ja geef nog steeds tabletjes, 10u 1, 14u 1, 19u 2 tabletjes. net hem om ongeveer 19 uur in bed gedaan, huilen boos, eruit gehaald, in badje gedaan, klein flesje en weer na bed. en is stil. dat badje doet ook wel veel hoor! dus toch maar elke avond in bad. (is ook wel zo lekker!!!!!) maar goed voor zijn huid (eczeem) mag hij niet elke dag in bad, en moet ik hem wassen. maar goed met badolie van neutraal gaat het heel goed!
nou eergisternacht heeft hij het niet volgehouden, ik ben met hem opgeweest van 0.30 tot -1.30 u. dus dat was wat minder. toen werd hij om 5.50 wakker maar niet op gereageerd, en heb hem toen weer wakker moeten maken om 7.45. gisteravond was hij zo inslaap, wel eerst weer in badje. maar hij was al heeeeel moe, eerste dag peutergroep maakte veel indruk op hem. hij kwam alleen om 4.45, eerst dacht ik laat wel ff gaan, maar het huilen werd alleen maar meer. samen met hem in de schommelstoel gezeten, en om 5 uur had ik hem alweer in bed, tot vanmorgen 8.15! dus maar 15 min wakker geweest! SUPER!!!!!!!
Nou, dat gaat wel langzaam beter lijkt he! Nog ff volhouden dus, wie weet heb je het dan voor elkaar! Spannend dat eerste dagje op de peutergroep, ook voor mama..? Morgen alweer 1....! Grote jongen!
Keina, ik was benieuwd hoe het nu bij jou gaat? Hier even gestopt met de tabletjes omdat we dachten dat het toch met de tanden te maken had en dus zijn we chamodent gaan proberen. Daarna niks meer. Maar vervolgens weer onrustige nachten. Nu sinds gister wer begonnen met VSM Kindival en vannacht weer doorgeslapen van 19:30-6:30. Dus ik heb echt wel het gevoel dat het werkt.
hier krijgt onze boef om 18.30 3 tabletjes, en dan rond 19 uur fles en na bed! overdag geef ik ze niet meer. hij slaapt echt stukken beter! ik ben de laatste 3 nachten er niet meer uit geweest! wel heeft hij de afgelopen 2 avonden een beetje lopen spoken, maar dat komt volgens mij ook door de hitte. en ik hoor hem vaak om 5.30-6.00 uur maar daar reageer ik niet op, en meestal slaapt hij dan wel verder! hoop dat het bij jou ook blijft werken! succes!
Hier ook een gebruiker van kindival. Bij de oudste had het geen effect helaas.En de jongste redelijk,MAAR dan moeten we ze wel met regelmaat geven en geen dag overslaan. Juist omdat het een natuurlijk prodruct is is het zo prettig om te gebruiken maar heeft idd een langere inwerk periode. Zolang je de regelmaat er in houdt is het geen punt maar als je over gaat slaan is het effect weg. Althans hier dus wel het geval.Schijnbaar niet zo gevoelig voor natuurlijke ingredienten.
Hier is het weer mis. Ondanks het gebruik van Kindival. Maar ik denk wel dat de boosdoener tandjes is. Zo zielig. Hij was vannacht om 2:30 klaar wakker, lachen....klesten....huilen. Getroost....weer stil, even later weer lachen...klesten huilen. Uiteindelijk maar een flesje warme melk gemaakt. Ook overdag is hij erg aan het dreinen.
hier gaat het wel goed, al is hij de laatste dagen wel weer veel wakker tussen 23 uur en 1 uur. dus het valt mee. ook hier komen er 3 kiezen tegelijk door! tot bloedens aan toe. dus daar heeft hij denk ik ook wel last van. maar ik ben nog wel steeds tevreden. hoef er in ieder geval niet meer 's nachts uit, maar kom wel laat in bed! hahahahaha heb nu vakantie dus het is prima te doen.
Ah wat sneu he die tandjes.. En dan heb je weer een mooi ritme en dan kan dat het weer verstoren..! Maar gelukkig valt het nog mee. Het klinkt ook wel heel anders dan je eerder wel eens zei! Lekker vakantie, maar snel weer een datum prikken he!