Er zullen al meerder verhalen staan... ieder verhaal is uniek maar ook overeenkomend. 5 sept voor het laatst ong. geworden. nu bijna 6 weken overtijd en natuurlijk testen negatief. Erg verwarrend omdat er signalen waren die overeen kwamen met zwangerschaps verschijnselen. ( pijn in tepels, vermoeit, enz enz ) HA ( vervanger ) gaf mij de 1e keer het idee dat 't psycho-somatisch kon zijn en kreeg een folder mee van een website "thuisarts.nl" . Niet zo'n goede interventie wat ik later ook heb terug gegeven. Toen afspraak bij mijn eigen HA, die deed een inwendig onderzoek. Niets wat erop leek dat er sprake is van een zwangerschap, zo werd gezegd. Maar het zou kunnen... misschien hoorde ik bij een klein percentage wat toch wel zwanger zou kunnen zijn. Toen wist ik nog niets en moest weer 2 weken wachten, ....2 weken gewacht. Niks... doorverwijzing gyneacoloog. Nu 20 nov. een afspraak. Wat een onzekerheid, dat is echt niet fijn. April gestopt met de pil... toen regelmatig cyclus... Wie ook meegemaakt?