Hallo meiden, Ik heb even een vraagje. Een heftig jaar achter de rug, een ks gehad daarna nog drie curretages omdat er nog restweefsel in mijn bm zat. De wens naar een kindje is enorm, we zijn dus ook weer actief bezig. Ons eerste kindje heeft het nl niet gered, ze is overleden tien dagen na de geboorte. Mijn menstruatie is heel erg minimaal. Ik denk een dag of drie. Voor de bevalling was dit veel meer. Tijdens een hystro is er gekeken of er sprake was van asherman (mijn grote angst en dus ook op mijn verzoek gekeken) maar daar is gelukkig geen sprake van. Vandaag bij de gyn geweest, volgende week zou mijn ovulatie moeten zijn. Ik heb nu een bms van 5.5-6 mm. Volgens mij niet extreem weinig maar ook niet helemaal optimaal. Heeft er iemand tips of wat dan ook wat je zelf kunt doen om het bms dikker te krijgen. Dank je wel alvast
Jeetje meid wat heftig van je kindje Duim voor jullie dat je snel zwanger bent, enorm gegund! Op je vraag heb ik geen antwoord helaas.
Hé meid, Ik heb sinds enkele maanden ook een veel kortere menstruatie dan voordien... In het begin was dit 4-5 dagen, maar de laatste 3 maanden is het slechts 2 volle dagen meer... Ik heb me ook al dikwijls afgevraagd of dit wel normaal is, maar blijkbaar zeggen de dokters dat dit geen probleem moet zijn om zwanger te kunnen worden... Wat je vraag betreft, wat de dikte moet zijn; daar ben ik niet 100% zeker van, maar moet dit niet minstens 6mm zijn? Ik weet niet of je al van tarwekiemolie hebt gehoord? Dit zou ervoor moeten zorgen dat je baarmoederslijmvlies beter doorbloed is waardoor een innesteling makkelijker zou moeten verlopen... Er zijn dames met heel uiteenlopende ervaringen hoor! De ene zijn cyclus raakt helemaal in de war, de andere zijn cyclus wordt regelmatig, de andere merkt er weer helemaal niks van. Ik ben mijn potjes ook aan het leeg maken omdat ze er staan, maar voorlopig heb ik er nog geen effect van gehad. Kan je misschien al eens googelen, voor de rest heb ik helaas ook geen tips! Volgende week moet ik naar de gyn en dan wou ik toch ook eens even vragen hoe dat nu juist zit... Bij Asherman heb ik zelfs nog niet stil gestaan! Hopelijk is het gewoon allemaal in orde!
Dank je Monique Dora dank je wel voor je reactie. Ik las in het NOD forum ook al iets over de tarwekiem enz mss toch maar eens gaan proberen Benieuwd wat jouw gyn er over zegt? Ik dacht aan asherman bij mezelf door de meerdere curretages die ik heb gehad. Komt ook niet heel vaak voor hoor. Succes bij de gyn