Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Uk: Echt ontzettend jammer dat de draaipoging mislukt is, maar wel fijn dat je nu naar een datum toe kan leven. Lijkt me ergens fijn om te weten wanneer (ben zo'n controle freak dat het onbekende en onzekere me soms behoorlijk van mijn stuk kan brengen ;)), maar ergens ook heel raar om te weten of welke dag, of rond welke dag, de kleine er is... Knuffel meid!

Even een knip en plak-actie vanaf FB over mijn controle net ;)
    Net terug van controle op ZKH: Kleine meid is ingedaald (gisteren hevige steken bij mijn schaambot en zelf deze conclusie al getrokken, maar toch even laten nakijken door de Klinisch VK ;)). Verder een mooie bloeddruk, urine prima en een mooi kloppend hartje gehoord en gezien. Volgende week voor de zekerheid een groeiecho en doppler (ondanks dat ze dit na 36/37w eigenlijk niet meer doen) naast de normale poli-controle. Weer helemaal gerust gesteld :D

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Weer even knippen en plakken vanaf FB ;)

Weer terug van controles op het ZKH. Alles zag er prima uit. De co- en arts-assistent hebben vandaag gezegd dat ze vermoeden dat die groeimeting van de buik van 4 weken terug een foute meting was, alle stress dus voor niks gehad (hoewel die extra controles wel fijn waren). Iets wat ik dus altijd al gedacht heb en ook meteen tegen manlief heb gezegd. Maar goed, ze is nog steeds gewoon iets kleiner (paar dagen), maar groeit mooi met de lijn mee. Ze is op dit moment ook volledig ingedaald en ligt vast, dus niet meer snel plat als de vliezen breken. Volgende week woensdag weer een normale afspraak :D

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een hele korte reactie van mij... maar ik vroeg me eigenlijk af hoe het met je is, Kirrs...? Al lang niks van je gehoord? Gaat alles wel goed?

X
    Elmo

Deel Deze Pagina