Hoi hoi, Even een schets van mijn situatie, Ik heb op 1 februari mijn laatste pil genomen, daarna ongesteld geworden, 25 dagen later opnieuw ongesteld (regelmatige cyclus dus) maar veel korter, 2 dagen en zeer donker bloed, ik voel me nu al 2 weken ongemakkelijk, last van het zuur en misselijkheid over gans de dag. Gisterenavond kreeg ik wat bruinverlies, ongeveer een week te vroeg dus. What is hapening to me? Groetjes
Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar het kan ook nog van het ontpillen zijn. Je kan nu 2x een gelijke cyclus hebben, maar de volgende maand kan ie toch weer anders zijn, omdat je nog maar net gestopt bent met de pil.
Kan idd ontpillen zijn. Toen ik net gestopt was, had ik tussendoor ook wel eens bruinverlies. Gewoon uit het niets. En het feit dat je je niet helemaal lekker voelt, kan daar ook een gevolg van zijn. Je lichaam moet nu ineens alles zelf gaan doen..
Dan zal ik er maar van uitgaan dat het idd van het ontpillen is, 't zou nogal snel gegaan zijn anders en een beetje te mooi om waar te zijn Wel allemaal heel verwarrend hoor, daar had ik mij niet voorbereid Best dat deze forums bestaan Thx voor de reacties
Idem hier in januari gestopt en zit nu in cyclus 2 en telkens in begin 2de week 1 dagje bruinverlies gehad. Is waarschijnlijk ontpillen
Hoi, Ik ben ook helemaal in de war en het onderwerp van dit topic, daar sluit ik me volledig bij aan Je bent duidelijk niet alleen, ik denk ook idd dat het ontpillen is maar met zekerheid kan ik dit ook niet zeggen. het enige dat ik wel zeker weet, is dat dit zo vervelend is. 26/01 laatste onttrekkingsbloeding gehad na pilstop 20/02 veegje bloed na toilet bezoekje 27/02 zwangerschapstest negatief 04/03 veegje bloed heden: nog steeds geen menstruatie volgende week afspraak bij gynea. Hopelijk dan beetje duidelijkheid. Groetjes, x
Ontpillen kan de eerste maanden zeker wisselend bloedverlies geven, ook tussendoor, en ook de intensiteit van de menstruatie kan flink verschillen. Inclusief allerlei vaag klachtjes die je zomaar (valse) hoop kunnen geven... Heel gemeen. Maar meestal wordt dit in enkele maanden tijd wel beter. Overigens kun je ook al in die periode met wat wisselend bloedverlies al zwanger raken. Toen ik voor het eerst met de pil stopte een paar jaar terug had ik de eerste maand ook regelmatig opeens kleine bloedingen, soms een enkel stolseltje (zonder verdere bloeding eromheen) en meer van dat geks. De ronde daarop toch zwanger geraakt van mijn dochter .
Even gebeld naar mijn huisarts, die raad mij aan om een test te doen, omdat ik nog geen zuiver bloed verloren heb zit de mogelijkheid erin dat ik zwanger ben, zoniet zijn het mijn maandstonden die het gewoon moeilijk hebben te doorbreken