Hoi, Ik vraag me af wat jullie precies voelen bij de ovulatie..?? Ik ben er eens op gaan letten de laatste 2 maanden en elke keer rond eisprong heb ik een drukkend zeurend gevoel, meestal rechts in mn buik. Gisteravond na het klussen begon het rechts onderin met wat kleine steekjes en vandaag heb ik de hele dag al een drukkend gevoel rechts, voel het ook meer naar boven uitstralen. Echt pijn kan ik het niet noemen maar het is wel vervelend. Ook mijn rug doet zeer. Zijn er meerdere die het ook voelen uitstralen naar boven?
Hi, Ik voel meestal een wat zeurderig gevoel / steekjes rond mijn liezen (soms links, andere keer rechts, licht er denk ik aan aan welke kant wat aan het groeien is). Soms heb ik met seks ook last van een 'drukkend' gevoel. Eisprong zelf voel ik soms wel, soms niet. Dit uit zich dan in een steek. Na de eisprong krijg ik altijd branderige tepels, dus weet ik dat ik mijn eisprong heb gehad.
O jeetje wel makkelijk als je het zo kan herkennen. Ik ben er nooit zo mee bezig geweest, maar nu we voor een 2e gaan voel ik natuurlijk alles.
Nou, ik voelde nooit wat. Heb PCOS en heb daardoor niet of nauwelijks een eisprong. Sinds ik aan de medicatie zit en inwendige echo's krijg om het proces te volgen voel ik de herkenbare symptomen. Tussen mijn eisprong en NOD voel ik ook geregeld vanalles haha. Maar alle menstruatie kwaaltjes zijn hetzelfde als zwangerschapskwaaltjes. Of nagenoeg hetzelfde. Dus het is iedere maand maar weer afwachten haha.
Deze maand had ik er erg veel last van. De ene maand erger dan de andere maand, dus het is wisselend. Bij mij was het deze maand ook rechts onderin, en het straalde uit naar mijn onderrug. Het was zelfs zo hevig dat het een beetje op menstruatie pijn leek. Ik ben ondertussen al bijna 2,5 jaar bezig, dus dan ga je op een gegeven moment wel de symptomen leren kennen.
Ik heb een paar uur gigantische pijn en kan dan echt helemaal niks behalve gewoon stil blijven zitten of even gaan liggen. Duurt een paar uur en dan komen de puisten meteen opzetten, heel stom Voel ze gewoon groeien zodra de pijn weg is XD
Een beetje gek, maar ik ben een paar uur niet fit, draaierig, buikkrampen en diarree. Daarna een bolle opgeblazen buik. Daarna is er niks meer aan de hand.