Hai Heeft iemand ervaring hiermee en hoe lang kan je dit gebruiken. We gebruiken het voor doorslapen en tot nu toe werkt het.
Oke bij ons lijkt het te werken zo bizar, dit was vanacht dag 3 en slaapt door, heel bizar. Ga mij dan toch afvragen wat erin zit?
Nou wat toevallig, ik ben momenteel ook aan het kijken of we kindival kunnen gebruiken, dus ben ook op zoek naar ervaringsverhalen. De ervaringen die ik vind, zijn al heel oud dus hopelijk zijn er mensen die het nu gebruiken en hun ervaringen willen delen
Heb t ook weleens een poosje geprobeerd. Hier maakte t geen verschil. Ik hoopte ermee een patroon te doorbreken...wat helaas niet is gelukt. Vsm kun je altijd bellen voor advies
Bij ons sloeg het de tweede dag aan, ik geef om 16.30 en om 18.15. Half uit geen eten of drinken. Ik vind het zelf ook bijzonder maar tot nu toe werkt het of het zo blijft vraag ik mij af. Ik heb vsm gebeld maar krijg wel verschillende antwoorden. Een medewerker zei dat het voor feestdagen is bedoeld en de andere voor slapen. De een zegt lamger gebruiken kan geen kwaad de andere zegt is niet de bedoeling erg onduidelijk. Maar hier werkt het!
hier werkte het absoluut niet. tweede dag sliep ze in, maar derde dag was ze niet in slaap te krijgen.
Bij ons hielp het alleen de eerste dag! Maar ik moet zeggen ik geef haar niet de aanbevolen 4. Ze krijgt er hier eentje voor het slapen gaan. Eigenlijk zou ik het de hele dag door verdeeld moeten geven, maar ik vergeet het en gaat ook met een hoop gedoe. Er zit Valeriaan in en dat is schijnbaar een best zware plant. Je hebt ook slaap lekker thee van Pickwick waar dit zelfde plantje in zit en daar lees je nogal wat ervaringen over (stinkt, maagpijn, misselijk etc).