Ik ga zeker kijken.... Altijd verschrikkelijk....maar toch moet ik het altijd kijken. Maar alleen als wij meedoen.
Ik kijk ook altijd, hoewel ik me ook elk jaar weer kapot erger aan de corruptie. Hoewel we vorig jaar natuurlijk geheel terecht niet door gingen met dat stomme nummer en die stomme jurk. Dit jaar vind ik overigens ook niet dat we een dijk van een nummer hebben. Heeft niet echt de songfestival-catch. Het is niet slecht, maar kabbelt mij teveel door
Ik kijk het ook erg graag. Alleen dit keer moet ik de dag na de finale werken en dat trek ik denk ik niet. Luister sowieso elk jaar de cd, zitten altijd best leuke liedjes bij
Ik vind ook dat er elk jaar naast een hoop rommel ook leuke inzendingen tussen zitten. En ja, ook uit Oost Europa komen soms leuke inzendingen. Vind dat wij de laatste jaren niet mogen klagen. Anouk in 2013 negende geworden, Common Linnets in 2014 tweede, vorig jaar een vreselijk nummer dus terecht niet naar de finale. Dit jaar denk ik dat we hem net wel (9e of 10e in de halve finale) of net niet (11e) gaan halen. Ik vind de Nederlandse inzending overigens helemaal niks dus van mij mag een ander in onze plek wel naar de finale
Vroeger gingen wij er echt voor zitten met de hele familie. Gingen we de liedjes punten geven enzo. Twee jaar geleden zaten mijn zusje en ik in Leuven in een hotel en daar hebben we op bbc het festival gekeken met engelse ondertiteling. Was echt super grappig. Alle liedjes werden namelijk ook vertaald en ondertiteld. Polen had toen een liedje met een aantal wulpse dames die de was schrobde, was prachtig met ondertiteling, we kwamen niet meer bij. Beter dan dat wordt het denk ik niet meer.
Dat lied was ook gewoon geniaal, we hoeven niet allemaal serieuze liedjes te sturen, even goed lachen halverwege de show is gezond
Ja ik kijk ook. Vind het zo leuk. Wel jammer want wou op rtl 4 ook graag het programma met open armen zien. Maar Finland vond ik niks.