Veel trekjes maar niet zwanger volgens test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamasab, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Ik ben zooo moe en misselijk al 2weken maar de test is al 2x negatief uitgekomen. Nou heb ik ook weer een blaasonsteking maar bij me 1ste ging dit dus precies zo. Ik maakte te weinig hormonen aan wat de test negatief werd maar in werkelijkheid was ik zwanger.

Me man denkt zeker te zijn dat ik zwanger ben omdat ik net zo ben als toen met me zoon. Ik weet het niet zeker. De huisarts zegt dat als me medicatie op is ze me wel willen testen en als bij hun uit komt dat ik het niet ben willen ze het ook nog met een bloed test doen voor de zekerheid.

Niet dat het niet welkom is maar me man en ik hadden net besloten om het bij onze 2 te gaan houden omdat onze zoon op een speciale opvang zit en naatuurlijk niet voor niets en nog geen vooruit gang is.

Mocht ik nu dus wel uiteindelijk zwanger blijken dan houden we het natuurlijk, want dan heeft het zo moeten zijn. Wat onze leden in de familie ook denken.. aangezien er een aantal totaal niet achter onze keuze zouden staan.

DILLEMA wat moet ik nou???

2. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    morgen bloedprikken, test bij dokter kwam ook negatief en ze willen zeker zijn van hun zaak aangezien het bij Ian ook zo ging.

3. lh84

lh84 Lid

12 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ook ik heb al een aantal dagen last van kwaaltjes....
    Ik heb sinds vrijdagavond echt hele volle, zwaardere borsten die aan de zijkant (okselkant) erg beurs aanvoelen.
    Ook een aantal dagen last van veel witte afscheiding en een rare smaak (metaalachtig) in mijn mond. Nu 1 dag voor mijn NOD en ook lichte buikkrampen in de onderbuik.
    Ik heb dit bij vorige menstruaties nog nooit zo gehad....Ik heb vanochtend een vroege zwangerschapstest gedaan en die was negatief, dus ga nu pas donderdag of vrijdag weer testen.
    Heb echt het gevoel dat het nu wel zo is, maar ga nu ook weer erg twijfelen aan mezelf.

4. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Ik heb genoeg kwaaltjes om te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn dus word er wel een beetje onzeker van dus snap je wel

Deel Deze Pagina