Aaaaaaaaaaaaaaaggggggrrrrhhhhhhhhhhh!!!!!! Ik wilde echt even gillen. Sinds 2 weken constant emotioneel... Die rot mmm, stomme achtbaan! Hij blijft maar loopings nemen, mijn buik schud heen en weer en wordt kots misselijk. Ik wil eruit stappen maar het riempje gaat niet open. Zo voel ik me echt momenteel. Bijna 6,5 jaar geleden dat wij besloten de pil weg te doen. Al die jaren houd ik me sterk, verleg mijn grenzen. Wat doet dit zeer, zwanger willen worden Weet niet wat ik wil bereiken met dit bericht maar het lucht een klein beetje op.... Zucht.........
Gil het maar uit meid! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het uit wil gillen. Ik hoop dat je snel het geluk mag vinden. Ik ben dan nog "maar" 1 1/2 jaar bezig, maar ik noem het al: Het leed wat zwanger worden heet.
Ik kan het me niet voorstellen, lijkt me super zwaar. Maar ik hoop van harte dat ook jij snel zwanger mag worden en iedereen met een kinderwens. Schrijf het maar van je af..vaak helpt dat ! Sterkte x
Gewoon gillen! Hopelijk helpt het je! Ik duim dat 2013 een roze wolkje brengt voor jullie! En voor in de tussentijd, dikke knuffel!
Wat lief van jullie. Heb me nog nooit zo ellendig gevoelt als de afgelopen 2 weken. De keestboom staat en het is raak... Wordt er gewoon verdrietig van. Weer een jaar voorbij.
he lieverd, gil het maar uit...!! Scheld maar via de whatsapp op je maatjes, wij zijn er voor je... Je houdt je zo groot, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer.. Het is je zoveel meer dan gegund..
Logisch dat je zo reageert en niemand die daar raar van staat te kijken.. Niet te geloven hoe oneerlijk het soms verdeeld is!! Heel veel sterkte en hopelijk wordt 2013 jullie jaar!
Arme meis, wat wordt jouw geduld op de proef gesteld. Ik heb helaas niets meer dan een dikke virtuele knuffel voor je..
Ik zou precies hetzelfde doen hoor, dus spui maar lekker. Deze tijd is gewoon een crime als het om dit soort zaken gaat. Een hele dikke knuffel!
Meis, je hebt het nog ontzettend lang stil gehouden! Ik heb af en toe al momenten dat ik wil schreeuwen, gillen janken. Ik vind het mooi gezegd door iemand hiervoor: het leed dat zwanger worden heet. En voor sommigen ook het leed dat zwanger zíjn heet. Pff, wat we er al niet voor over hebben... Ik moet heel vaak aan dat liedje van Beyoncé denken: run the world. Daarin zingt ze: "Boy, you know you love it how we're smart enough to make these millions, strong enough to bare the children.......Then get back to business" Nou, zo voelt het voor mij wel! Want het is niet alleen zo dat wij de kinderen baren, natuurlijk. Er zit nog een hele mallemolen omheen. Voor de ene vrouw heftiger dan voor de ander. Ik zou zeggen: "YOU GO, GIRL!!!!!" Ik duim voor je en wens je alle kracht en geluk toe. Liefs Patricia ps: de mannen moeten natuurlijk dealen met onmacht, maar ik was even in een feministische bui hihi
Kan me goed voorstellen dat je er na zo lange tijd er helemaal doorheen zit.... Gooi het er maar lekker uit, als het hier niet kan, waar dan wel. Wie weet wat de toekomst brengt! Houd hoop, hoe lastig dat vast nu moet wezen. Dikke knuffel.
Snoes echt... Ben zo blij met jullie <3 Leren kennen op zp maar ondertussen steunen we elkaar door dik en dun!! Wat een lieve reacties van jullie. Zit ondertussen weer te janken. Al die jaren houd ik me sterk en zit nu echt op het breekpunt. Weet even niet hoe verder. Soms denk ik, ik kap er mee. Zie wel wat er komt maar aan de andere kant.... Ik kan niet opgeven. Onze wens is zo sterk!
Laat je maar even lekker gaan snoes... Ergens word de grens bereikt en lukt het even niet meer, hoe sterk je ook bent... Want je bent een echte tijger, je hebt zoveel kracht! Ja volgens mij zijn we alle 4 blij dat we elkaar hier hebben leren kennen... Ieder haar eigen verhaal en de afgelopen week hebben we gemerkt hoe belangrijk we nu al voor elkaar zijn, terwijl we elkaar alleen via foto hebben gezien en via whatsapp en FB spreken...
Eindelijk weer een sprankje hoop. Ben vandaag naar een kruiden genezer geweest, hele mooie ervaring. Hij zei dat het niet onmogelijk was en dat hij garandeert dat ik zwanger raak!
Meid een dikke knuffel het is ook niet niks gil huil het maakt niet uit maar soms kan het wel even opluchten. Fijn dat je hier meiden heb leren kennen die je echt kunnen steunen En hou dat sprankje hoop vast.