Hallo, Mijn dochtertje van bijna 2 maanden heeft gisteren en vandaag bijna niet geslapen overdag. Normaal lag ze de hele dag te slapen met natuurlijk voedingen er doorheen. 's nachts slaapt ze al 11 tot 12 uur door met 1 voeding er tussen. Om 18:00 uur heeft ze haar laaste voeding gehad ( flesje 3 kwart leeg). Nu weet ik niet of ik haar wakker moet maken voor haar voeding. Ik weet dat het heel veel moeite gaat kosten omdat ze ontzettend moe is... Wat te doen?
Ik zou haar lekker laten liggen en kijken hoe laat ze komt. Ze is bijna twee maanden. Als ze honger heeft wordt ze wel wakker, zo niet, heeft ze vast meer behoefte aan slaap dan aan eten. Heeft ze vandaag overdag wel lekker gedronken? Met dit weer is vocht natuurlijk wel belangrijk.
Overdag heeft ze bijna niet geslapen dus elke keer als ik haar ging voeden viel ze op de helft in slaap. Ik kan haar dan ook niet wakker maken en als ze eenmaal wakker is is ze zo boos dat ze het op een gillen zet en niet meer stil te krijgen is. Als ik haar slapend in haar bedje leg werd ze gelijk weer wakker. We zij nu overgegaan naar flesvoeding omdat ze niet genoeg kreeg en ze is mede daardoor bijna niet aangekomen de laatste 3 weken terwijl ze voorheen ontzettend goed aankwam. Ze oogt ook mager. Ze woog bij haar geboorte 3270 gram en nu weegt ze 4700 gram. De wijkverpleegkundige adviseerde om haar om de 3 uur te voeden.
In adt geval zou ik het toch ook even proberen. Wat er niet in gaat, gaat er niet in, maar proberen zou ik het dan wel. Succes.
Heb net ongeveer 85 mg bij haar binnen weten te krijgen. Ze moet om de 3 uur 130 mg drinken. Ze oogt zo mager. Ik zie baby's van haar leeftijd die veel voller zijn. Ze is wel heel lang (56 cm).
Bovendien is haar gewicht echt niet verontrustend hoor. Esmee was met 17 week 56 cm en ruim 4500 gram. Nog minder als jou meissie dus en ze zat precies op het gemiddelde. Geen zorgen maken dus!