ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens zeker weet of het wel mag een kinderzitje op de passagiersplek maar waar hebben jullie je kinderzitje geplaatst voor of achter?
Achterin. Anders zouden m'n vriend of ik achterin moeten gaan zitten als we met z'n 3en op pad gaan. Het mag trouwens wel voorin, maar dan moet je de airbag uitschakelen.
nou ik krijg een klein autootje formaat luciferdoosje dus op weg met zijn drieen zal in mijn auto niet snel gebeuren voor mijn eigen gevoel heb ik hem het liefst dicht bij me dus voorin. airbag moet dus wel uitgeschakeld zijn ! dat wist ik ook niet
Voorin is makkelijk te doen, heb ik ook in mijn eigen auto, in die van de gezamelijke zitten ze allebei achterin.
kun je daar volgende keer svp een pb over sturen naar mij loop me scheel te zoeken naar me eigen topic
Van lang niet elke auto kun je zelf de airbag uitschakelen. Dat moet dan in de fabriek gebeuren, zo ook bij de onze. Dus Jesse zit altijd achterin.
Als alleen ben, zet ik de maxicosi op de voorstoel. Als mijn man ook mee is, zetten we haar op de achterbank.
Hier ook achterin. Toen ze kleiner was ook wel eens voorin, maar vanwege de airbag mag dat eigenlijk niet. Is wel uitgeschakeld, maar dan nog!
Op de achterbank omdat mijn vriend niet wil dat de airbag uitgeschakeld word (we willen de auto verkopen vandaar) Rijden we met anderen mee dan gaat kind lief gewoon voorin en moeder achterin hoor! No problemo......
In mijn auto voorin, want ik heb een tweedeurs, en dat gehannes om dr achterin te zetten...pffff En in de andere 2 auto's gewoon achterin, gezellig naast dr grote zus.
Jelle heeft altijd voorin gestaan in mijn auto omdat het achter niet paste met de gordels. (te kort) Nu met de volgende baby ga ik het weer zo doen, ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik kan zien wat hij/zij doet. Jelle was nogal een spuger in het begin (eigenlijk alleen in de auto) en dan is het toch fijn dat je kunt zien dat ze er niet in stikken. Je kunt wel van die spiegeltjes kopen, zodat je achterin kunt kijken, maar dan kun je er ng niet bij en dat vind ik geen fijn idee... Als we met z'n drieen weggingen namen we altijd mijn man's bus, en dan ging Jelle wel achterin, maar kan degene die niet rijd in elk geval de boel in de gaten houden.
In de oude auto zonder voor-airbag voorin en in onze nieuwere achterin ivm airbag voor. wel kunnen airbags uitgezet worden
alyssa gaat altijd achterin. toen ze net geboren was hadden we een auto van de zaak en moest de airbag in de fabriek uitgezet worden en dat vonden we een eng idee als er dan een keer iemand voorin zit. was wel een gepruts om de maxi cosi er in en uit te krijgen. nu hebben we weer een eigen auto en gaat ze ook achterin. bij deze auto kan je de gordel op 2plekken losmaken. de maxi cosi staat er dus altijd in. alyssa erin gordel over de mc heen en gaan. liefs doris