We hebben al regelmatig met onze dochter gezwommen, in het binnen zwembad maar met dit mooie weer ook in het buiten zwembad. Hier heeft ze altijd een zwemluier om, en daar heeft ze nog nooit in gepoept. In haar baby badje maar ook in haar zwembadje achter thuis had ze nog nooit gepoept. Ik had gehoord dat baby's niet poepen in bad....maar onze dame wel Gistermiddag zat ze lekker achterthuis in haar zwembadje te spatteren, ik zat op 3 meter afstand me boekje te lezen. Ze had geen zwemluier om, want ze poepte toch nooit in het water. In een keer zag ik allemaal viezigheid in het water drijven, poep En nog lekkere dunne poep ook Ze zat eronder en het zwembadje ook, wat een schoonmaak werk zeg!
Hahahahahaha herkenbaar! Mijn zoontje had ook nog nooit in bad gepoept, tot we op vakantie waren en hij poepte zo in t bad! En laatst ook hier thuis... Stelletje viezerikken
die van mij poept wanneer het haar uitkomt, in bad, op de commode, in bed, maakt niet uit, zelfde met plas, babies poepen echt wel in water!
precies! hier is het nog nooit gebeurt in bad. maar die van mij kakt altijd als ik ze net helemaal in bad heb gedaan en opgepoetst heb.... zucht! lekkere schone romper en pyama weer onder de poep
hahaha nou die van mij kan er echt een houtje van. Ook zitten we vaak samen in bad. En dan zie ik dat gezicht alweer vertrekken. Er komen een hoop bellen naar boven en braammmmmm. Hup daar komt de eerste drol al omhoog. Zit je lekker samen met je zoontje in een bad vol met stront. Ik moet er eigenlijk altijd wel om lachen....
LoL Hier ook hoor. 1 keer rende hij heel hard bij me vandaan in zijn blote kont en ging gewoon in onze slaapkamer poepen en deed dan alsof dat de normaalste zaak van de wereld was En natuurlijk ook gewoon in bad. Kennelijk was het erg lekker om te doen, want na de eerste keer, kwam al snel een tweede keer. Groetjes, Kim
ik dacht ook dat babies niet in water poepten, en ons zoontje heeft dat nooit gedaan, is inmiddels vijf. Maar die kleine helin van ons die heeft twee keer al gepoept in het water. 1 keer buiten in haar eigen badje en de tweede keer gewoon in bad. brrrr vies
Die van mij heeft dat nog nooit gedaan... wel ging hij een keer uitgebreid op het aankleedkussen liggen poepen toen mijn vriend net zijn luier uit had gedaan. De reactie van mijn vriend was nog het leukst: heel hard ho ho ho stooooop!! roepen, met zijn handen voor die billetjes. Alsof dat zou helpen...hahahaha... ik heb hem wel een uur lang uitgelachen, geweldig
Ow meiden, ik zit hier te gieren van het lachen Sorry! Maar het wordt ook zo leuk verteld Vooral dat je samen met je kind in bad zit en er komt een drol omhoog drijven, whaaaaahahaha. Hier is het nog niet gebeurd, maar wat niet is kan nog komen he
ja en als hij in bad poept haal ik hem er niet gelijk uit. Laat het hem dan maar afmaken dus schep ik de poep er maar een beetje uit. hahahah. Smerige praat maar gaat niet tussen de stront zitten.
Whahahaha! Ben ik blij dat ik dit pas lees, nadat ik met m'n dochter in bad ben geweest! Gelukkig zonder ronddrijvende drollen
ik heb juist geleerd op mijn werk dat een warm badje de darmen doet ontspannen en dat ze daardoor juist gaan poepen.
Jelle heeft nu 2 keer thuis in bad (met papa) gepoept. Natuurlijk als het bad net vol is, en je het weer leeg kan laten lopen en opnieuw beginnen. En, ook heel leuk; poepen tijdens het babyzwemmen. Jaaaa, daar heb je een zwemluier voor. Maar geloof me, een druipnat kind verschonen met een zwemluier vol lekker doorweekte poep... daar word je niet vrolijk van! Snel richting de douche, want een doekje kom je niet ver mee. De ene keer was precies aan het eind van het lesje, maar de keer daarna: midden tijdens het lesje, dus toen ik ineens wat prutjes in het water zag drijven moest ik toch even onderbreken voor een pitstop. Zodra ik Jelle uit het water had en neerzette op de aankleedplang droop de bruine drap langs zijn beentjes naar beneden..