mijn vraag is na 4 negatieve zwangerschaptesten nu een grijs streepje na ongeveer een half uurtje. Ben altijd regelmatig. Wie weet wat dit kan beteken. Ik word er nu echt down van. Laat me dan ongesteld worden of een vette positieve test.
Deze banner klopt niet weet niet hoe dit werkt. Ben dus 6 dagen overtijd. En nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden of een teken ervan.
hoi kleinwonder, tot wanneer mag je volgens de gebruiksaanwijzing de test aflezen? mijn beste advies evrder is toch nog even geduld heben en er anders in 't weekend nog eens een testje tegen an gooien, succes!
He Claartje79 Bedankt voor je antwoord. Er staat binnen 30 minuten bij dus nu ben ik er ook niet zeker meer van. Ik sta ermee op en ik ga er mee naar bed. Zou het dan kunnen dat ik niet voldoende hcg aanmaak? Ook voor jou spannend nog 1 dagje wachten alvast succes!
dat kan hoor, dat je te weinig hcg aanmaakt en dat dat nu een beetje op gang komt. die 30 minuten, sja, is moeilijk te zeggen dan ergens heb je em aan de late kant afgelezen, aan de andere kant lijtk het mij dat ze toch ook een soort marge berekenen (klintk wat raar, maar net als de ten minste houdbaar tot, dat is minimaal, producten zijn dan vaak nog wel goed). ik neig naar positief, maar ben wat voorzichtig, anders is het zo'n teleurstelling. Ik denk dat je toch nog even gedulde moet hebben en zaterdag of zondag even opnieuw moet testen, dan ben je zekerder van je zaak. ik hoop het voor je hoor! ik nog 1 dagje, maar heb al krampen, al een paar dagen en vandaag stevige buikpijn. denk niet dat het em gaat worden. maar dat heeft ook een voordeel hoor, zodra mijn komen dan kan ik bellen voor een afspraak voor een rontgenfoto, dus gaan we daar weer mee verder en dat is toch ook wel fijn! meid, ik duim me hier helemaal suf voor je haha
naar mijn weten betekent een grijs streepje een indrooglijntje of urine ophoping. de lijn moet echt blauw of roze zijn (afhankelijk van welke test je gebruikt) voor die posi is. heb het zelf al meerdere malen gehad, helaas. groetjes, Marieke
hoi claartje79 Ja ik ga er zelf niet van uit dat het zo is. Maar het zo wel helemaal geweldig zijn. We w8 maar weer af. Dat is niet zo mooi die krampen maar ik zal mijn duimen voor je draaien. marieke1983 Ja daar heb je gelijk in. Maar je hoopt toch altijd dat het wat is. De kleur was ook moeilijk af te lezen. Ik vind het alleen raar want ik ben nooit overtijd en toen ik niet aan de pil was was ik ook altijd regelmatig. Jij ook nog veel geluk de volgende ronde hopen dat die raak mag zijn voor je. groetjes klein wonder
Hey Ik wou maar even doorgeven dat de duivels zijn gekomen. Helaas. Volgende ronde maar beter. groetjes klein wonder
ja! goed he! zijn nog zo in de wolken! vandaag hebben we 4 leuke bekers gekocht: 2 met de allerliefste opa en 2 x de allerliefste oma! zo gaan we het dus aan onze ouders vertellen heb er al helemaal zin in