Wij willen graag binnenkort een autostoeltje gaan kopen, maar wat een keuze. we hebben een easybase voor de maxicosi,maar ik ben er al wel achter dat je die niet meer kan gebruiken voor een autostoeltje. dus dan hoeven we ook niet perse eentje van het merk maxicosi,maar welke dan wel? van welk merk hebben jullie het autostoeltje? en wat zijn jullie ervaringen? alvast heel erg bedankt! want ik zie door de bomen het bos niet meer
Wij hebben de Römer King Plus en zijn er erg tevreden mee. Kwam bij de consumentenbond heel goed uit de testen. Wel tweedehands gekocht trouwens, want nieuw vond ik m wel erg duur.
Zoveel stoelen zoveel meningen. Het gaat toch om persoonlijke voorkeuren. Wil je een stoeltje dat hoog scoort in de testen of vind je een goedkoper stoeltje dat niet getest is goed genoeg? Wil je een traditioneel stoeltje met riemen of sta je ook open op het alternatief met een soort tafeltje/stootblok voor je kind? Wij wilden graag een stoeltje dat hoog scoort op veiligheid en hebben uiteindelijk voor de stoeltjes van kiddy gekozen. Dus eentje met een tafeltje. We hebben wel even proef gezeten en uiteindelijk via internet bij de fabrikant besteld (veel goedkoper dan in nederland). We hebben eerst een kiddy comfort pro gekocht en daar is later een infinity pro bijgekomen. De infinity pro was zoveel goedkoper dan de comfort pro dat we voor de tweede toch voor de goedkopere zijn gegaan. De infinity pro scoort erg goed in de testen. De comfort pro is ook goed, maar scoort iets lager (in gewichtsklasse 2 en 3). Persoonlijk vind ik uiteindelijk de comfort pro toch iets fijner, maar de infinity pro is ook fijn.
Hier een Maxi Cosi Tobi. Bevalt erg goed. Kan in verschillende standen, maar stel je er niet teveel van voor. Dit is meer om het zwaartepunt wat te verleggen zodat je kind makkelijker in slaap kan sukkelen tijdens de rit. Het vastmaken is even oefenen maar is goed te doen. We hebben het stoeltje bij Prenatal gekocht, een kleur die eruit ging, maar die wij juist mooi vonden , + 15% korting voor één of andere actie, uiteindelijk was hij 199,-.
Hier in beide auto's Romer King Plus. Kwam inderdaad erg goed uit de test van de consumentenbond. Volgens mij was het zelfs de beste koop van 2008, als ik mij niet vergis. Een fijn, mooi en zeer veilig stoeltje.
Hier ook de maxi cosi Tobi!...we zijn er helemaal blij mee...maar vooral emily is er helemaal blij mee....omdat hij hoger is dan de andere kan emily als ze erin zit naar buiten kijken..en dat vind ze prachtig ...mijn ouders hebben de priori en die is idd een stukje lager...als ze daar in de auto zit wil ze elke keer omhoog om naar buiten te kunnen kijken hihi suc6 met de keuze!!
romer king plus, omdat onze dochter hier het beste in zat, iel meisje, en hier zat wat meer bescherming/steun waardoor ze goed in haar stoeltje past. nieuwste kleuren zijn idd duur, ik heb 2 (mijn auto en i de bus) beide gekocht in de opruiming, kleur ging eruit
Maxi Cosi Pearl. Ik ben dr heeel erg blij mee. Het is wel en dure, omdat je t onderstel (isofix bevestiging) er ook bij moet kopen. Maar hij is erg mooi en ze zit er super goed in. Het gordelsysteem werkt ook heel fijn.