Zucht, dochterliefs

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door helma85, 1 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    M'n dochter dacht zelf te knippen in haar haren. Trots dat ze was! Ik helaas niet.
    Misschien meer morder die dit meegemaakt hebben?

Bijgevoegde bestanden:

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ja, 1 dochter, tot 3x toe hetzelfde stuk :mad: eerste x was omdat ze zich mooi wilde maken. Ik had zoons haren geknipt met "zo, nu ben je mooi voor de bruiloft". 2u later was dochter ook mooi:rolleyes: gelukkig viel het niet heel erg op

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn jongste eerst 2 plukjes; ik vond ze op de vloer met een schaar erbij, maar gelukkig viel het totaal niet op.
    En 2 maanden later had ze de schaar van haar zus geleend. Ik vond twee kleine plukjes in de gang, liep snel naar de keuken en daar zat mevrouw met de schaar en allemaal plukken haar. Aan 1 kant van haar gezicht het haar gekortwiekt :( Is nu zeker een jaar geleden, maar nog steeds zichtbaar - met knipjes zet ik alles op z'n plek en zie je het niet.

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Toen dochter eindelijk een paar haren had, toen ze 2 was, besloten zoon en zij elkaars haren te knippen. Dus dochter had een hap uit zoons haar geknipt, en andersom.
    Toen ik ze zo zag toen ik beneden kwam ben ik in janken uitgebarsten, iets wat ik echt nooit deed of doe. Ik vond het zó erg, eindelijk kon mijn dochter een mini knipje in...
    De kapper schrok zich rot, zo erg had ze het nog niet eerder gezien :D
    Zoon is bijna kaalgeschoren, echt met de tondeuse erover. Maar bij dochter wilde ik dat absoluut niet, dus ze heeft het een beetje bijgeknipt maar het kind heeft er wekenlang verschrikkelijk bij gelopen.
    Ach, het hoort er bij, achteraf hebben we er dubbel om gelegen met zijn allen.
    Jongste heeft het pas gedaan, een hap uit het midden, maar die geef ik gewoon stekeltjes en dan valt het verder niet op gelukkig.

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

:D *excuus voor het lachen, ik hoop stiekem dat je de lol er een beetje van kan inzien ;) Maar ik snap ook dat je 'not amused' bent..:rolleyes: Hier ook wel knipincidenten gehad, maar een stuk onschuldiger. Over een tijdje zie je er gelukkig niks meer van en je houdt er wel een leuke anekdote aan over :)

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja hoor! Mijn dochter wel 2x maar ik moet wel zeggen dat jouw dochter wat rigoreuzer is geweest......ojeee.:confused:
    Ik belde toen de kapper en vroeg om een afspraak bij haar. De kapper vroeg toen, alleen voor knippen? Ik zei ja, mijn dochter is alvast begonnen, jij mag het nog even afmaken. Oooooh zei ze lachend...had het gelijk door:D

helma85 en Marchella vinden dit leuk.
  7. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ooohh dit is wel balen! o_O

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jazeker, toen ze 4 was:D nou moest er al sowieso wel een stukje af maar dit had ik nou ook weer niet in gedachte.

FB_IMG_1541098698167.jpg

9. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    De dochter van een vriendin van mij had het met een nagelschaartje gedaan, echt van lang haar naar kort! En uiteraard alleen maar happen eruit ... We hebben ons rot gelachen, want het paste toch echt wel bij haar Pippi Langkous karakter, daarna heeft ze het nooit meer gedaan dus denk dat ze het zelf ook niet zo geslaagd vond :p

helma85 vindt dit leuk.
  10. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Mijn dochter heeft dat ook gedaan, 1 dag voordat we gingen trouwen!
    Ik had zulke mooie plannen met haar mooie lange lokken, maar dat liep iets anders...De plukken lagen werkelijk door de hele woonkamer!

Meral vindt dit leuk.
  11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Blijdorp, baby90, Kipsate en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28

Eerst zag ik de lol er niet van in. Nu wel.
    Helemaal moesten we lachen om haar reactie op mijn opmerking. Ik zei tegen haar dat R (onze vaste kapster) knipt. ALina reageerde heel droog " mijn nagels niet".

Angel1980 vindt dit leuk.
  13. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Het lijkt mijn haar op dit moment wel. Door de zwangerschap ben ik de helft van mijn haar verloren en heb ik ook allemaal dat soort plukken. :roflmao:

Je hebt in ieder geval wel weer een goed verhaal voor later. :D

Vitamientjuh, helma85 en Angel1980 vinden dit leuk.
  14. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hoe komt ze aan een schaar? Gelukkig heeft ze dr haar geknipt in plaats van in wat anders.

Hier nooit gebeurd. Dat soort dingen liggen echt buiten haar bereik.

15. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ohhhhhhhhh haha ik snap je schrik :eek::D

Mijn zoontje is nog te klein , maar ik zelf heb met half.lang haar (tot op m'n schouders) en en een jaar of 3 mooie pluk van ongeveer 5 cm breed afgeknipt :rolleyes: echt ik zag er niet uit haha

16. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik had een zak opengeknipt en legde de schaar in de keuken terug op het aanrecht. Mn dochter liep achter mij. Ik begon aan het eten. Vlak voor we aan tafel wilde gaan voor het eten ruimde ik de keuken op. Mn dochter stond naast me en zei: Kijk is mama, mooi he, Alina zelf gedaan!! En ze klapte daarbij in haar handen. Toen pas besefte ik me dat ik de schaar vergeten ben op te ruimen.

We hebben hier allebei van geleerd:p

17. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn dochter speelt de laatste tijd ook graag kappertje, gelukkig neemt ze tot nu toe genoegen met een houten schaar.

Op de leeftijd van jouw dochter had ik al in de bank geknipt, ik wilde weten hoe die er van binnen uitzag :D.

Edit: precies voor in de zitting, een kussen ervoor kon zelfs niet. De bank was net nieuw, de verleiding was te groot.

helma85 vindt dit leuk.
  18. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hahaha

19. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hahaha ik moet echt zeggen. Mijn dochter heeft serieus nooit rare streken uitgehaald.

20. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ohhh en ik wilde net nog typen van ach, kon je moeder fijn een nieuwe bank uitzoeken maar deze was dus nieuw!
    Mijn dochter weet goed wat wel en niet mag. Ze heeft echt nooit wat geks gedaan gelukkig. Hopelijk blijft dat zo :|

Deel Deze Pagina