Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @mira, rustig aan meid en hou jezelf goed in de gaten.. Een zwangerschap kost veel energie en kracht! Probeer ondanks de kwaaltjes lekker te genieten :) want het gaat zo super snel!!

en wauuw heerlijk zo'n mooie echo :D..

@Elmo, geweldig leuk sloffen van pardoes met belletjes en vooral als jullie dalijk met het hele gezinnetje er op rond lopen :D..

leuk gedaan!!

@Miloe, Gave foto's!! Heel erg mooi :D.. en wat heeft je kleine man mooie ogen! hoe ging het op het kinderdagverblijf??

@Uk, Hoe is het wijffie? lekker aan het genieten?!!!

@Hier gaat alles goed met ons..

Vandaag voor het eerst naar het Cb geweest en onze kleine man is helemaal goed gekeurd! Helemaal trots :D

ook hebben we gister sinterklaas gevierd. Dochter en zoonlief zijn heerlijk verwend! Heerlijk om blije koppie(s) te zien :)

kleine man keek zn ogen uit haha. Ook heeft Dylan zijn eerste hagel/sneeuw bui meegemaakt jullie hadden dat koppie moeten zien hihi hij wist van gekkigheid niet waar die moest kijken en wat hem overkwam..

alvast fijn weekend allemaal!!

2. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirssss: wat fijn dat het met je kids zo goed gaat! Hoe voel jij je ondertussen?

Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag wel een beetje een bijzondere dag. Ons mannetje is vandaag precies 7 maanden en mijn man en ik zijn vandaag precies 7 jaar samen. En het is vandaag ook nog eens de 7e.

Thijmen vindt het sinds kort niet meer leuk om te slapen 's middags. Hij is bang dat hij wat mist.... met als gevolg dat we dan om 18.00 uur een hysterisch huilend mannetje hebben.
    Hopelijk is het een fase!

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @elmo, hier gaat het de goede kant op, voel me weer fit en dat is het belangrijkste! Me hart werkt
    Nog niet helemaal mee helaas :( maar blijf goede hoop houden!

Kleine man heeft waarschijnlijk last van reflux :( en dat is erg zielig! Hij heeft veel last van spugen en maagzuur.. Dus nog even aankijken en anders naar de kinderarts om het even goed uit te laten zoeken. Verder is het een heerlijk tevreden mannetje en doet alles erg goed!

Jij gefeliciteerd met deze speciale dag echt heel bijzonder :) hoe doet jullie mannetje het? En dat slapen kan goed een fase zijn want dat had
    Ik met mijn dochtertje ook. Heel nieuwschierig en leergierig! Ze wilde al meer dan dat ze kon!

Hoe is het met de andere meiden?

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zwaai zwaai!

Ik ben d'r ook weer eens!

@miloe: Heb je die uitzetlijst van je vriendin nog waar op staat wat je wel/niet/nauwelijks gebruikt? Ben er wel benieuwd naar, want van sommige spullen zie ik het nut niet midden in de zomer, haha!
    Leuke foto's zeg, prachtig mannetje, die Luca!
    Hoe is het bij het kdv gegaan? En met jou op je werk?

@Diligo: Goed bezig meis met het afvallen, zet 'm op!

@Elmo: Is je wasmachine al gerepareerd? Of moest je een nieuwe? Inderdaad een klein drama als die niet werkt, zeker als je een kleine hebt! Nog gefeliciteerd met jullie jubilea!!

@Mira: Balen van je bloeddruk, wel goed dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. En fijn hoor, zo'n goed echo!

@kirsss: Balen dat je hart nog niet helemaal doet wat het moet doen! En ach gossie, reflux bij de kleine man!

@Uk: Hoe is het met je!?

@ego: Donderdag hebben we de 20-weken echo gehad, en onze man is helemaal goedgekeurd!:) Toch wel een hele opluchting hoor, alles was goed binnen de marges en meneer was lekker bewegelijk. Geen dingen om ons nu zorgen over te maken, een hele geruststelling. Ook hebben we wederom te horen gekregen dat het écht een jongen is!!:D Nu hebben we ook overtuigend bewijs op foto, dus we kunnen 'los' in blauw!;)
    Om het te vieren zijn we lekker uit eten geweest.

Ik heb trouwens via MP een Maxi-Cosi, Easyfix én box gekocht, het ziet er allemaal nog hartstikke mooi uit en scheelt natuurlijk een hoop in de portemonnee!:) Kinderwagen en kinderkamer komen waarchijnlijk medio januari, leuk hoor! Wordt al helemaal écht!

Gisteren uitgebreid boodschappen gedaan (manlief als pakezel;)) en de kerstboom opgezet en wat accessoires neergezet. Helemaal gezellig in huis nu.

Fijne zondag allemaal!

5. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb nu niet zoveel tijd om te reageren, en krijg het bestand niet geupload, als je mij ff een pbtje stuurt met je mailadres kan ik m naar je mailen..

6. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Belgh vorige week een half kilo erbij..erg jammer :( is niet leuk! maar ja...zo gaan we heen en weer en langzaam naar beneden ;) Ben nu wel weer een beetje ongemotiveerd, dat is wel jammer!

7. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hai meiden!

@ Kirs: fijn dat alles goed gaat meid! Balen van de reflux, heeft mn nichtje ook erg gehad, zo zielig maar gelukkig met medicijnen en voeding weer over gegaan. Als je het niet vertrouwd idd ff naar de kinderarts gaan. Hihi eerste sneeuwbui, zie het voor me!

@ Moon: super dat alles goed was, heerlijk los in blauw haha.
    @ Diligo: balen meid! Hopelijk snel weer naar beneden.
    @ Mira: rustig aan doen he!
    @ Miloe: ik ben ook wel heel benieuwd naar die lijst dus als je m ook naar mij wil mailen? Weet van gekkigheid niet wat je allemaal nodig hebt...
    @ Elmo: gefeli met jullie mooie data!

@ll: onze echo van afgelopen dinsdag was weer helemaal goed! Ben alweer 10 weekjes, tijd gaat echt wel snel! Kindje bewoog zelfs even, zo lief! Hebben de echo op tafel liggen en kijk er elke keer even naar als ik langsloop :D.

We blijven onder controle van de gyn. Hij wil het zelf in de gaten houden ivm mola en cyste dus elke controle een echo, niet vervelend! De 18e weer terug. Bloeddruk was prima dus verder alles goed. Voel me ook fitter, alleen eczeem wil nog niet meewerken helaas. Maar verder dus goed!

Zijn gister naar Babydump geweest, pff waar je allemaal wel niet aan moet denken om in huis te halen haha. Gelukkig nog veel tijd voor dus stapje voor stapje. Kraamzorg geregeld dus de rest kan beginnen!
    Welke kinderwagen hebben jullie? Er zit wel veel verschil in prijs tussen verschillende merken. Oh ja en we hebben al een superleuk kamertje gezien, weten al helemaal wat we willen :).

8. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Uk,
    Wat fijn zeg dat de echo goed was! Ik ben blij voor je! En idd hopelijk weersnel iets er af ;)

9. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey Uk!

Wij hebben gekozen voor de Joolz Day, vinden die wagen het meest praktisch en hij vouwt compact op voor in de kofferbak. En ik vond hem ook het mooiste!:D

Welk kamertje hebben jullie op het oog?

10. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    #1430 miloe86, 9 dec 2012
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
    @ moon
    ik heb m naar je toe gestuurd

@ uk,
    tuurlijk wil ik m ook naar jou sturen, moet je wel ff je email pb'en want ik krijg hem hier niet geupload.

Wat fijn dat de echo weer goed was! En dat je bij de gyn blijft lijkt me eigenlijk wel een fijn idee, die heeft er toch weer net iets meer verstand van ;)

Wij hebben de Maxi cosi Mura 4, we zijn er erg tevreden mee, de bak is lekker groot en je hebt een knop waarmee je de voorwielen vast kan zetten, ideaal voor loszand (wij staan ook op een camping) En de adaptie van de maxi cosi zelf gaat heel gemakkelijk, bij sommige wagens moet je daar eerst een hulpstuk voor kopen en opzetten, maar hier hoef je hem alleen omhoog te draaien.

Beide heel veel plezier met winkelen ;)

Oja ik heb nog een kledingpakketje van luca te koop staan, mocht een van jullie het hier willen hebben, doe ik m wel voor 10 euro weg ;)
    Marktplaats.nl - babykleding pakket maat 50 - 56 - Babykleding | Maat 50

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Miloe: Bedankt voor de lijst, en je hebt PB;)

12. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Kirsss: wat vervelend, mogelijk reflux... sneu voor je ventje! Fijn dat jij je weer fit voelt. Dat is al heel wat waard.... hopelijk gaat je hart ook gauw weer een beetje de goede kant op.

Moon: Wat fijn! Een goede 20 wekenecho! Proficiat! Leuk hè al die spulletjes. Ik denk nog wel eens aan vorig jaar. Rond deze tijd kregen wij de kinderkamer (2e hands). Toen was het ineens helemaal echt op de een of andere rare manier.

Diligo: knuffel voor jou, hoe gaat het met je? Is je motivatie al weer een beetje terug? Ik kan me voorstellen dat je ongemotiveerd raakt als er weer wat bij zit.
    Ik ga na de kerstdagen ook afvallen. Althans, dat is de bedoeling. Ik heb nog 5 kilo te veel aan mijn lijf van de zwangerschap. Nu ik sinds vorige week gestopt ben met borstvoeding vind ik dat ik echt kan gaan afvallen.

Uk: Wat fijn dat jouw echo ook goed was! Super! Leuk hè...babyspullen kijken! Wij hebben een maxi cosi elea. Ik ben er heel tevreden over. Zoals ik al eerder zei in dit topic, let goed op waar je hem koopt. Wij hebben een nieuwe die in een aanbieding voor bijna de helft van de reguliere winkelprijs te koop was.

@Hier: Mijn beide mannen zijn deze week niet fit. Allebei hebben ze 's avonds koorts. En wat zijn mannen dan zielig zeg.... de grote is net zo zielig als het kleintje ;)
    Inmiddels heb ik voor ons kleine ventje nu een puffer in huis. Hij piept nogal en zit 's ochtends helemaal onder het snot. Zo zielig.
    Met mij gaat het goed. De wasmachine is gemaakt. Er bleek een pin in het slotje van de deur los te zitten. De monteur was binnen 5 minuten weer buiten. (Gelukkig maar!)

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Miloe: heb je pb gestuurd!

@ Moon: van Interbaby het kamertje colorado. Maar dan met groene accenten, muur en schaapjes. We gaan binnenkort maar es langs een paar andere winkels, vast nog meer leuke kamertjes.

@ Elmo: joepie, weer een wasmachine. Lijkt me een ramp, zeker met een kleintje! Zijn je mannen weer opgeknapt?

@ Kirs en Diligo: alles goed bij jullie?

@ll: hier alles goed. Eindelijk ons huis kerstig gemaakt, had er telkens geen zin in haha. Thx voor jullie kinderwagenkeuzes. Hoor wel van veel steeds dezelfden dus maar es op internet kijken.
    Nu zo omkleden voor een etentje met vrienden!

14. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het met iedereen?

Al ff niets van Mira gehoord, ben je naar je lichaam aan het luisteren en het wat rustiger aan aan het doen?

Hier gaat het weer beter. Afgelopen week alledrie ziek geweest. Luca is nog steeds verkouden, erg zielig zo'n knorretje.. Nu gelukkig weer wat opgeknapt.

We zijn gisteren naar een bruiloft geweest, was de eerste keer dat Luca uit logeren ging, dus erg spannend! Helaas is de bruiloft anders gelopen als iedereen dacht. De bruid was namelijk ziek geworden, de huisarts is zelfs geweest... Helaas is het feest dus afgeblazen en hebben we de bruid niet gezien. Dat lijkt me toch zo ongelovelijk moeilijk voor hen!! bah!!

15. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Elmo: Fijn dat de wasmachine snel gemaakt kon worden, hoe is het nu met je mannen?

@Uk: Leuk kamertje ook, niet zo standaard! Ben benieuwd wat jullie uiteindelijke keuze wordt!

@Miloe: Jeetje wat een verhaal zeg! En wat een ramp voor het bruidspaar als de bruid echt zo ziek is dat het feest afgezegd moest worden!!!:$ Zal misschien ook nog wel een financieel staartje voor ze krijgen, balen zeg!! Was het familie of vrienden?
    Gelukkig zijn jullie weer aan de beterende hand!

Vandaag gewerkt, begint me helaas steeds meer moeite te kosten. Ik hou niet van 'piepen' maar toen ik thuis kwam had ik toch een pijn in mijn onderrug en heupen, niet leuk meer.
    Weet niet hoe ik moet zitten/liggen...:(
    Ben vrijdag voor het eerst bij de Cesar-therapeute geweest, moet nu elke week terug komen. Ben benieuwd!

Fijne avond allemaal!

16. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Miloe: ooh echt balen als dat je overkomt op je bruiloft! Dus jullie waren op tijd thuis zonder jullie mannetje? Vast vreemd zo 'alleen'.

@ Moon: balen van je rug. Doe je lichamelijk zwaar werk? Hopelijk helpt de ceasar. Ik heb er vroeger veel baat bij gehad.

Welk kamertje hebben jullie? De colorado is idd niet zo standaard, we willen niet alle meubeltjes wit en dat hout geeft een leuke twist.

17. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    ja erg he! Het waren kennissen van mijn man, de bruidegom had ik 3 x gezien ofzo en de bruid nog nooit... nu dus nog steeds niet.. Ja ik denk zeker dat het een staartje krijgt, want iedereen was al op de locatie, we hebben tot half 11 gewoon gedronken en hapjes gehad en er speelde een band. Toen om half 11 bleek dat zij naar huis moest hebben ze het feest afgeblazen, maar er zijn dus al genoeg kosten gemaakt!

@ uk
    Wij hebben de Dover babykamer van TWF, een grijze met houtmotief, wij houden niet van wit ;)

@ moon
    zoals uk al vroeg: welk werk doe je? Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en ben rond de 20 weken ook 4 uurtjes minder gaan werken, zodat ik niet zulke lange dagen hoefde te draaien (van 24 naar 20) Let goed op jezelf, de werkgever hoeft het niet te betalen, dat doet het UWV, dus moeilijk zullen ze er niet over doen!

18. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @kamer: wij hebben de Bopita Genova besteld, kont als het goed is eind januari!

@werk: ik ben vpk op een revalidatie afdeling voor ouderen, ik werk 36 uur per week, om het weekend en soms in de avond. Meestal overdag. Kijk het deze week nog aan en overleg dan met mijn therapeute wat wijsheid is... Zo'n pijn als vanavond heb ik nog niet eerder gehad in ieder geval...

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier gaat alles goed! Inmiddels de 10 weken gepasseerd :D en ik probeer wat rustiger aan te doen door veel te rusten overdag. Verder vooral met de drukke periode bezig die eraan zit te komen met de feestdagen enz dus niet zo veel meer hier te vinden.

Vandaag waarschijnlijk naar de film, de Hobbit! Zin in :D

20. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hoi dames, hier alles goe dmaar rustig! Ik ga sttraks even bijlezen!

Deel Deze Pagina