Misschien een gekke vraag maar is een test alleen betrouwbaar drie minuten na dat je de test hebt gedaan? Ik heb namelijk twee testen gedaan van de DA. De eerste gaf eerst bijna niets aan; een heel, heeeel dun (zwangerschaps)streepje. De tweede gaf een iets dikker streepje aan.... Ik al juichen! Het gekke is dat de derde test, van clear bleu negatief was. Ik ben nu drie dagen overtijd. Nu ik een paar uur verder ben bekeek ik de test nog eens; en ook bij de Clear Bleu test zag ik nu een heel dun streepje verschijnen. De test is nu vast ingedroogd. Hoe zit dat? Het testschermpje was de eerste drie minuten (dat de test negatief bleek te zijn) ook niet helemaal duidelijk, en nu (5 uur later) wel. Het is ook een heel dun streepje. Ik word helemaal gek van de zenuwen en kan gewoon niet wachten!! Ik heb wel het idee zwanger te zijn, gevoelsmatig. Wie, o wie heeft er goede raad?????
De DA testen geven al aan dat je zwanger bent, maar omdat ze zo vaag zijn, zou ik even een paar daagjes wachten en dan weer een test doen, of anders als je het niet uithoudt morgen nog een nieuwe halen van een ander merk! Die test van Clear Blue is niet meer na een paar uur betrouwbaar, maar omdat die andere wel positief waren, zou ik als ik jou was toch nog een nieuwe test halen!
Op de gebruiksaanwijzing staat altijd in welke tijd je de test kan aflezen. Na die tijd is de test niet meer betrouwbaar en kun je jezelf dus onterecht hoop geven. Gewoon morgen met je ochtendurine nog een keer testen!!
Het kan zijn dat de test is opgebleekt heb ik ook een keer gehad en ook te vroeg gejuigd maar me arts zei dat hij was opgebleekt na een half uur eerste 10 minuten gaf hij ook negatief aan
Ja, misschien moet ik niet te vroeg juichen... Maar vanmorgenvroeg heb ik toch weer even een testje gedaan van Clear Bleu.... Een heel vaag streepje.. Dat is dus meer als bij de eerste van Clear Bleu. Ik word gek
Hee Moo! Ja, ik heb al weer een test gedaan; ik ben zwanger!!!! Ook al bij de HA langsgeweest dus helemaal goed!!! Wormerveer? Lekker in de buurt.
die van cb testen pas vanaf 50 positief terwijl vele andere testen al vanaf 20 positief aangeven dus zo heel gek is dat niet... wens je bij deze een heel fijne zwangerschap meid..... geniet er lekker van..
Hoi dames, Als jullie Sandrina willen feliciteren, kunnen jullie terecht in het volgende topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=9946 Met jullie welnemen sluit ik deze. Groetjes, Wendy