kinderwratjes behandelen met natusor spray away?

Discussie in 'Verzorging' gestart door BabeBabe, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    blijkt wat anders dan gewone wratjes te zijn....? mijn zoon heeft kleine bultjes rond 1 van zijn tepels die uitlopen richting zijn oksel, het zijn kleine minibultjes met klein blaasje, lijken soort van gerstekorreltjes maar dan niet zo wit, hij heeft er geen last van, geen jeuk ofzo, eerst wist ik niet wat het was, dus kneep er 2 uit... komt wel wat wits uit en daarna bloed het als een rund....

dus naar dokter geweest en die zij kinderwratjes, en dat er niks aan te doen is.... tenzij ze erg groot worden dan kan hij ze bevriezen, maar hij heeft er ongeveer 12 kleine, en geen enkele grote...

nu zag ik op internet

Spray away waterwratjes - Natusor.nl

Iemand hier ervaring mee, of een ander middel? want het lijkt nu wel wat raar (wat niks uit maakt, weet ik wel) maar het blijkt ook besmettelijk te zijn als de blaasjes knappen en het vocht zich verspreid, en het kan heeeeel lang duren voordat het helemaal weg is zegt de ha, ik ben toch benieuwd of er ook ander opties/middelen zijn

BVD

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoihoi!

Mijn zoontje heeft er ook last van en ik heb die spray gehaald bij de drogist! Heb heel consequent gesprayd maar helaas geen effect. Het zit bij hem bij zijn oksel en zij, gelukkig zijn ze klein en zijn het er niet veel.

Mijn ha gaf als advies, na het douchen of badderen afplakken met pleisters omdat ze dan het besmettelijkst kunnen zijn. Ik smeer er zelf uit voorzorg dan betadine op en dan de pleister er overheen, kan een jaar duren:$

Ik moet met m terug naar de ha wanneer het erger wordt of het gaan ontsteken...

Succes!!!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    aaah, exact dezelfde diagnose en plaats van de bultjes dus!

Bij Jelmar zijn ze ook erg klein en hij heeft er gelukkig geen last van!

Hoor ook goede verhalen over de spray, dus ga het proberen, baat het niet....

betadine zal ik dan ook ff halen! bedankt voor de tip!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier heeft mijn zoontje ze in gehad al weten ze toen waterwratjes genoemd.
    Het is beter dat het lichaam ze zelf afstoot omdat ze anders gewoon weer terug komen. Helaas kan dat lang duren, hier heeft hij ze een jaar gehad. Maar daarna zijn ze nooit meer terug geweest

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier had onze oudste er eentje onder haar voet die haar ook af en toe pijn deed met het lopen. Heb hem afgesmeerd met nagellak een aantal weken en toen begon hij te verdwijnen. Maar kan mij voorstellen dat het niet echt iets is wat je meteen gaat doen haha, blijft toch rommel.

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Babebabe, gelijk heb je hoor! Ik gebruik het ook nog steeds, is toch op natuurbasis, dus kwaad kan het toch niet!

Succes ermee!

Deel Deze Pagina