Snap er even niks van.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LdJ, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hai.

Ik vraag me wat af, ik ben 1 juni ongesteld worden(veel minder erg als normaal) & heb tot eergister last van bruine afscheiding gehad & heb nu verschrikkelijk veel witte afscheiding, daarbij ik moet opeens steeds naar de wc, ben misselijk, heb kramp onder in mijn buik + hij is ontzettend opgezet, heb pijn in me onderrug & sinds vanmorgen rechts in mij zij net onder me ribben last van steken.. Weet iemand van jullie of er misschien toch een kans is dat toch zwanger ben? O en ik vergeet in het rijtje te zetten dat ik in een week tijd behoorlijk ben aangekomen, zo erg dat mijn beste vriendin gister tegen mij zei "krijg jij een dikkere kont ofzo?"

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Als je 1 juni ongesteld bent geworden, dan lijkt me niet dat je nu zwanger bent. Ik denk dat jouw eisprong nog moet komen. Hoelang is je cyclus?
    Heb je de pil gebruikt?

3. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad van tot maximaal 40 dagen. Sinds 3 maanden is het nu keurig rond de 31ste of de 1e van de maand. En ik slik al bijna 4 jaar geen pil.

4. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hallo,

Ik zou toch een zwangerschapstest maar dan doen, ookal is lijkt de kans klein te zijn. Er zijn vrouwen die gwn hun ongesteld krijgen ookal dat ze zwanger zijn. Het kan best ook nog ongie krampen zijn.. Maar ieder vrouw is anders, dus test maar dan heb je wat zekerheid.

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    heb toevallig net een verhaal hier op het forum gelezen van iemand die best heftig ongesteld was, ook echt met helderrood bloed, en die heeft nu een posi test.. kans is er dus zeker, maar dat weet je pas als je getest hebt:)

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben benieuwd! Ik heb het namelijk ook gehad. Een hevige bloeding van 5 dagen, waarna ik me raar voelde, en dus toch positief testte.... (helaas een miskraam geworden, maar da's een ander verhaal). Laat je het weten?

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Aan je verhaal te horen denk ik niet dat je zwanger bent. Maar een test is het enige bewijs!
    Succes!

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Nouja ik bedoelde meer: als je 1 juni je menstruatie hebt gehad, en je lijkt een stabiele cyclus van rond de 29 dagen te hebben, dan heb je je eisprong nog niet gehad. Die moet dan nog komen. However: Je zal niet de eerste zijn die idd zwanger is en alsnog ongi wordt!
    Ik zou ook gewoon testen! Ik heb het zelf ook gehad: 2 weken geleden een menstruatie.. Bleef alleen wat vaag, dus voor de zekerheid getest 4 dagen later... Was positief! Ze blijven licht positief, maar dat is een ander verhaal. Moraal: TESTEN, het zou kunnen meid!
    Laat je wat weten?

9. LdJ

LdJ Niet meer actief

haha ja dat weet ik, alleen ik ging meer van me vorige eisprong uit, die ik in mei dus heb gehad, want heb rond die tijd dus wel geklust met me vriend, dus vandaar dat ik twijfel:)

10. LdJ

LdJ Niet meer actief

iedereen bedankt voor de reacties!

We zijn nu alweer 2 dagen verder toen ik dit op het forum plaatste, maar ben nog steeds misselijk, last van maagzuur, harde onderbuik + opgezet, en ik plas nog steeds extreem veel. Als het aan blijft houden ga ik toch maar een testje doen a.s. week, de kans is klein maar je weet maar nooit!

Deel Deze Pagina