Wanneer geven jullie een zetpil? Lisa heeft 38,5 koorts maar is echt alleen maar aan het huilen... Doet ze nooit, dus ze heeft er echt last van.. Kan ik voor het slapen gaan een zetpil geven?
Als je het gevoel hebt dat het daar door komt zou ik waarschijnlijk voor het slapen idd zetpil geven. Beterschap,zo sneu!
Thnx Ga haar dan gewoon een zetpil geven.. Dan slaap ik tenminste ook Heb ik weer energie voor morgen om met haar te tutten.. Pff is echt super zielig ja
ik zou hem ook lekker geven! jij kent je kindje het beste! en als ze erg verdrietig is of pijn heeft of last heeft van de koorts zal ik hem lekker geven
Idd, lijkt me een mooie reden. Ook bij hogere koorts geef ik niet per definitie een zetpil, pas als ik denk dat Lucas echt ergens last van heeft. Koorts 'zonder last' laat ik in principe gewoon bestaan, tenzij deze echt gevaarlijk hoog wordt uiteraard
Hier alleen als ze er erg last van heeft, dus in jou geval ook. En laatst had ze een lichte oorontsteking zonder koorts, maar wel veel pijn, toen een aantal dagen gegeven.
slaap is ontzettend belangrijk. Dus bij pijn, of als je kindje niet kan slapen door de pijn of het ziek voelen, geef ik een zetpil. De temperatuur doet er dan niet zo heel toe.
Ik heb hem om half 9 gegeven.. Om kwart over 9 nog een flesje en ze ligt nu eindelijk op bed. Ze had maar 1 uur over de hele dag geslapen. Verders alleen maar gehuild De koorts was trouwens toen ik hem gaf al 39.. Nu hopen en duimen dat ze goed slaapt!! Ik ga ook richting bed. Wat kan dit slopend zijn zeg! pfff. Bedankt voor jullie antwoorden meiden! Waar het forum al niet goed voor is
beterschap!ik geef zetpil wanneer koorts 39 is of hoger.omdat koorts een functie heeft wil je het niet te vroeg onderdrukken. als het alleen pijn is bijvoorbeeld wegens tandjes dan geef ik het ook.