Naar de dokter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaala, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn meisje had een koudje, maar deze is nu omgegaan in diaree en spugen! Ze spuugt nu twee dagen en elke keer als het eruit komt gaat ze heel zielig huilen ):

Maar, voor de rest drinkt en eet ze gewoon zoals gewoonlijk, is ze vrolijk..Niet hangerig en ze slaapt en speelt gewoon als normaal, ook heeft ze geen koorts of verhoging.

Zal ik mijn partner bellen om te vragen of hij de dokter kan bellen of is dit wel oke? Ze is nog maar 11 maanden dus maak ik me wel erg zorgen om dat arme kindje.

2. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo lang ze nog voldoende drinkt en plast is het niet nodig. Maar vindt je het toch fijn als er naar haar gekeken wordt kan het geen kwaad dat je belt hoor :)

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze heeft genoeg plasluiers gelukkig en ja, ze eet altijd al goed net als drinken, die liter gaat er sowieso wel in en nu ook.

Was er niet een regel dat je gelijk aan de bel moet trekken als je baby 12 uur spuugt?

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    nee hoor met 11 maanden is het belangrijk om in de gaten te houden of ze uitdrogen. Geef bijv wat meer stoppende producten zoals rijst e.d.

5. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    dat is ook wat ik te horen heb gekregen. zolang ze drinken en geen koorts hebben, is er blijkbaar niets aan de hand.

MAAR je eigen gevoel gaat voorop. ik belde dan de huisarts om advies te vragen. dan zetten ze het wel in het systeem namelijk. altijd handig dat ze alles weten!

bij mijn zoontje schoven zowel het consultatiebureau als de huisarts het vele huilen en ontzettend trekken met de beentjes af op leeftijd, hoort er bij.. maar met 7 weken lag ie wel een week in het ziekenhuis met een nierbekonsteking! dan kun je je zelf wel voor je kop slaan, had ik maar gepushed!

dus als je het prettiger vind om te bellen, altijd doen!!!

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm had niet verwacht dat het zo simpel zal zijn als gewoon in de gaten houden en wat stoppende producten geven, ik vind het gewoon zo sneu! Ik ben nu op m'n werk en geen idee of ze wel oke is, vannacht werd ze rond half 5 wakker, maar gelukkig niet gespuugd.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naja zeg! Hij is er bovenop gekomen hoop ik?

8. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    dat gelukkig wel. na een half jaar nog een controle gehad met een scan om eventuele schade op te sporen, maar gelukkig is alles goed!

maar het had niet zover hoeven te komen. het was eerst een blaasontsteking. dus toen ik aan de bel trok, hadden ze al wat moeten doen. maar ipv daarvan wordt gezegd, als ie goed drinkt, is het prima. hij had geen koorts...

ik vertrouwde het al niet, dus heb wel geleerd op je eigen gevoel te vertrouwen.

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik vertrouw het nu ook niet. Zoals ik al zei ben ik nu op het werk. Ik heb geen tegoed om even snel te bellen naar huis, partner is rond deze tijd altijd op Skype en dan kan ik met hem praten en wil heeeel graag vragen of ze wel oke is want ik maak me echt zorgen! Hij is niet online en er gaan allemaal enge gedachten door me heen..Wat als ze opeens niet meer wakker werd?! Ik heb haar gisteren niet eens gezien omdat ik pas 10 uur thuis was en zij sliep al..

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mijn dochter is ook al 4 dagen niet lekker, overgeven soms. Eten heeft ze amper zin in, drinken doet ze wel goed gelukkig. Hap gebeld en die zeiden is een virusje, zolang ze drinkt. Heb ors bij apotheek gehaald tegen uitdrogen marr vind ze enorm vies. Mijn man heeft sinds vanmorge het overgenomen van mijn dochter, ook spugen, misselijk etc.. Heerst hier enorm ook in de buurt.

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach beterschap ):

Ik belde net m'n partner hij deed een beetje boos en kortaf, ik had haar blijkbaar wakker gebeld (naja..Wist ik ook niet, dat ze sliep) ik zei dat ik belde omdat ik wilde weten of ze wel oke was "Ja, ze maakt het goed, Oke, ik zie je wel verschijnen" en toen hing die op. Naja, gaat in ieder geval goed met haar

Deel Deze Pagina