Hallo, Welke leggings zijn niet te duur (niet duurder dan een tientje), sluiten mooi aan (dochter heeft slanke benen) en blijven ook mooi in de was? H&M zit hier te wijd, Hema idem, zeeman en wibra zijn wijd/kwaliteit laat te wensen over. Ik heb al wel maillots ingeslagen maar dat vind ik nu nog te vroeg. Het is voor onder rokjes/jurkjes.
Shoeby. Ik baal zo dat ze V&D niet meer hebben, die zaten goed. In ieder geval niet Ter Stal of Zeeman proberen, die zitten als pyjamabroeken. Billy en Lilly zit ook goed, regelmatig in de uitverkoop. C&A soms ook, maar die missen vaak de kleuren die ik wil.
Thnx voor de reacties. Ga WE eens proberen, die zijn in elk geval betaalbaar. Noppies net even duurder idd. Ik had ze ook wel eens van V&D en die zaten idd erg mooi.
Die van de Jola / Tuunte zitten ook mooi aansluitend. Kosten rond de 7-8 euro voor de luxere leggings (met een strikje of applicatie) en 6-7 euro voor de basics.
Ik mis de V&D steeds vaker...ook ivm de leggings inderdaad. Wibra, alleen even de goede eruit zoeken. Hema vanaf de kindermaten soms ook wel oke en Persival (Jola Mode ed) ook soms. Maar vooral gewoon een maat (of meerdere, maar is lastig in de inter ) kleiner kopen.
Hebben ze bij de Zeeman verschillende modellen ofzo? Ik weet niet maar mijn oudste is ook echt een smalletje en bij haar sluiten die leggings heel mooi aan.