Hoi, Ik heb op 26 Oktober mijn laatste menstruatie gehad en volgens mijn berekening zou ik het dan 22 November weer moeten worden. Maar Ik heb op 8 November (naar mijn weten een eisprong gehad, alleen dat slijm heb ik niet gezien.) Maar omdat ik mijn eisprong altijd voel als zeurende pijn onderin aan 1 kant, ging ik er vanuit dat dit mijn eisprong was. We hebben rond die dagen ook seks gehad. Maarrr sinds januari 2010 tot Augustus is mijn cyclus spontaan ineens van 28 dagen naar 45 dagen gegaan. Heb toen een echo gekregen omdat ik normaal altijd op de 28 dagen zat. Maar alles was eigenlijk goed, en ook had ik nog genoeg eicellen vertelde ze. Dus het kon spanning zijn?? Anyway in September en Oktober dus, kreeg ik het weer met de 28 dagen, dus ga ik er nu vanuit dat ik dus de nod op 22 November moest aanhouden. Maar sinds ruim een week heb ik een opgezette buik, moeizame ontlasting, misselijk en mijn tepels zijn donkerder en heb last van blauwe aders etc. Dus ik dacht ik ben toch zwanger. Dus ik een test gedaan 3 dagen voor mijn nod, 1 dag voor mijn nod en vandaag dus met 2 dagen overtijd. Alle 3 dus negatief. Ik temperatuur normaal ook nooit, maar heb vanaf mijn nod mijn temp opgemeten, deze was maandag 36.8, gister 36.6 en vandaag 36.7. En ik had ergens gelezen dat je temp met 0,2 graden kan dalen vlak voor de eisprong? Nu is het ook zo dat ik eergister opvallend pijn had aan de linkerkant in mijn onderbuik, gister wat slijm verloor en gisteravond middernacht in bed weer dus die zeurende pijn had. Zou het zo kunnen zijn dat mijn cyclus nu toch weer op de 45 dagen zit en ik dus gister mijn eisprong heb gehad? Aangezien de temperatuur van 0,2 graden dalend en het slijm wat ik gister dus verloor? Moet ook zeggen, dat ik 1,5 week terug erg witte afscheiding had, en nu bijna niks, als ik afscheiding heb is het waterig en helder. Dus een teken dat je in de vruchtbare periode zit dus?? Verder heb ik ontzetten opgeblazen gevoel nog steeds en zeurende pijn in mijn onderrug. Ik test zaterdag nog een keer, mocht deze weer negatief zijn dan vermoed ik dus idd dat ik gister mijn eisprong heb gehad, wat denken jullie??
Tja, lastig zeg. De afscheiding klinkt wel als vruchtbaar slijm. Ik heb zelf nog nooit getemperatuurd, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Misschien is het een idee om ovulatietesten te gebruiken (is volgens mij wel erg duur, maar geeft misschien wat meer duidelijkheid). Succes meid!
Ja ik weet het ook niet meer... Heb net geslapen op de bank, ben zoo moe, normaal heb ik dat niet, wel als ik zwanger ben. Ik word ook net wakker, omdat ik wederom zeurende buikpijn heb Word hier een beetje frusti van... Ik heb de test vanmiddag samen met mijn vriend gedaan, maar hij heeft hem de hele tijd zeg maar vast gehouden. En ik mocht hem niet zien, maar wilde toch elke keer kijken, waardoor mijn vriend met die test stond te zwaaien, zodat ik niets kon zien. Nu was het idd zo, en dat las ik ook, dat je die test plat moest neerleggen. Zou dat beïnvloed kunnen hebben?? Had trouwens de test van CB de digitale.