mijn drie en een half jarig zoonthe kijkt graag spiderman en ninja turtles , mara nu verneem ik net dat dit te geweldadig is voor die leeftijd... iemand leuke DVD ideetjes ? Bumba en teletibbies vindt hij te kinderachtig.... Groetjes, sara
Mijn dames vinden Tinkerbel geweldig (en is voor jongens ook wel leuk). Verder is Dombo hier een hit en alle Dora en Diego ook.
Bob de Bouwer Kleine Rode Tractor Brum Brandweerman Sam Dora Go Diego Go Little Einsteins Sprookjesboom / Joki en Jet Oggy en de kakkerlakken Chuggington Ik weet niet of alles echt op DVD te krijgen is. Wij nemen meestal dingen op die hij dan kan kijken op een moment dat het ons uitkomt. Of hij kijkt op de iPad. Goed dat je op zoek gaat naar iets dat beter bij zijn leeftijd past.
buurman en buurman is ook wel leuk en verder eigenlijk alles wat je op nick jr vindt of mini telekids en heel eventueel op jim jam. Kun je dan via ipad of tab kijken op youtube.
Tuurlijk vind hij teletubbies etc nu te kinderachtig. ik zou vooral voor animatie films zoals cars, planes, shrek, brave, verschrikkelijke ikke, toy story. heeft humor, niet alleen maar braaf ook een beetje stoer erin. want ik denk dat hij dingen als dora, diego echt niet meer leuk zal vinden na het zien van toch redelijk geweldadige tekenfilms
Favoriet bij mijn zoontje: - Platvoet en vriendjes (er zijn 12 delen van of zo) - Monsters Inc. - Finding Nemo - Jungle Book - Kikker - Nijntje - Lady en Vagebond - 101 dalmatiërs - Dinosaur Train - Jokie - Tarzan - Dinosaur
Hier vindt onze oudste leuk: - thomas de trein - cars - kleine rode tractor - buurman en buurman - zandkasteel - hoelahoep
Ehm waarom niet? Mijn kinderen kijken alles, van Dora tot Brave. Wij kijken toch ook naar romantisch EN thriller? (bv dan he).
Buurman en buurman Shaun het schaap Timmy tijd Kabouter plop Sprookjesboom Mickey Mouse clubhuis Wonder team dingen van zender disney jr of nick jr
Ja als ze altijd van alles hebben gekeken dan zal dat ook gewoon leuk blijven. Maar als jouw kind altijd ninja turtles kijkt en spiderman denk ik niet dat iets als Dora nog gewaardeerd wordt. Dat is in mijn ogen ney zo kinderachtig als Teletubbies
Mijn kind kijkt soms ninja turtles of wat dan ook en soms dora... tja... Overigens vind ik spiderman, ninja turtles etc volledig ongeschikt voor een kind van 3. Ook veel animatiefilms vind ik nog niets voor die leeftijd.
Ik ook niet maar ik zie dat toch vrij veel ouders het maar onschuldig vinden. terwijl ik bijv kungfu panda 2 echt niet meer oke vind voor een kind onder de 12. En ja het ene kind van 4 kan wel prima spiderman kijken zonder wild te worden en het na te doen en t andere kind wordt net zo "stoer" als die vechtende spiderman.
Hier favoriet: Peppa Big (zowel NL als Engels), Nijntje Dora Tickety Tock Qua films: Hop Rapunzel Finding Nemo Leeuwenkoning Ratatouille Spierman en ninja turtles vind ik niet echt geschikt voor een kind vn 3, maar ook omdat ik het zelf echt niks vind.