Welke fietsendrager

Discussie in 'De lounge' gestart door Nellie4, 19 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Binnenkort krijgen wij onze nieuwe auto en deze heeft een trekhaak. Nu kan ik dan eindelijk een fietsendrager kopen (niks meer gedoe met fiets achterin de auto proppen :))

Nu ben ik benieuwd wat is een goeie fietsendrager en ook belangrijk welke is makkelijk te installeren?

Ik hoor graag jullie ervaring

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.176
    4.488
    113
    Thule EuroWay G2 | Thule | Nederland

wij hebben zoiets, ooit via een anwb actie gekocht.

wat ik fijn vind is dat je de hele set, ook als er fietsen op staan kunt kantelen en nog in de achterklep kunt. de montage is snel, het zit goed vast. je kunt hem op slot zetten, zodat mensen de drager en fietsen niet kunnen stelen. het is wel een groot ding, bij ons hangt hij in de schuur. het is ook best wel een zwaar ding om te tillen.

Nellie4 vindt dit leuk.
  3. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    583
    383
    63
    Vrouw
    Wij hebben een thule easyfold. Prijzig, maar volgens mijn man zijn geld meer dan waard. Fietsendrager zit zo achterop de auto en de fietsen staan er ook snel op. Opgevouwen zet je hem ook makkelijk weg.

Nellie4 vindt dit leuk.
  4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Consumentenbond geeft van het merk xlc aan dat dit de beste koop is. Ook omklapbaar etc. Dat is namelijk wel heel handig en ook goed te betalen.

Nellie4 vindt dit leuk.
  5. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.897
    4.168
    113
    Vrouw
    Die hebben wij ook, echt een top ding. Vooral dat je hem kan opvouwen, dat tilt ook een stuk makkelijker. Kan ook nog gekanteld worden zodat je bij de je achterbak kan.

Nellie4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina