Aangezien ons meisje nog niet zoveel haar heeft ben ik snel uit gefrutseld met een staartje bovenop of 2 staartjes achterop haar hoofdje. staat erg leuk hoor maar ben op zoek naar wat inspiratie voor de afwisseling.. Dus kom maar op met de spam van het kapsel van je dochtertje.
Ze kijkt hier niet helemaal vrolijk maar ja het gaat om het kapsel... Nou moet ik zeggen dat het een beeeeetje poezelig zit want ze heeft flink op haar speelkleed liggen ravotten en dan wil het niet echt super blijven zitten maar hier heeft madam een staartje in en voorop is een lok naar links gekamd met een roze klemmetje erin. Verder kan ik nog echt niets met haar haar. Als ik het los heb dan blijft het recht overeind staan! Ze heeft volgens mij ook 2 kruinen achterop dus dat werkt ook niet echt mee. Ben in ieder geval benieuwd naar de andere foto's! View attachment 151174
hihi wat een leuk staartje.. Daar kon ik alleen nog maar van dromen toen ons meisje 6 maanden was.. die moest ik toen nog tegen het licht houden wilde ik kunnen zien dat ze haar had haha
Hier kan ik ook sinds kort pas wat met haar haar doen. Heel bijzonder is het allemaal nog niet want het pluist nog steeds alle kanten op. Twee staartjes aan de zijkant.
Speldje: Erg leuK!! helaas is het daarvoor hier nog te kort.. mijn dochtertje heeft alleen bovenop en achterop genoeg haar voor een staartje. haar voorhoofd loopt nog erg ver door.