Kindival ervaringen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 078mama, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik heb hem net met een vijzel geplet en dat poeder op mijn vinger gedaan en zo in zijn mondje. Slokje water erachteraan. Zal het al werken. Wat wel frapant is is dat ik hem neerlegde en 5 min later in slaap viel

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Het middel is natuurlijk homeopatisch dus heeft het even tijd nodig om te gaan werken maar wie weet! Ik hoop het voor je. Lot ligt in ieder geval heerlijk te tukken maar dat doet ze 's avonds altijd. Nu de nachten nog

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier iemand met ervaring van kindival.
    Ik heb het gebruikt mijn onze middelste zoon omdat hij ook bijna niet sliep en nachten lang wakker was.
    De eerste wekenwerkte het perfect maar erna?? Ellende hij werd juist hyper!
    Ik ben er toen gelijk mee gestopt,mijn ervaring is hoe langer het gebruik hoe minder het werkt.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik hou dit topic even in de gaten.
    Hier is het dus bijna al 2 jaar drama met slapen, met een paar dagen niet mar dat is bijna op een hand te tellen.

Ook al alles geprobeerd en nu weer een optie erbij.
    Zaterdag hebben we een afspraak bij een babyfluisteraar, baat het niet schaat het niet, en als dat niks is gaan we dit proberen.

We zullen zien

5. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb het voor mijn zoontje van 2 jaar gebruikt ivm veel onrust 's nachts. Ik heb het braaf een tijd geprobeerd en heel erg gehoopt dat het zou helpen, maar helaas....
    Voor ons dus ook niet het wondermiddel. Ik merkte geen enkel verschil.

Succes, Josie

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft dus vannacht voor het eerst met 2 pilletjes op geslapen. Het heeft tot nu toe nog geen wonderen verricht maar ze heeft wel iets beter geslapen. Normaal is ze om 5 uur echt wakker maar dit was nu 7 uur! Wel is ze om 3 uur nog voor een fles gekomen.

Vanavond een volgende poging.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik kon niet meer wachten met proberen, we zijn zo moe.
    Woensdag avond gegeven en maar 1x wakker en om half 8 weer
    Vanacht ook maar 1x en dan wel weer om 6 wakker
    en vanavond waren we het vergeten te geven en weer onrustig, hij is net weer wakker geweest dus gelijk weer gegeven.

Wij merken toch echt wel verschil.
    Morgne de babyfluisteraar, we zullen wel zien, maar de pilletjes zijn tot nu toe een uitkomst geweest om een beetje bij te tanken

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier heeft het eigenlijk nog niets gedaan. Lotte wordt nog steeds elke nacht wakker maar slaapt wel rustiger naar mijn idee.

Dat wakker worden 's nachts heeft er ook mee te maken dat Lot 's avonds niets meer wilt eten, ze wordt dus wakker van de honger. Heel lastig!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou vanmorgen werd meneer pas om 8 uur wakker! Wist niet wat ik mee maakte
    Over het eten herken ik maar al te goed, Quinn eet al vanaf december niet meer normaal zijn avond eten, wat zeg ik, helemaal niks.
    Sinds een paar maanden dan eindelijk macaroni en daar varieren we dan maar mee, maar eens is het daar ook mee op natuurlijk.

Deel Deze Pagina