Met dit zachte weer weet ik soms niet wat ik m'n dochter 's nachts aan moet trekken. Bovendien is ze sinds kort naar haar eigen kamer verhuisd en daar is het 's nachts warmer dan bij ons op de kamer. Op de kamer van m'n dochter is het nu 20 graden, maar 's nachts koelt het af naar 19 graden. Ik heb haar nu in een romper lange mouw met een winterslaapzak zonder mouwen van de Hema. Gisteren had ze nog een pyamashirt erbij aan, de nacht ervoor ook een broek, maar dat leek me allemaal te warm. Ik twijfel soms of ze niet al over moet naar een zomerslaapzak en dan met pyamashirt en/of -broek. In januari... Hoe kleden jullie je kindjes met deze slaapkamertemperatuur en dit zachte weer? Lastig in te schatten! En ben zo panisch voor wiegendood, zeker nu ze ineens de klok rond slaapt sinds ze naar haar eigen kamer is verhuisd.
ik kleed dl gewoon hetzelfde. de temperatuur op de slaapkamer veranderd niet dus de kleding hoeft ook niet anders dl slaapt in slaapzak met truitje lange mouw romper korte mouw blote benen wel onder een dekentje omdat ze alleen in de slaapzak het hele bedje door gaat en het voor elkaar krijgt om met de benen tussen de spijlen te liggen
Hier is 't maar 14 graden momenteel, met de vrieskou vorige week was het 10°c Vorige week droeg ze : Romper lange mouw, 1delige pyjama, winterdeel puckabag, koeka dekentje Deze week : Romper lange mouw, 1delige pyjama, herfstdeel puckababy, dunner koeka deken En ze slaapt altijd prima
Hier is het 16-17 graden, dochter slaapt nu in romper lange mouw, pyjama shirt, winterslaapzak zonder mouwen en een deken. Ze voelt smorgens lekker warm
Hier is het ongeveer 17 graden. Dochter slaapt in een pyjama, sokken en winterslaapzak zonder mouwen. Deken/lakentje heeft de niet want ze lag er smorgens onder of er bovenop, hoe strak ik der ook in stopte.
Dochter slaapt in een romper met korte of lange mouw is net wat ze aan heeft die dag. Pyama , sokken en winterslaapzak . Geen deken of laken want ze draait haar hele bed rond. Het is meestal tussen de 19 a 20 graden in huis in de nacht. Vorige week sliep ze in winterslaapzak met lange mouwen.
Hier slaapt ze met temperaturen tussen 16-19 altijd met hetzelfde romper lange mouw, pyama truitje + broek, sokken, winterslaapzak zonder mouwen en een lakentje voor het rollen
Romper korte mouw pyama truitje slaapzak c en a winter zonder mouw en delen van jollein met teddy Of romper lange mouw puckababy the bag herfst deel zonder broek en dun dekentje Als je bang bent voor wiegendood je kindje lekker op je kaner laten slapen ik doe dat tot jaar of 3.
Best wel uiteenlopend dus wat jullie je kindjes aantrekken. Bedankt voor de reacties tot nu toe! Het ligt waarschijnlijk ook aan hoe je kindje is. Gisteravond heb ik nog even gevoeld in haar nekje en die voelde aangenaam warm, voetjes ook, niet klam of zweterig. Vanochtend getemperatuurd en was 37.2, maar flink aan het huilen dus daardoor iets hoger dan 37.0 vermoed ik. Denk dus dat romper lange mouw met mouwloze winterslaapzak voor nu wel goed is. We hebben haar naar haar eigen kamer verhuisd omdat het ledikant niet op onze kamer past en ze uit haar wieg was gegroeid. En nu we er allemaal aan gewend zijn, is het eigenlijk wel erg fijn slapen. Zij slaapt door, wij ook.
Nou in alleen een romper lange mouw en een slaapzak zonder mouw zou m'n zoontje het toch echt koud hebben hoor, ookal is het hier ook 20 graden nu in de slaapkamer. Hij slaapt hier nu in een romper korte mouw, pyjamapak zonder voeten en een winterslaapzak met mouwen. Toen het zou koud was en vroor vorige week droeg hij een romper lange mouw i.p.v. korte mouw en kreeg nog een deken, z'n kamer was toen zo'n 15-16 graden. Maar als ze verder lekker slaapt en haar temperatuur is goed, dan zal ze er wel voldoende aan hebben.
mijn zoontje slaapt in een romper met korte mouw/zonder mouw, een pyjama, winterslaapzak zonder mouwen (hema) en een deken. op zijn kamer is het meestal 17graden snachts. als ik hem alleen in een romper met lange mouwen laat slapen wordt hij snachts meerdere keren wakker. hij ligt overigens altijd met zn armen boven de dekens.
Hier heeft mijn zoontje op het moment romper korte mouw, Pyjama shirtje lange mouw aan met daar over zijn winterslaapzak van de Hema zonder mouwen