waren het meiden ;)

Uk: Veel plezier in Londen! Lekker genieten samen van die 2 hartjes in je lichaam :D Vind het heel raar klinken als ik bedenk dat ik dat ook heb, een klein mensje in me...

Vandaag begonnen aan de surprise voor Sinterklaas. Ik heb manlief en ga voor hem een kinderwagen maken :D Heb nu de bak, het onderstel, de wielen en de duwstang al gemaakt, maar moet alles nog met kranten beplakken, anders is het zo'n kartonnen kinderwagen, ook niet leuk! Alleen ik kan de behanglijm dus nergens vinden... Hem ook al gevraagd of hij het soms ergens opgeruimd heeft waar ik het niet kan vinden, maar hij weet niet waar het is :( Nog maar even verder zoeken en de onderdelen in een vuilniszak verstoppen...

Volgende week hebben we de eerste echo... Ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn en hoop natuurlijk op een mooi kloppend hartje. Zou dan, als mijn berekening vanaf IUI klopt, 7 wkn 5 d zijn. Spannend!!!

Hoe gaat het met de rest?

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Elmo: hihi heb er geen 2 in mn buik nee, die van mezelf zit wat hoger... Snap je verwarring ;)

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Mira,
    oeeh, haha die theorie had ik ng nooit gehoord! Heb je zelf voorkeur? :) En misselijk zijn is niet leuk, maar ja :( hopelijk gaat het na de 12 weken gewoon over zoals bij de meesten.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Diligo: Onze voorkeur gaat uit naar een gezond kindje, of dat een jongen of een meisje is maakt ons niks uit. Mijn gevoel springt wel enorm heen en weer en manlief denkt zelf een jongen, maar hij zou met een meisje ook super blij zijn! Maar wat het is weten we pas over een week of 13... Nog even geduld opbrengen dus ;)

18. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Mira,
    Natuurlijk, snap ik ;) Maar kan zijn toch...dat je een kleine voorkeur hebt? ;) Ik hoop dat het een klein lief gezond kindje is ;) Ben wel benieuwd! :D

19. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mira: Hoe is het nu met de misselijkheid? Hou je wel iets binnen?
    Ik ben juist helemaal niet misselijk geweest en het is volgens de echo toch écht een jongen, dus dat verhaal van misselijkheid moet je maar met een korreltje zout nemen, haha:D

@Elmo: Gardo bestaat helaas niet meer, maar ik heb op andere sites de Elea ook te koop gezien voor €379 ipv €628.
    Twijfel blijft tussen de Mutsy - Maxi-Cosi en Joolz, morgen gaan ml en ik eerst naar Babypark om proefrondjes te rijden en de wagens eens grondig te vergelijken, daarna door naar Babymax voor het kamertje. Misschien kopen we de wagen daar dan ook wel, maar in die winkel is minder ruimte om goed te proberen. Ligt er een beetje aan wat de prijzen daar zijn.
    Je hoort tegenwoordig zo vaak dat babyzaken failliet gaan, dus zo'n grote aankoop via internet doen vind ik nu een beetje eng. Betaal liever bij aflevering.

@Diligo: WW is volgens mij wel een methode die je langer vol kunt houden, er wordt ook niks verboden, wat ik zelf wel fijn vindt.
    Mocht ik na de zwangerschap nog met overtollige kilo's zitten, dan ga ik dat zeker proberen!
    En wel positief blijven hoor, wie weet, als je er niet zo mee bezig bent, gebeurt het alsnog... PCOS betekent niet dat je helemáál niet zwanger kunt raken op de natuurlijke manier, toch?

@Uk: Fijn dat het met je eczeem wat beter gaat, en de dermatoloog weet echt wel wat ie doet, ook hij zal vaker zwangere patienten gezien hebben!;)
    Londen, ik ben jaloers! Ok, ben net een paar weken terug uit Rome, maar zou graag eens naar Londen gaan, ben er nog nooit geweest.
    Hoe was het?

@miloe: Sorry, misrekende me, zat nog met oktober in mijn hoofd!;)
    Heb op internet ook bij Van Asten gekeken, dat is dus de winkel waar de Elea op dit moment het voordeligst geprijsd is.
    Voor ons wel ruim 1 uur rijden. Wie weet...:)

@ego: Morgen dus shoppen, mijn buik begint nu écht wel groter te worden, dus draag alleen nog maar positiebroeken. Truien gaan nog wel, strakke t-shirts zijn nu gewoon te strak en te kort. Volgens mij zijn naveltruitjes niet meer in de mode, dus die blijven voorlopig lekker in de kast hangen;)

Fijn weekend allemaal!

20. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ moon
    het was voor ons ook iets meer als een uur rijden, maar zeker de moeite waard. Wat folders betreft vond ik het geen goede winkel, maar toen ik daar was zeker wel, want een heleboel aanbiedingen (zoals die van onze kinderwagen) staan niet in de folder / online. Wij hebben ook een showmodel wipstoel daar gekocht, was 80 euro goedkoper ;)

Wat kinderwagen betreft kan ik je nog 1 tip geven, let goed op de bak die erbij hoort, want er zijn een hoop die klein en smal zijn. Luca was bij geboorte al 55 cm en is nu al 64 cm, waardoor ik heel erg blij ben met de maxi cosi bak, want deze is lekker groot, anders zou hij nu al in de buggy moeten, wat nog te vroeg is, want hij kan nog niet zelfstandig zitten...

Hier weer een werkweekend, dus druk druk druk, maar wel ff lekker, want Luca zit in een sprongetje, dus wel ff lekker ff de deur uit. Verder komt de fysio dinsdag weer, hopenlijk kan ze dan iets vinden, want anders wil ik zelf een doorverwijzing...

Deel Deze Pagina