kindje 10 pond wel gewoon bevallen???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Inggrid, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ze verwachten dat mijn kindje ook zo groot wordt..
    Daarom hebben ze het nu al over inleiden..

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vriendin van mij is afgelopen woensdag bevallen van een zoontje van 54 cm en 4780 gram. Totale bevalling heeft maar 3 uur geduurd en ze heeft 'm in 10 minuten en 3x persen ter wereld gebracht. Geen knip, geen scheur.

3. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Mijn zoontje was ook 9 pond (4550 gr) bij de bevalling. Ben ingeleid met 41+1 en de bevalling was verschrikkelijk. 17 lange uren,, weeen die circa 4 min aanhielden, ontsluiting die niet vorderde, met 8 cm hevige persween en bij 10 cm geen enkele wee meer te bekennen. Vk adviseerde op een gegeven moment een ruggenprik omdat dit niet vol te houden was. Uiteindelijk is hij met de vacuum geboren, zat echt op het randje van een spoedkeizersnede. Vk had de baby trouwens geschat op 7 max 7,5 pond. Snap daar echt niks van! Had een onwijs dikke buik ook. Was na de bevalling bont en blauw, ingeknipt en ingescheurd, behoorlijke tros aambeien, wat een drama!
    Mocht ik in d etoekomst zwanger raken van een 2e dan kom ik iig onder controle bij de gyn en zal ik waarschijnlijk met 38 weken al ingeleid worden. Maar of ik dit nog een keer aandurf weet ik niet, heb zo'n nare herinnering aan de bevalling helaas :(...

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier bevallen met 40+1 van een 8,5 ponder. Wat minder zwaar maar toch vond ik dat hij er wel gemakkelijk doorheen ging. Als hij 9 pond was, dan was het denk ik net zo goed gegaan.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Onze jongste woog 11 pond en sterrenkijkertje.Hij is tijdens de bevalling inwendig gedraaid.Al met al een horrorbevalling,die ik m`n grootste vijand nog niet gun.
    Onze zoon heeft een hele zware start gehad en ik heb nog regelmatig de naweeen ervan (zoon is bijna 6 jaar!).
    Mocht er nog een 3e komen,dan wordt dat zeker een keizersnede.Stel dat ik weer zover uit zou scheuren dan is het wrs niet meer zo goed te herstellen en zou ik een stoma krijgen.

Deel Deze Pagina