Hallo meiden,, ik heb een vraagje.. ik heb er over na zitten denken om om te scholen naar gastouder.. ik ben zelf verzorgende IG>. Maar wil graag wat meer bij mijn kereltje zijn.. Hoe kan ik mezelf omscholen.. en wat voor kosten zijn daar aan verbonden...
Hierbij een link naar de eisen voor een gastouder. Vanaf bladzijde 42 staan de diploma's waarmee je zonder omscholing gastouder kunt worden en volgens mij staat jouw diploma daarbij. http://www.implementatiekinderopvang2010.nl/data/bin/a4d90702432946_brochure%202011.pdf Ik ben zelf gastouder en vind het geweldig dat ik bij mijn eigen kinderen kan zijn en dat ze nog leuk met andere kinderen kunnen spelen ook.
kyra geweldig!!!! daar heb ik wat aan super!!!! ga het even doorlezen zag inderdaad mijn diploma er al tussen staan bedankt!!!!
Waarschijnlijk heb je alleen nog kinder EHBO nodig! Dus dan ben je snel omgeschoold! Ik zou wel even uitzoeken/navragen hoe het zit met verzekeringen ed (wat als je ziek raakt bijv..?)
hallo nou ik moet inderaad alleen de kinder EHBO hebben verder helemaal niks heb 30 augustus al een afspraak om gesprek aan te gaan met gastouder buro.. dus goed vooruitzicht
hallo, wat leuk dat je gastouder wil worden, laat je wel goed informeren en let op dat je niks tekent waarin een boete clausule zit opgenomen, sommige bureaus werken daar mee, en dat is lastig. ik wil je anders wel informatie geven, ik ben zelf 10 jaar gastouder, en ben al 4 jaar bezig als zelfstandige gastouder en werk samen met meerder bureaus.