Nu al snowboots kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Gi hoi

Ik word hier in huis voor gek verklaard! Heb namelijk voor noelle snowboots gekocht voor aankomende winter.

Vriendlief vind dat ik veel te vroeg hier mee ben.. Maar ik heb zoiets straks zijn ze of stervens duur of uitverkocht. Ze waren maar 15 euro.

Wat vinden jullie?

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik heb zijn skibroek al in augustus gekocht en ben nu inderdaad op zoek naar snowboots, man moest ook lachen maar snapt het toch wel.

Vorig jaar was er toen het nodig was niets meer te krijgen! waar heb je ze vandaan als ik mag vragen!?

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb die van mn dochter ook al staan, waren 12 euro nu en die van vorig jaar waren te klein.
    Ze heeft er al wat kilometers op gemaakt binnen haha :) Vorig jaar heb ik echt met pijn en moeite nog snowboots gevonden, dus nu zag ik ze en heb ik ze gelijk meegenomen. Mijn man vond het wel slim :)

4. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

ik heb ze ook al vanaf aug binnen
    want verleden jaar waren ze uitverkocht
    wel heb ik 2 maten groter gekocht voor het geval ze te klein zijn in dec/jan
    ach paar dikke sokken en ze zitten goed hwaaaa

ik heb deze gekocht Lellie Kelly 30 euro

5. augustus

augustus Niet meer actief

Ik had ze voor Rosalie in augustus al in huis. Ik haat het als je geen keus meer heb omdat alles is uitverkocht.

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik vindt het juist slim haha.
    Het is net als met winterbanden zodra er sneeuw ligt kun je er haast niet meer aankomen en zijn ze meteen een stuk duurder.

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik heb ze ook al hoor, straks is alles weer weg en dat gebeurt mij niet meer!

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ja hoor, hier een paar weken geleden al voor zoon en vorige week voor dochter.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ze al een tijdje in huis hoor.
    Vorig jaar was alles binnen no time uitverkocht. Had toen nog wel een paar kunnen kopen maar niet die ik wilde hebben.
    Heb nu dus eind augustus op een rommelmarkt toen ik mooie zag, ze gelijk meegenomen.

10. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik heb ook vorige week ''al'' snowboots voor hem gekocht, en skipak is onderweg met de post hierheen hahaha.
    Ik begreep dat als het echt flink koud gaat worden, de keuze in m.n snowboots zeer beperkt is, of zelfs helemaal op in iedere winkel.

En mocht er nou toch geen strenge winter kopen; die snowboots bewaar ik, of verkoop je altijd wel weer goed. En een skipak doen ze misschien wel 2 winters mee, dat valt vaak wel ruim

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Groot gelijk hoor. Ik heb ook al twee paar gekocht. ALs het echt slecht weer wordt is alles weg.

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik zou het nu ook al doen. Vorig jaar waren ze nergens meer te krijgen toen ze hard nodig waren. Gelukkig heb ik nog snowboots, maar manlief heeft er geen. Ik zal voor hem ook eens rondkijken.

13. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb alles al binnen! van skijas broek, laarsen enz.
    vorig jaar greep ik elke keer mis en was in okt of zo.
    Dus wat ik nu tegen kwam en mooi vind heb ik gekocht!
    kan het maar in huis hebben!

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Ik heb ook al snowboots in huis hoor. 2 jaar geleden had ik er niet op tijd aan gedacht en toen sneeuw lag kon ik ze alleen nog krijgen voor 70 euro. Sinds die tijd heb ik een skipak en snowboots heel op tijd in huis.

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ook ik kon vorig jaar niks meer krijgen. zodra het weer er voor is, zijn ze niet meer te krijgen.
    net vorige week en fortuintje uit gegeven voor 3 kinderen aan skibroeken, handschoenen en snowboots. alles voor m'n dochtertje heb ik nog geen snowboots, daar ga ik deze week dus echt nog achter aan.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

goed dat je het zegt. heb gelijk geboden op marktplaats. pasvorm zit er toch niet in die dingen hahahaha

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja hoor, hier zijn de snowboots en skibroeken al zeker een maand in huis. Vorig jaar was er niets meer te krijgen, dus ik ben er nu in elk geval optijd bij haha

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik werd thuis ook voor gek verklaard hoor, maar hier staan de snowboots ook al klaar, heb ze vorige week gekocht, en ook een skibroek en de slee is besteld die wordt over 2 weken geleverd.

Vorig jaar was ik te laat, zodra er sneeuw ligt is ALLES uitverkocht! Dus dit jaar ben ik mooi op tijd!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heb net ook ff 2 sneeuwbroeken gekocht bij h&m. Heb ik die ook iig in huis!

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik verklaar jullie niet voor gek hoor haha ik heb ook al sjaals, mutsen en wanten gekocht voordat het straks allemaal weg is.
    Nu heb je nog ruime keuze :D

Deel Deze Pagina