Afscheidscadeautje leidsters

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sage86, 12 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28
    Hoi!

Mijn dochter zit deze week voor het laatste bij de babygroep en zal zij naar de peutertjes gaan.
    Ik wil graag een klein afscheidscadeautje voor de leidsters geven.
    Hebben jullie leuke ideeën?

Voor de kindjes is het niet gebruikelijk hier om iets te geven dus dat zoek ik niet.

Bedankt voor het meedenken!

2. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Een cadeau voor de groep? Houten keukenspeelgoed of een mooi prentenboek?

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Ik gaf ze een klein flesje wijn met wat te hartigs te snacken met briefje erbij dat t nu tijd was om te relaxen en ze te bedanken. Vonden ze helemaal geweldig haha! Heb dat ook gegegeven aan de keluterjuffen toen hij naar groep 3 ging. Viel wel op tussen alle chocolade. Leverde wel glunderende juffen op en zelfs zn overblijfjuf die mij nog apart via facebook bedankte omdat ze dit wel heel origineel vond en lekker

4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik heb ze toen een leuk voorleesboek gegeven, vonden ze helemaal leuk!:)

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.504
    13.795
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Voor de leidsters:

- een plantje (of mooi zakje zaadjes) met de tekst "bedankt dat jij me hielp groeien". Eventueel kun je met je kindje het potje met vingerverf versieren, wordt het nóg persoonlijker :)
    - zakje nootjes (met evt. een drankje erbij) met de tekst "ik heb geweldig geNOTEN bij jou op de groep"
    - kado doosje Ferrero Rocher met de tekst "het was een kadootje bij jou (op de groep)"

Voor de groep:
    - ben de titel kwijt, maar gaat over een muisje die z'n papa/mama mist (maar natuurlijk komt het weer goed ;)).
    Op de voorkant van het "papa boek" staat het muisje in een groen drakenpak.

6. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28
    Bedankt voor het meedenken!
    Ik ben inmiddels geslaagd. Heb een leuk zeepje gekocht met daaraan de tekst 'jij bent goud waard' en heb zelf iets geschilderd. Kaartje erbij en paar chocolaatjes :) ziet er leuk uit in ieder geval

Deel Deze Pagina